Zakup wygodnego dobrze wyposażonego stasz ego auta.

Data: 2009-07-15 00:28:48
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Zakup wygodnego dobrze wyposażonego stasz ego auta.
krzysiek82 pisze:
Witajcie
Kolega chce kupić coś sporego, dobrze wyposażonego za niezbyt wielkie pieniądze. Myśli o lancji kappa, takiej jak np w poniższym linku.

http://moto.allegro.pl/item679640634_aukcja_lancia_kappa_turbo_diesel.html

Ja nie mam zdania na temat tego auta, nie upiera się co do marki ale ma do wydania max 15tyś.

Macie jakieś sugestie? Co do kappy to trochę przeraża go brak elementów blacharskich czy to na prawdę tak wielki problem?

A może Laguna? Za 15 tyś. dostanie 1-kę z końca produkcji. Wbrew wszelkim opiniom nt aut francuskich, to mocno dopracowane i mało awaryjne wozidło. Dość łatwo znaleźć dobrze wyposażony egzemplarz.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Czarna Laguna kombi - oklejona.

Data: 2009-07-15 09:24:42
Autor: krzysiek82
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
A może Laguna? Za 15 tyś. dostanie 1-kę z końca produkcji. Wbrew wszelkim opiniom nt aut francuskich, to mocno dopracowane i mało awaryjne wozidło. Dość łatwo znaleźć dobrze wyposażony egzemplarz.

Za mała jak dla niego, już przerabialiśmy ten temat,  omega i scorpio na 100% odpada bo rdza to rdza jak się wda to już kaplica.
Teraz zaczniemy oglądać jakieś japonce. Jeszcze doszedł jeden warunek spalanie gazu max 14-15l :) bo diesel jednak nie jest dobrym wyborem z racji spalania na poziomie 9-10l na mieście.

--
krzysiek82

Data: 2009-07-15 11:03:44
Autor: ..:maniek:..
[...]

jak ma byc duze, dobrze wypasione(z klimatronikiem,abs,esp,full elektryka), za niewielkie pieniadze, nie rdzewiejace,spalajacy 14-15LPG i z cenami czesci eksploatacyjnych podobnymi do mondeo Igen to moze jakis amerykaniec chryslera/buick/oldsmobile ? --

Data: 2009-07-15 13:09:10
Autor: ąćęłńóśźż
Zakup wygodnego dobrze wyposażonego staszego auta.
Po 1998 roku rdzy nie powinno byc.
JaC

-- -- -

Data: 2009-07-15 11:46:49
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
krzysiek82 pisze:
[...]

A może Safrane? Przyznam, że sam bym sobie kupił. Tylko już teraz w Lagunie wożę nadmiar powietrza, a co dopiero w takim krążowniku.
Jest jeszcze opcja pt. Peugeot 605. Też fajne i dość niedoceniane wozidło.

Data: 2009-07-15 22:16:24
Autor: Michał
> [...]
Jest jeszcze opcja pt. Peugeot 605. Też fajne i dość niedoceniane wozidło.

O - to ja sprzedam bo właśnie tak popsułem że się naprawić nie da - ale jeszcze jeździ :) (naprawa przekracza wartość auta).
żart oczywiście - nie sprzedam ;)

A tak serio to do wyboru jest:

-mercedes s w140(1991+), bmw e38(1994+) -audi a8(1994+), safrane(1992+, model 1996), lexus ls(1989+ m93),mazda9(94+)
-lancia k(1995+),merc w210(1996+), volvo s80(1998+)
-citroen xm, ford scorpio2, audi a6, peugeot 607, toyota avalon, honda legend
-...
-...
-fiat stilo abarth ? - tu mnie zaskoczyło, bo już fakt nawet mondeo 2008 ma 2x kolorowe lcd, ale fiat to miał w 2001 :) http://fiat.resmoto.com/opisy/stilo/stilo_abarth/fiat_stilo_abarth_06.jpg

co do lancii k: jeździ, zawieszenie twarde bez regulacji, prowadzenie i wyciszenie i frajda z jazdy jest zdecydowanie, tylnia kanapa duża, hmmm...
bajery lustrka samo przyciemniające itp są (model 1995) gps nie ma.

pozdrawiam.

--

Zakup wygodnego dobrze wyposażonego stasz ego auta.