Zakupy CRC

Data: 2009-11-15 13:49:55
Autor: Solar
Zakupy CRC
Nie szykuje si kto do zakupw w CRC? Miabym opon za 25.

"Kiedy ju jajogowi ukradli ksiyc, spotkali w drodze powrotnej czarownic z kotem. Leszek wzi do domu czarownic, a Jarek kota."
                                         Andrzej Rodan

Data: 2009-11-15 12:57:31
Autor: Jan Srzednicki
Zakupy CRC
On 2009-11-15, Solar wrote:
Nie szykuje się ktoś do zakupów w CRC? Miałbym oponę za 25Ł.

Ja. Jak bardzo Ci się spieszy?

Data: 2009-11-15 14:18:09
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak
Zakupy CRC
Jakby mieli fajn niedrog ram do OK, co jak to http://tiny.pl/hxrf8 to te bym si pisa.

Data: 2009-11-15 13:24:52
Autor: Jan Srzednicki
Zakupy CRC
On 2009-11-15, Kuba "inimicus" Stasiak wrote:
Jakby mieli fajną niedrogą ramę do OK, coś jak to http://tiny.pl/hxrf8 to też bym się pisał.

Jakbyś sobie wziął i poszukał, to może by mieli.

Data: 2009-11-15 14:54:04
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak
Zakupy CRC

Jakby sobie wzi i poszuka, to moe by mieli.

Szukaem i jako mi si nie udao. Jak masz co na myli to si nie krpuj tylko podaj link.

Data: 2009-11-15 14:03:20
Autor: Jan Srzednicki
Zakupy CRC
On 2009-11-15, Kuba "inimicus" Stasiak wrote:

Jakbyś sobie wziął i poszukał, to może by mieli.

Szukałem i jakoś mi się nie udało. Jak masz coś na myśli to się nie krępuj tylko podaj link.

http://www.chainreactioncycles.com/

Drugi traf w google szukając frazy "CRC"...

Data: 2009-11-15 15:27:23
Autor: Mikoaj \"Miki\" Menke
Zakupy CRC
Dnia 15.11.2009 15:03 uytkownik Jan Srzednicki napisa :
On 2009-11-15, Kuba "inimicus" Stasiak wrote:
Jakby sobie wzi i poszuka, to moe by mieli.
Szukaem i jako mi si nie udao. Jak masz co na myli to si nie krpuj tylko podaj link.

http://www.chainreactioncycles.com/

Drugi traf w google szukajc frazy "CRC"...

U mnie dwunasty. ;-P

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-11-15 15:29:29
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak
Zakupy CRC

Drugi traf w google szukajc frazy "CRC"...

chodzio mi o szukanie w sklepie, adres znam..mowie ze nie widzalem tam fajnej ramy, podobnj do tej z linka

Data: 2009-11-15 14:33:06
Autor: Jan Srzednicki
Zakupy CRC
On 2009-11-15, Kuba "inimicus" Stasiak wrote:

Drugi traf w google szukając frazy "CRC"...

chodziło mi o szukanie w sklepie, adres znam..mowie ze nie widzalem tam fajnej ramy, podobnj do tej z linka

Leń śmierdzący. To przecież niebywały wysiłek przebić się przez 5
pozycji dla "Time Trial Frames", 63 pozycji dla "Road Frames" i
ewentualnie może 18 pozycji dla "Cyclo Cross Frames". :/

Bo przecież lepiej pomędzić na grupie. Następny Titus się znalazł...

Data: 2009-11-15 23:09:29
Autor: Ryszard Mikke
Zakupy CRC
Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot_pl@nowhere.invalid> napisa(a):
On 2009-11-15, Kuba "inimicus" Stasiak wrote:

> Szuka&#65533;em i jako&#65533; mi si&#65533; nie uda&#65533;o. Jak masz co&#65533; na my&#65533;li to si&#65533; nie kr
&#65533;puj > tylko podaj link. http://www.chainreactioncycles.com/

Ech...

Albo ja co le szukam, albo co takiego jak dynamopiasta u nich nie istnieje...

rmikke

Data: 2009-11-16 11:59:45
Autor: Jan Srzednicki
Zakupy CRC
On 2009-11-15, Ryszard Mikke wrote:
Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot_pl@nowhere.invalid> napisał(a):
http://www.chainreactioncycles.com/

Ech...

Albo ja coś źle szukam, albo coś takiego jak dynamopiasta u nich nie istnieje...

Chyba nie istnieje, bo też kiedyś szukałem. A czego Ci trzeba, czego nie
ma np. Cyklotur?

Data: 2009-11-16 17:14:44
Autor: Ryszard Mikke
Zakupy CRC
On 2009-11-15, Ryszard Mikke wrote:
> Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot_pl@nowhere.invalid> napisa&#65533;(a): >
>
> Ech...
>
> Albo ja co&#65533; źle szukam, albo co&#65533; takiego jak dynamopiasta u nich nie istni
eje...

Chyba nie istnieje, bo też kiedy&#65533; szuka&#65533;em. A czego Ci trzeba, czego nie
ma np. Cyklotur?

