Zakup samochodu z automatyczną skrzynią biegów

Data: 2013-05-08 13:20:38
Autor: Janek Wlodak
Zakup samochodu z automatyczną skrzynią biegów

"yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> schrieb im Newsbeitrag news:kmd74u$p6r$1node2.news.atman.pl...
Witam,

Muszę kupić samochód klasy B, ewentualnie C, z automatyczną skrzynią biegów, ABS i klimatyzacją. Rok produkcji najchętniej 2000 i młodsze. Rodzaj paliwa obojętny, lecz bez gazu, silnik raczej ekonomiczny, ale musi zapewniać normalne osiągi samochodu. Budżet do 10 000 zł.
W tym zakresie cenowym trafiają się Corsy, Yarisy, Mercedesy A, Megane, Golfy, Xsara itp. Nie mam doświadczenia ze skrzyniami automatycznymi (raz tylko przez tydzień jeździłem ppożyczonym "automatem"), a zauważyłem że dany model samochodu może występować z różnymi skrzyniami - widać na zdjęciach w ogłoszeniu różnice w lewarku zmiany biegów.
Doczytałem się w necie, że np. w Corsach były skrzynie zautomatyzowane. Jedni je chwalą a inni odradzają.
Proszę o pomoc, jakich typów skrzyń lepiej unikać i po czym je poznać w samochodzie. A jakie skrzynie są bezproblemowe w eksploatacji.

Daihatsu YRV GTi

Zakup samochodu z automatyczną skrzynią biegów