Zakup serwisu internetowego ze skonfigurowanymi programami partnerskimi

Data: 2009-05-29 14:06:04
Autor: Wit\(old\)
Zakup serwisu internetowego ze skonfigurowanymi programami partnerskimi
Witam!
Mam zamiar zakupić taki serwis ale mam obawy co do uczciwości sprzedającego. Nie wiem czy sprzedający nie zostawi sobie "tylnej furtki" do serwisu. Czy udział w programach partnerskich np. bankiera czy google jest w dobry sposób zabezpieczony? Chodzi mi o to czy po klikaniu w baner np. bankiera lub innego partnera możliwe jest ż prowizję otrzyma były właściciel serwisu. Serwis kupiłbym wraz z domeną.
Wit(old)

Data: 2009-05-29 14:22:46
Autor: iso
Zakup serwisu internetowego ze skonfigurowanymi programami partnerskimi
Witaj,

[...]

Na pewno by dostał stary właściciel jak się w tych programach nie zarejestrujesz
i nie dokonasz odpowiednich zmian w banerach.

pozdrówka,
wr,
www.isonet.pl

Zakup serwisu internetowego ze skonfigurowanymi programami partnerskimi