Zakup w komisie przysalonowym

Data: 2009-04-17 13:21:05
Autor:
Zakup w komisie przysalonowym

Szczerze m=F3wi=B1c , je=B6li jeste=B6 zadowolony z obecnego samochodu a =
=BFona
spodziewa si=EA pierwszego dziecka to bym darowa=B3 sobie zakup wi=EAkszego
samochodu.
Ja musia=B3em wymieni=E6 SC na kombiaka bo po prostu w moim przypadku by=B3=
to wymagane ...
Ale jak masz wi=EAkszy samoch=F3d od SC to bym sobie da=B3 spok=F3j ...

Jestem zadowolony z obecnego samochodu, dla 2 osób plus pies jest ok, to Renault Twingo. Przy wyborze kolejnego kierowałem się wieloma względami - rozwiązaniami praktycznymi typu schowki, wysokosc krawedzi zaladunku, ilosc schowkow, mozliwosci powiekszenia przestrzeni bagazowej, nie mowiac o samym wyborze marki - obcykany warsztat, sklep z czesciami. Czytajac wiele wypowiedzi zastanawiam sie czymze sie ten Scenic wyroznia od wiekszosci kompaktow (dodam, ze chodzi mi o scenica I po liftingu). Silnik 1.6 16v (w taki celuje) wiec oplaty jak za kompakta, budowny na plycie podlogowej meganki wiec wielkosciowo nie przeraza (przeciez nie szukam Espace, choc to tez dla ludzi..) siedzi sie inaczej bo wysoko, duzo schowkow, nisko polozona krawedz zaladunku.. Jasne ze mozna Fabia przewiesc duzo rzeczy, ale skoro ma mnie to kosztowac tyle samo to wole wygodniej. Xsara Picasso tez byla brana pod uwage. Fajne wozidlo.

--

Zakup w komisie przysalonowym