Zakup wygodnego dobrze wyposażonego staszego auta.

Data: 2009-07-14 12:57:51
Autor: to
Zakup wygodnego dobrze wyposażonego staszego auta.
krzysiek82 wrote:

Ja nie mam zdania na temat tego auta, nie upiera siÄ™ co do marki ale ma
do wydania max 15tyĹ›.

Macie jakieĹ› sugestie?

Saab 9000, Omega...

Co do kappy to trochÄ™ przeraĹĽa go brak elementĂłw
blacharskich czy to na prawdÄ™ tak wielki problem?

A na Allegro spojrzeć nie łaska?
http://moto.allegro.pl/search.php?string=kappa&category=4094&country=1&p=1

--
cokolwiek

Data: 2009-07-14 06:16:50
Autor: hamberg
Zakup wygodnego dobrze wyposażonego staszego au ta.
Omega...

zdecydowanie kappa lepsza - przynajmniej nie rdzewieje

Data: 2009-07-14 15:06:07
Autor: szerszen
Zakup wygodnego dobrze wypos aĹĽonego staszego auta.

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:h3hvcf$elu$3atlantis.news.neostrada.pl...

Saab 9000, Omega...

do tego jeszcze scorpio, w zalozonej kwocie to nawet "cosiego" powinien dostac

Data: 2009-07-14 15:14:34
Autor: krzysiek82
szerszen pisze:

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:h3hvcf$elu$3atlantis.news.neostrada.pl...

Saab 9000, Omega...

do tego jeszcze scorpio, w zalozonej kwocie to nawet "cosiego" powinien dostac

Zapomniałem dodać, że lepiej żeby nie korodowało za mocno a tego warunku omega czy scorpio nie spełnia. Oglądaliśmy już kilka egzemplarzy. No i klima automatyczna w tych modelach nie występuje raczej.

--
krzysiek82

Data: 2009-07-14 14:26:11
Autor: to
krzysiek82 wrote:

Zapomniałem dodać, że lepiej żeby nie korodowało za mocno a tego warunku
omega czy scorpio nie spełnia.

To już bardziej zależy od konkretnego egzemplarza, w końcu mówimy o autach prawie 15-letnich. Z tego co wymieniłem chyba najbardziej pancerne są Saaby 9000, ale ew. naprawy mogą być kosztowne.

Oglądaliśmy już kilka egzemplarzy. No i
klima automatyczna w tych modelach nie występuje raczej.

Żartujesz.

Hm... A moĹĽe Mondeo ST200? Bardzo szybkie, dobrze prowadzÄ…ce siÄ™ i tanie (zarĂłwno w zakupie jak w ew. naprawach) auto.

--
cokolwiek

Data: 2009-07-14 15:54:45
Autor: szerszen

Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości news:h3i10l$9dm$1nemesis.news.neostrada.pl...

Zapomniałem dodać, że lepiej żeby nie korodowało za mocno a tego warunku omega czy scorpio nie spełnia. Oglądaliśmy już kilka egzemplarzy. No i klima automatyczna w tych modelach nie występuje raczej.

klima jak najbardziej wystepuje, przynajmniej w scorpio, mialem egzemplarz z '88 z "klimatronikiem" :)
a co do rdzy, to wszystko zalerzy od egzemplarza, jakos nie zauwazylem aby skorupy czy omegi rdzewialy bardziej niz inne, oczywiscie mowa o dbanych autach

Data: 2009-07-14 22:41:42
Autor: szmalec
Zakup wygodnego dobrze wyposażonego staszego auta.

Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h3i2ov$7un$1news.task.gda.pl...

a co do rdzy, to wszystko zalerzy od egzemplarza, jakos nie zauwazylem aby skorupy czy omegi rdzewialy bardziej niz inne, oczywiscie mowa o dbanych autach

To dziwne, wiesz? Bo ja zauważyłem.
I nie pojmuję jak można tego nie zauważyć.
Masz klapki na oczach, czy jak?
Jest oczywist± oczywisto¶ci±, że omega, a zwłaszcza scorpio z ogromnym prawdopodobieństwem granicz±cym z pewno¶ci±, będzie miało 50 razy więcej rdzy niż podobny rocznikowo i segmentowo francuz lub włoch (od kappy poprzez alfy po safrane, xm czy 605, które to wsyzstkie rdzy niemal nie znaj± w odróżnieniu od scorpio czy omegi).

Data: 2009-07-15 15:57:27
Autor: szerszen
Zakup wygodnego dobrze wyposażonego staszego auta.

Użytkownik "szmalec" <maupa@maupa.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h3iqm2$mcd$1atlantis.news.neostrada.pl...

Masz klapki na oczach, czy jak?

nie, po prostu nie posluguje sie stereotypami

Data: 2009-07-15 13:04:28
Autor: Sebek
Zakup wygodnego dobrze wyposażonego staszego auta.

Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h3i2ov$7un$1news.task.gda.pl...

Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h3i10l$9dm$1nemesis.news.neostrada.pl...

Zapomniałem dodać, że lepiej żeby nie korodowało za mocno a tego warunku omega czy scorpio nie spełnia. Ogl±dali¶my już kilka egzemplarzy. No i klima automatyczna w tych modelach nie występuje raczej.

[...]

Z 88 rocznia to miales mercura scorpio a nie forda wiec amerykana bo tylko one mialy klimatrona, fordy mialy reczna klime. Od 95 roku w "wielorybach" czesto jest spotykany dwustrefowy klimatronik albo zwykla reczna klima (rzadziej).
Pozdro
Sebek
2xScorpio 2.9 12V '90& 93 GHIA

Data: 2009-07-15 13:26:02
Autor: szerszen
Zakup wygodnego dobrze wyposażonego staszego auta.

Użytkownik "Sebek" <kraz27TNIJ@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h3kdm9$hsm$1nemesis.news.neostrada.pl...

Z 88 rocznia to miales mercura scorpio a nie forda wiec amerykana bo tylko one mialy klimatrona, fordy mialy reczna klime.

brawo ;)
co nie zmienia postaci rzeczy, ze to bylo scorpio, nie roznilo sie wiele od fordowskiego wydania

czyzby jakis klubowicz fst?

Data: 2009-07-14 22:53:41
Autor: Kuba \(aka cita\)
Zakup wygodnego dobrze wypos aĹĽonego staszego auta.
krzysiek82 wydusił z siebie te słowy:

[...]

raz zrobiona rdza i masz spokĂłj na Ĺ‚adnych pare lat.
Klimatronik w omedze występuje BARDZO często (po roczniku 97) i jest dwustrefowy
W cenie do 15 tys dostaniesz naprawde dobry i fajny egzemplarza ... a Omege będzie napewno tańsza w utrzymaniu niż Lanczja
Ceny i dostępność częsci do Omegi B jest przytłaczająca.

Różnorodność silników benzynowych całkiem spora.
WyposaĹĽenie - lepsze niĹĽ u konkurencji.

Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

Data: 2009-07-15 01:04:40
Autor: Pawel
[...]

W Omedze i Scorpio nie występuje klima automatyczna? To chyba jakie¶ "bida-edyszion" wersje ogl±dali¶cie.

Data: 2009-07-15 01:03:41
Autor: Pawel
Zakup wygodnego dobrze wyposażonego staszego auta.
do tego jeszcze scorpio, w zalozonej kwocie to nawet "cosiego" powinien dostac

Utrzymanie Cossa to jest masakra. Wystarczy spojrzeć ile kosztuje wymiana rozrz±du.....

Data: 2009-07-15 01:02:52
Autor: Pawel
Zakup wygodnego dobrze wyposażonego staszego auta.

Saab 9000, Omega...

I specjalna łopatka do zdrapywania rdzy z Omegi:)

Data: 2009-07-15 10:30:55
Autor: Kuba \(aka cita\)
Zakup wygodnego dobrze wyposażonego staszego auta.
Pawel wydusił z siebie te słowy:

Saab 9000, Omega...

