[przestroga] Zakup samochodu

Data: 2009-05-20 07:32:34
Autor: IYIS
[przestroga] Zakup samochodu
Nie wiem czy było , ale zamieszczam bo
daje pojęcie o działalności komisów.

http://forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=79493&hl

IYIS

Data: 2009-05-20 07:48:20
Autor: Grejon
[przestroga] Zakup samochodu
IYIS pisze:
Nie wiem czy było , ale zamieszczam bo
daje pojęcie o działalności komisów.
> http://forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=79493&hl

Było 2 dni temu.

IYIS

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

Data: 2009-05-20 09:42:26
Autor: mz
[przestroga] Zakup samochodu
Czyli rozumie ze jak zadzwonie do GM i podam i VIN to powinni mi podac historię auta ?

Data: 2009-05-20 14:32:19
Autor: Tomasz Nowicki
[przestroga] Zakup samochodu
No, "szacun" dla nabywcy, że potrafił tak zgrabnie rozegrać całą akcję.

T.

Data: 2009-05-20 15:00:10
Autor: Moon
IYIS wrote:
Nie wiem czy było , ale zamieszczam bo
daje pojęcie o działalności komisów.

http://forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=79493&hl

jak zawsze mówię...
masz 50 tysięcy i kupujesz używane auto za gotówkę?
hehehe...
kup se nowy i nie zawracaj potem gitary!
oczywiscie, że rynek aut używanych to bagno, po co na nie wkraczać?

Moon

Data: 2009-05-20 10:42:22
Autor: slaweks
Zakup samochodu
On 20 Maj, 15:00, "Moon" <muni...@yahoo.com> wrote:
IYIS wrote:
> [...]

hehehe...
kup se nowy i nie zawracaj potem gitary!
oczywiscie, że rynek aut używanych to bagno, po co na nie wkraczać?

Kup nowy i zastanawiaj się czy nie spadło z lawety, czy nie było gradu
i czy nie było bite
bo i takie się mogą zdarzyć.
Prawdopodobieństwo niskie ale jednak może się wydarzyć.

Data: 2009-05-20 21:32:06
Autor: Lopez
Zakup samochodu
znajomy tak kupił nową Honde u Karlika w Poznaniu.
Ostatnio się okazało, że cały tył szpachlowany i malowany, a cały prawy bok malowany
nówka sztuka, z salonu:)

Data: 2009-05-20 23:26:21
Autor: Moon
Zakup samochodu
Lopez wrote:
znajomy tak kupił nową Honde u Karlika w Poznaniu.
Ostatnio się okazało, że cały tył szpachlowany i malowany, a cały
prawy bok malowany
nówka sztuka, z salonu:)

nie wierzę.
a wiesz czemu?
bo to sprawa kryminalna - oszustwo.
myślisz, że ktoś ryzykuje kryminałem z miłości do własnej firmy?
gówno prawda

moon

Data: 2009-05-20 23:49:59
Autor: zinek
Zakup samochodu

Użytkownik "Moon" <munip79@yahoo.com> napisał w wiadomości news:gv1rhv$ev4$1news.interia.pl...
Lopez wrote:
[...]

moze jakbys zyl w normalnym kraju - to bylby kryminal - tutaj rozejdzie sie po kosciach ...
zawsze sie znajdzie ktos komu mozna posmarowac. oto polska wlasnie

Data: 2009-05-21 10:03:36
Autor: Moon
Zakup samochodu
Lopez wrote:
[...]

daj spokój, to jest ścigane z urzędu.
gdyby ktoś poszedł na policję, to skończyłoby się u prokuratora.

moon

Data: 2009-05-21 10:45:35
Autor: IYIS
Zakup samochodu
daj spokój, to jest ścigane z urzędu.

Fajne bajki opowiadasz

IYIS

Data: 2009-05-21 13:31:05
Autor: Moon
Zakup samochodu
IYIS wrote:
daj spokój, to jest ścigane z urzędu.

Fajne bajki opowiadasz

oszustwo jest ścigane z urzędu.
jakie bajki?

moon

Data: 2009-05-21 11:32:26
Autor: slaweks
Zakup samochodu
On 21 Maj, 13:31, "Moon" <muni...@yahoo.com> wrote:
IYIS wrote:

> Fajne bajki opowiadasz

oszustwo jest ścigane z urzędu.
jakie bajki?

Ale jak kupujesz z salonu to czytasz to co podpisujesz?
Więc może nie jest to oszustwo bo nie wiemy jak wyglądała umowa.

Data: 2009-05-21 23:21:30
Autor: Moon
Zakup samochodu
IYIS wrote:
[...]

myślisz, że w umowie jest coś o tym, że samochód może być już stłuczony, naprawiany i klientowi się o tym nie powie?
szczerze wątpię.

moon

Data: 2009-05-21 12:14:01
Autor: Maverick
Zakup samochodu
Moon wrote:
Lopez wrote:
[...]

Bylo juz wiele takich przypadkow - diler kupuje nowe auto, w czasie transportu ulega uszkodzenie, TU wyplaca xxx kasy z ubezpieczenia, diler naprawia za xx i sprzedaje jako nowka.

--
Regards,
Maverick

Data: 2009-05-20 23:25:13
Autor: Moon
Zakup samochodu
slaweks wrote:
oczywiscie, że rynek aut używanych to bagno, po co na nie wkraczać?

Kup nowy i zastanawiaj się czy nie spadło z lawety,

może meteor na nie spadł?

moon

Data: 2009-05-20 23:50:15
Autor: zinek
Zakup samochodu

IYIS wrote:
> [...]

i czy nie było bite
bo i takie się mogą zdarzyć.
Prawdopodobieństwo niskie ale jednak może się wydarzyć.

dokladnie tak jak mowisz.

Data: 2009-05-20 23:55:43
Autor: Michał
Zakup samochodu

[...]

kup 4..10x tańsze i sie nie zastanawiaj ;)

gwarantowana bezstresowa jazda, bezstresowy zakup - tylko się ludzie dziwią :)

pozdrawiam.

--

[przestroga] Zakup samochodu