"Zakupi obowiązkowo przez Internet płytę Beatlesów bo przecież nie U Dwa"

Data: 2010-06-26 16:03:36
Autor: Grzegorz Z.
"Zakupi obowiązkowo przez Internet płytę Beatlesów bo przecież nie U Dwa"
Dobre! Donald pojechał po bandzie!

:)))

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-26 16:21:59
Autor: marek czaplicki
Grzegorz Z. pisze:
Dobre! Donald pojechał po bandzie!

:)))

myślę, że chodziło o to że U2 to irlandzki zespół. a właśnie na budowanie "drugiej Irlandii" powoływał się Tusk podczas kampanii wyborczej do Sejmu :-)

Data: 2010-06-26 16:50:04
Autor: raff
W dniu 2010-06-26 16:21, marek czaplicki pisze:
Grzegorz Z. pisze:
[...]

Niech lepiej przypomni jak to byl napruty i z Obamą nie chcial gadac ;-)

R.

Data: 2010-06-26 19:04:40
Autor: Jarek \(lewo i sprawiedliwośc\)
"Zakupi obowiązkowo przez Internet płytę Beatlesów bo przecież nie U Dwa"
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał

Dobre! Donald pojechał po bandzie!

:)))

Ktoś wysłał sms-a do szkła kontaktowego z pytaniem jak Kłamczyński przeczytałby 7up.

Przemysław Warzywny

--

Ja, Jarosław Kaczyński kandydat na prezydenta RP, na wiecu wyborczym w
Lublinie rozpowszechniłem informację, że Bronisław Komorowski chce, aby

 - tak brzmi sprostowanie które prezes PiS musi zamieścić w TVP1 i TVN.

Data: 2010-06-26 20:19:27
Autor: wekon
"Jarek (lewo i sprawiedliwośc)" <Brońmy RP przed pisem@..pl> wrote in message news:i05bvd$orv$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał

Dobre! Donald pojechał po bandzie!

:)))

Ktoś wysłał sms-a do szkła kontaktowego z pytaniem jak Kłamczyński przeczytałby 7up.

Kawecki, wiemy, że wy żyjecie w Matrixie, ale podpowiem: wszystkie te smsy są moderowane (jak i cała stacja), a dodatkowo, te które was wprawiają w największe podniecenie wkleja niezależny, w pełni "apolityczny", moderator, zależnej WSI24.

wekon

Data: 2010-06-26 20:21:10
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 26 Jun 2010 20:19:27 +0200, wekon napisał(a):

[...]

Wiemy, wiemy, wśród widzów zaś przeprowadzana jest "selekcja".

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-26 20:28:18
Autor: wekon
"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:luirzm2brcd3$.16m8jm0hvefjv.dlg40tude.net...
[...]

A tego to nie powiedziałem! Tutaj by musieli dwie infolinie robić,  a na jednej to się czasem  przedostanie jakiś kaczysta i pojedzie po prowadzącym i całym ryżym reżimie! Niestety z reguły go odcinają. Ale ta mina Miecugowa czy innego propagandysty bezcenna....

wekon

Data: 2010-06-26 21:23:43
Autor: Jarek \(lewo i sprawiedliwośc\)
"Zakupi obowiązkowo przez Internet płytę Beatlesów bo przecież nie U Dwa"
Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał

[...]

E tam, wy wiele więcej wiecie! Wiecie, że media się przeciwko wam sprzysięgły, że jak przegrywacie, to i tak wygrywacie, że Kłamczyński nie był mały, tylko go z dołu filmowali, że każdy sąd, który orzeknie na waszą niekorzyśc jest skorumpowany, że jak Kłamczyński pieprznie głupotę, to nie pieprznął, tylko go wszyscy źle zrozumieli et cetera.Jednym słwem macie wiedzę. Nie zaskoczyłeś mnie.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-06-26 20:12:09
Autor: wekon
"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:vpbborh3l2em.q1n8xay6hf2q$.dlg40tude.net...
Dobre! Donald pojechał po bandzie!

:)))

Właśnie, pojechał po bandzie. Ten śliniący się wytrzeszcz, swoją agresją i gadką skutecznie zniechęca pozostałych jeszcze gajowemu wyborców, no i niezdecydowanych. Pozostaje tylko dopingować! Panowie z PO, wszystkie ręce na pokład! Im was więcej tym was mnie, hehe

wekon

"Zakupi obowiązkowo przez Internet płytę Beatlesów bo przecież nie U Dwa"