Zakup samochodu z miękkim dowodem

Data: 2009-04-10 20:58:36
Autor: rydzo
Zakup samochodu z miękkim dowodem
witam,

Mam na oku samochód, który został sprowadzony z DE.
Osoba sprowadzająca złożyła papiery o rejestracje w PL parę dni temu.
Dostali miękki dowód rejestracyjny i czekają na twardy...

i teraz pytanie:
czekać z zakupem na twardy, czy kupować z miękkim (twardy jak będzie mają mi przekazać) i przerejestrowywać?

Jak wygląda kwestia ubezpieczenia w przypadku zakupu samochodu z dowodem tymczasowym?

--
POzdrawiAM
rydzo

Fiat Marea Weekend 1.6 SX
BRC Sequent 24
Uniden 510 xl

Data: 2009-04-10 23:32:40
Autor: Grejon
rydzo pisze:
[...]

IMO nie ma to znaczenia, stary dowód i tak pójdzie na przemiał... Ale możesz poczekać na kartę pojazdu. :)

Jak wygląda kwestia ubezpieczenia w przypadku zakupu samochodu z dowodem tymczasowym?

Normalnie. Ubezpieczasz mając miękki dowód.

Szara ReniaM 1.4 E7J PMS-edycja limitowana ;)

Data: 2009-04-11 10:35:06
Autor: ArmenVanBuran
Zakup samochodu z miękkim dowodem

> czekać z zakupem na twardy, czy kupować z miękkim (twardy jak będzie mają mi > przekazać) i przerejestrowywać?

Jestem w podobnej sytuacji... Z tym że ja chcę sprzedać auto.
Mi w wydziale komunikacji powiedzieli, że nie mogę sprzedać auta z takim dowodem ponieważ do czasu wydania dowodu stałego
auto jest weryfikowane pod względem legalności, zastawów itp.

Data: 2009-04-11 14:23:07
Autor: Przembo
*ArmenVanBuran* napisal(a) w news:grproq$c04$1inews.gazeta.pl:
[...]

Trzeba bylo zapytac na jakiej podstawie WK ogranicza Twoje prawo wlasnosci...

Pozdr

Data: 2009-04-11 15:29:07
Autor: ArmenVanBuran
Zakup samochodu z miękkim dowodem

Trzeba bylo zapytac na jakiej podstawie WK ogranicza Twoje prawo wlasnosci...

Faktycznie... dobre pytanie.
Nie wpadłem na to. Po 3,5 godzinach stania w kolejce nie byłem już w stanie trzeźwo myśleć :)

Data: 2009-04-14 06:43:54
Autor: Mirek Ziolek

Użytkownik "Przembo" <xxxxxxxxxxx@xx.xx> napisał w wiadomości news:grq24j$lr0$1news.onet.pl...
[...]

Inaczej, kupic mozesz ale po co jak nie zarejestrujesz pojazdu na siebie???

Nikt Cie nie ograniczna, to kupujacy jest ograniczny ;)

Pozdr
Mirek

Data: 2009-04-14 06:09:43
Autor: Mirek Ziolek

Użytkownik "rydzo" <rydzooBezTego@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gro4su$6m4$1inews.gazeta.pl...
[...]

Kupic zawsze mozesz,lecz poczekasz na twardy dowod i wpis do ksiazki pojazdu.

Pozdr
Mirek

Zakup samochodu z miękkim dowodem