Zakup tandemów

Data: 2009-09-08 06:03:40
Autor: Stefandora
Zakup tandemów
Ostatnio było o wypożyczaniu, a dzisiaj chciałam zapytać (w imieniu
znajomych) o zakup tandemów. Jest chęć kupna dwóch egzemplarzy do
jazdy rekreacyjnej po lasach (cały budżet to 5000zł). Gdzie byście
polecili kupić, na co zwrócić uwagę (znajomi słyszeli, że większość
tandemów ma problemy ze spadającymi łańcuchami w trakcie jazdy po
korzeniach).

--
Dziękuję,
Dorota.

Data: 2009-09-08 19:29:47
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Zakup tandemów

[...]

Przekonaj znajomych, by zrezygnowali.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-08 21:39:46
Autor: stefandora
Zakup tandemów
Zygmunt M. Zarzecki wrote:
[...]

Z tych tandemów będą korzystać osoby niewidome. Będę zobowiązana za informacje od osób orientujących się w temacie.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-09-08 22:16:24
Autor: Łukasz Goran
Zakup tandemów
Hej
    Znajomy się ściga na tandemach, nawet zdobył złoto w Pekinie;) zapytam. Znajomego znajomi też kupili tandem ale bardziej chyba na sozse, też zapytam czy może coś powiedzieć, ale to wszytko jutro;))
Łukasz Goran Gądzik
151731

Data: 2009-09-08 22:22:25
Autor: stefandora
[...]

[...]