Zakup wygodnego dobrze wyposażonego staszego auta.

Data: 2009-07-14 15:15:17
Autor: Tadeusz
Zakup wygodnego dobrze wyposażonego staszego auta.

Użytkownik "krzysiek82" <> napisał w wiadomości l...
Witajcie
Kolega chce kupić coś sporego, dobrze wyposażonego za niezbyt wielkie pieniądze. Myśli o lancji kappa, takiej jak np w poniższym linku.

http://moto.allegro.pl/item679640634_aukcja_lancia_kappa_turbo_diesel.html

Ja nie mam zdania na temat tego auta, nie upiera się co do marki ale ma do wydania max 15tyś.

Macie jakieś sugestie?

tak: RWD i automat  :)

proponuję BMW 7er, Lexus LS400 (minimalnie starsze niż ta Lancia)...
jeżeli ropniak to nieśmiertelny W124 :)

Tadeusz

Zakup wygodnego dobrze wyposażonego staszego auta.