Data: 2015-08-15 21:14:51 | |
Autor: z | |
Zakup używantego auta elektrycznego | |
W dniu 2015-08-15 o 16:29, Pszemol pisze:
Zastanawiali¶cie się jak ocenić żywotno¶ć baterii akumulatorów Ja jak zwykle proponuję zej¶cie na ziemię (znaczy w polskie realia) I zastanawiam się czy kupno używanego Priusa za 20-30 tys. się opłaca. Słyszałem że żywotno¶ć baterii jest niedoszacowana. Ich wymiana nie jest tak dramatycznie droga. Jeżdż± dużo dłużej niż się spodziewano. Samochody s± produkowane w Japonii i dopracowane jako wizytówka firmy. Elektryka się nie psuje. Silnik benzynowy niewysilony pracuj±cy w optymalnych warunkach oraz brak innych psuj±cych się czę¶ci. W porównaniu z turbodoładowanym dieslem z podobnego rocznika i t± cał± mas± uprzykrzaj±cych życie dodatków (fap, dwumasa, turbina ze zmienn± geometri±...) I podobno taksówkarze kupuj± a to co¶ znaczy :-) z PS. Wiem że jest brzydki i trochę za duży na miasto ale ... |
|
Data: 2015-08-17 14:15:54 | |
Autor: Tadeusz | |
Zakup uĹĽywantego auta elektrycznego | |
W dniu 2015-08-15 o 21:14, z pisze:
W dniu 2015-08-15 o 16:29, Pszemol pisze: Przy okazji: jechałem ostatnio do Norwegii (Hamar) i z powrotem przez Danię i widziałem że 40 Tesli S w każd± stronę między Oslo a Malmo. Ekscentrycy czy też i w tych warunkach klimatycznych "elektryki" się sprawdzaj±? |
|
Data: 2015-08-18 12:07:58 | |
Autor: Pszemol | |
Zakup używantego auta elektrycznego | |
"Tadeusz" <t@spam-nie.onet.pl> wrote in message news:mqsja0$bdt$1pippin.nask.net.pl...
W dniu 2015-08-15 o 21:14, z pisze: A co rozumiesz przez "tych warunkach klimatycznych"? Rozwiń proszę temat... |
|
Data: 2015-08-18 21:49:57 | |
Autor: Ghost | |
Zakup używantego auta elektrycznego | |
Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:mqvom6$qur$1@dont-email.me... "Tadeusz" <t@spam-nie.onet.pl> wrote in message news:mqsja0$bdt$1pippin.nask.net.pl... W dniu 2015-08-15 o 21:14, z pisze: A co rozumiesz przez "tych warunkach klimatycznych"? Jakim trzeba być imbecylem żeby takie pytania zadawać? Matole: Norwegia i Szwecja znaczy zimno. |
|
Data: 2015-08-18 22:02:01 | |
Autor: P.B. | |
Zakup używantego auta elektrycznego | |
Dnia Tue, 18 Aug 2015 21:49:57 +0200, Ghost napisał(a):
Jakim trzeba być imbecylem żeby takie pytania zadawać? Czytaj: gówniana sprawno¶ć akumulatorów, a cała ich żałosna pojemno¶ć i tak zostanie zużyta na ogrzewanie wnętrza, więc zasięg z deklarowanych 400km skończy się po 100. Podobno Tesl± jeĽdzi się zajefajnie, ale z tym zasięgiem, to się na taksówkę toto nadaje. -- Pozdrawiam, Przemek |
|
Data: 2015-08-23 06:23:57 | |
Autor: Robert Polkowski | |
Zakup uĹĽywantego auta elektrycznego | |
W dniu 2015-08-18 22:02, P.B. pisze:
Dnia Tue, 18 Aug 2015 21:49:57 +0200, Ghost napisał(a): Filmy na youtubie twierdza inaczej, zasięg spada do np. 350-360km. Robek |
|
Data: 2015-09-19 13:45:08 | |
Autor: megrims | |
Zakup uĹĽywantego auta elektrycznego | |
(ciach)
Filmy na youtubie twierdza inaczej, zasięg spada do np. 350-360km. Pod rygorem eko-drajwingu. Pod moją girą jakbym jechał z Poznania do Warszawy, to obawiam się, że gdzieś pomiędzy Wrześnią a Koninem bateria by się skończyła. Turbiną jak dobrze jadę to auto tankuję przy wylocie na A2 (za wiaduktem Górczyńskim) i w Strykowie mam rezerwę i zasięg 40km. Tesla S pewnie do Warszawy dojedzie, ale z Vmax na poziomie 120km/h. Poczekamy na aku Litowo-Magnezowe. http://tnij.org/hl8aly4 (ciach) Pojemność baterii magnezowej jest od 8 do 12 razy wyższa niż w baterii litowej. Ponadto 5 razy wyższa jest też efektywność ładowania i rozładowywania. (ciach) urządzenia z akumulatorami litowymi nie mogły bezproblemowo pracować w temperaturze poniżej minus 15°C, a w przypadku zasilania akumulatorem magnezowym uzyskano poprawną pracę w temperaturze od minus 30 do plus 55°C. No to poczekamy na Tesle XXS :D z zasięgiem 3000km. To będzie coś. |
|
Data: 2015-08-18 17:54:46 | |
Autor: ToM | |
Zakup używantego auta elektrycznego | |
W dniu 2015-08-15 o 21:14, z pisze:
W dniu 2015-08-15 o 16:29, Pszemol pisze: Podbijam w±tek o tym Priusie.. Kto¶ co¶? -- -- - Berlingo 2.0HDi 90KM; Krosno |