I specjalna łopatka do zdrapywania rdzy z Omegi:)

przesadzacie koledzy...

Przecież w omedze rdzewieje kilka elementów. Raz porz±dnie naprawione i spokoj na zdecydowanie dłuższy czas niż czas użytkowania auta.
A poza tym - jeszcze jakies zarzuty?

Data: 2009-07-15 15:10:21
Autor: CeSaR
Zakup wygodnego dobrze wyposażonego staszego auta.
I specjalna łopatka do zdrapywania rdzy z Omegi:)

Ale masz jakies wsparcie dla tej tezy?

Data: 2009-07-15 15:40:56
Autor: Kuba \(aka cita\)
Zakup wygodnego dobrze wyposażonego staszego auta.
CeSaR wydusił z siebie te słowy:

I specjalna łopatka do zdrapywania rdzy z Omegi:)

Ale masz jakies wsparcie dla tej tezy?

jak kto¶ sie tylko nasłuchał/naczytał a nie mial doczynienia .. to póĽniej tak mówi.

Fakt, ze w przypadku Omegi jest kilka miejsc, ktore niestety rdzewiej± .. ale to nie znaczy, ze Omega rdzewieje i nic z tym nie mozna zrobic .. a sam samochod należy skreslać z listy. Nie wspominam już ze w zestawieniu z Lancia nie ma w ogole czego porównywać .. bo Omega bije lancie na łep po wieloma względami.

Data: 2009-07-15 09:18:42
Autor: hamberg
[...]

bez zartow - omega to rdzewiejace awaryjne duze auto. Mam dosyc
bezposrednie porownanie i nie ma czego porownywac nawet.

juz sama rdza eliminuje to auto - mozesz naprawiac i stracic kupe kasy
a po 2 latach ruda i tak zwykle wylazi znowu.

Data: 2009-07-15 18:54:17
Autor: Kuba \(aka cita\)
Zakup wygodnego dobrze wyposażonego staszego auta.
hamberg wydusił z siebie te słowy:

[...]

mialem już 5 swoich omeg ... i troche o nich wiem.
Działam w Omega Klub Polska od paru lat i mam rozeznanie.

Opowiadasz głupoty.

Data: 2009-07-15 23:13:15
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Kuba (aka cita) pisze:
[...]

Kijem mrówki: skoro takie dobre auto, to dlaczego aż 5? :>
Co się stało z numerami 1-4? ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Czarna Laguna kombi - oklejona.

Data: 2009-07-16 09:12:22
Autor: szerszen
Zakup wygodnego dobrze wyposażonego staszego auta.

Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <kenickie@pudelkopoangielsku43.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h3lgnt$bh5$2news.dialog.net.pl...

Co się stało z numerami 1-4? ;)

a nie biezesz pod uwage ze moze sie znudzily

Data: 2009-07-16 09:13:55
Autor: Kuba \(aka cita\)
Zakup wygodnego dobrze wyposażonego staszego auta.
Marcin "Kenickie" Mydlak wydusił z siebie te słowy:

Kijem mrówki: skoro takie dobre auto, to dlaczego aż 5? :>
Co się stało z numerami 1-4? ;)

a dlaczego nie. Mialem też dużo innych samochodów. Nie powiesz, ze nm w210 320CDI Avantgarde jest złym samochodem .. a mialem go jakies 8 miesięcy.

ps. http://cita.pl/omega/
jednej w zestawieniu brakuje.

Data: 2009-07-15 20:44:19
Autor: J.F.
On Wed, 15 Jul 2009 15:10:21 +0200,  CeSaR wrote:
I specjalna łopatka do zdrapywania rdzy z Omegi:)
Ale masz jakies wsparcie dla tej tezy?

Znaczek opla na masce wystarczy ? :-)

J.

Zakup wygodnego dobrze wyposażonego staszego auta.