"Zakupi obowiązkowo przez Internet płytę Beatlesów bo przecież nie U Dwa"

Data: 2010-06-26 16:21:59
Autor: marek czaplicki
"Zakupi obowiązkowo przez Internet płytę Beatlesów bo przecież nie U Dwa"
Grzegorz Z. pisze:
Dobre! Donald pojechał po bandzie!

:)))

myślę, że chodziło o to że U2 to irlandzki zespół. a właśnie na budowanie "drugiej Irlandii" powoływał się Tusk podczas kampanii wyborczej do Sejmu :-)

Data: 2010-06-26 16:50:04
Autor: raff
W dniu 2010-06-26 16:21, marek czaplicki pisze:
Grzegorz Z. pisze:
[...]

Niech lepiej przypomni jak to byl napruty i z Obamą nie chcial gadac ;-)

R.

"Zakupi obowiązkowo przez Internet płytę Beatlesów bo przecież nie U Dwa"