Zakup szosy, pomoc.

Data: 2010-01-07 20:44:07
Autor: Roobert K...
Zakup szosy, pomoc.
Planuję nabyć drogą kupna Meridę Road Race 903 (model 2010), cena jaką mogę zapłacić u Witeski to trochę ponad 2600 zł. Warto w ten sprzęt wchodzić (nie mam doswiadczenia w szosie) ? Może macie jakieś inne alternatywy (tylko nowe rowery mnie interesują). Szczerze mówiąc to czy rower waży 9,9 kg czy 9 kg mnie jakoś specjalnie nie interesuje :), ale planuje z jeden start na jakiś zawodach tej szosie. Dodam, że malowanie ramy tej Meridy mi się bardzo podoba i nie jestem kobietą. :PPP I kolejne pytanko, mam 182 cm wzostu jaki rozmiar ramy mam wybrać.

Pozdr.

Rooobert K..

--

Zakup szosy, pomoc.