Zakup większej ilości EURO

Data: 2012-03-07 21:12:30
Autor: Darek
Zakup większej ilości EURO

2. Wymienić jakoś elektronicznie korzystnie pieniążki i zrealizować przelew w
euro -  czy tak się da?

Moze np. skorzystac z walutomat.pl? Posrednicza w wymianie z innymi ludzmi
biorac 0,2% prowizji.

Data: 2012-03-07 22:53:06
Autor: Krzysztof
Zakup większej ilości EURO

"Darek " <darek12345@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:jj8ivu$edj$1inews.gazeta.pl...

[...]

A jakie jest bezpieczenstwo wymiany duzych sum w kantorach online, sa to spolki z o.o. ??
Przy malych kwotach mozna sobie wymieniac, ale duzej sumy bym nie zaryzykowal.
Przy duzej sumie wymiany, to praktycznie kazdy bank jest elastyczny i nie warto ryzykowac. Oczywiscie nie mozna tego robic w bankach bezplacowkowych, gdzie jest jedna podstawowa tabela, jak cytowany mBank.

Data: 2012-03-07 22:13:48
Autor: Darek
Zakup większej ilości EURO

[...]

Walutomat.pl prowadzi jakas spolka z o.o.. Nie mam pojecia jakie jest z
bezpieczenstwem. Ja do bankow mam ograniczone zaufanie, a do walutomatu tym
bardziej (chociaz sam jakis czas temu sam korzystalem). Mysle, ze mozna cala
kwote podzielic np. kilkanascie lub kilkadziesiat transz i w ten sposob
zminimalizowac ryzyko.
Oczywiscie jesli z bankiem mozna wynegocjowac zblizony kurs Euro to nie ma
sensu korzytac z walutomatu.

Data: 2012-03-07 23:28:32
Autor: Krzysztof
Zakup większej ilości EURO

"Darek " <darek12345@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:jj8mis$84f$1inews.gazeta.pl...

[...]

kantory to sa dzialalnosci gospodarcze, czyli moga upasc jak kazdy, a bank to zupelnie inna 'bajka'- do 100tys EUR masz gwarancje. Korzystajac z autodealingow bankowych do wymiany walut, kursy beda calkiem OK, tym lepsze im wieksza kwota wymiany, zreszta na wiekszosci stron bankow mozna znalezc informacje, ze od pewnej kwoty wymiana moze byc negocjowana z departamentem skarbu, itp.

Zakup większej ilości EURO