Dynamopiasty 3W pod hamulec rolkowy.
DH-3R40 czy co koo tego.

rmikke

Data: 2009-11-15 16:31:56
Autor: Tomasz Minkiewicz
Zakupy CRC
On Sun, 15 Nov 2009 14:18:09 +0100
"Kuba \"inimicus\" Stasiak" <mp3fan@op.pl> wrote:

Jakby mieli fajn± niedrog± ramê do OK, co¶ jak to http://tiny.pl/hxrf8 to te¿ bym siê pisa³.

A widziałeś to: http://tarckbike.com/node/12451 (tak, tam jest tarck,
to nie moja litrówka)?

Może by się znalazło więcej chętnych na grupie czy w okolicy i dałoby
się ugadać z eighthinchem jakieś ciekawe warunki, skoro jak się zdaje,
są całkiem chętni do takich rzeczy?

Sam bym się może i pisał, bo fajny, praktyczny singielek mógłby z tego
wyjść, tylko czemu ta rama jest taka cholernie krótka? Ja rozumiem, że
zwrotność, że kryteria uliczne, ale czy na tym da się normalnie
jeździć? Z 15 cm mostka bym chyba potrzebował.

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2009-11-15 08:47:31
Autor: Konik
Zakupy CRC
"Kuba \"inimicus\" Stasiak" <mp3...@op.pl> wrote:

> [...]

zwrotność, że kryteria uliczne, ale czy na tym da się normalnie
jeździć? Z 15 cm mostka bym chyba potrzebował.

Nie wiem czy dobrze liczę, ale sama ramka kosztowałaby 150$ czyli 413
zł, do tego cło w wysokości 4,7%, daje nam to 433 zł.
Do tego (i tu mam największe wątpliwości) wysyłka FedExem 840 zł. A
przynajmniej tak mi pokazuje na stronie fedex.com/pl po określeniu
wymiarów opakowania (140x20x70, zakładam, że więcej nie będzie,
zresztą większa być nie może). Albo coś źle wpisałem, albo to przez
brak doświadczenia w takich zakupach.
Wysyłka z Appleton do Polski, paczka 4kg, dane o produkcie: rowery
sportowe.
Szczegółowe dane na temat przesyłki: 1 paczka, 4.0 kg, Opakowania, 140
cm x 20 cm x 70 cm, 413.00 PLN.

Mam nadzieję, że ktoś mnie naprowadzi jak to zrobić poprawnie, bo
takie zamówienie to pomysł godny uwagi jak cena nie przekroczyłaby po
podzieleniu wysyłki 500 zł.

Data: 2009-11-15 17:53:47
Autor: Solar
Zakupy CRC
Konik pisze:

Mam nadziej, e kto mnie naprowadzi jak to zrobi poprawnie, bo
takie zamwienie to pomys godny uwagi jak cena nie przekroczyaby po
podzieleniu wysyki 500 z.

A Vat doliczye? (433+840)*1,22.

"Religia jest dla ludzi bez rozumu."
                                     Jzef Pisudski

Data: 2009-11-15 09:28:23
Autor: Konik
Zakupy CRC
On 15 Lis, 17:53, Solar <sola...@opBEZTEGO.pl> wrote:
Konik pisze:

> Mam nadziej, e kto mnie naprowadzi jak to zrobi poprawnie, bo
> takie zamwienie to pomys godny uwagi jak cena nie przekroczyaby po
> podzieleniu wysyki 500 z.

A Vat doliczye? (433+840)*1,22.

--
Solar www.solar.blurp.org GG 1834424

"Religia jest dla ludzi bez rozumu."
Jzef Pisudski

Nie doliczyem. Teraz znalazem na tej stronie, e wysyka do Polski
kosztowaaby ~88$, czyli troch taniej, ale i tak wychodzi 800 z za
pojedyncz ramk i przesyk. Z ciekawoci napisaem do nich maila czy
przewiduj jak znik przy zakupie kilku ram.

Data: 2009-11-15 18:46:56
Autor: Tomasz Minkiewicz
Zakupy CRC
On Sun, 15 Nov 2009 08:47:31 -0800 (PST)
Konik <pkonik0@gmail.com> wrote:

> [...]

Mam nadzieję, że ktoś mnie naprowadzi jak to zrobić poprawnie, bo
takie zamówienie to pomysł godny uwagi jak cena nie przekroczyłaby po

Ale Ty liczysz normalne sklepowe ceny ram i normalne koszta przesyłki,
a ja myślałem (na podstawie tej oferty grupowej na tarcku), że może
dałoby się dogadać z producentem, żeby zaproponował jakiś upuścik
cenowy, gdyby się kupowało większą ilość. Nie mam pojęcia, do ilu
dałoby się stargować, ale urwać stówkę (złotych) na sztuce to już spory
postęp, a nie brzmi to IMHO nierozsądnie, skoro na tarcku żądali $110.

Co do przesyłki, to do Polski nam pewnie darmo nie wyślą, ale może
wyślą przynajmniej jakoś rozsądnie tanio. A jeśli nie, to – o ile
wyślą darmo w obrębie Stanów – możemy zaprząc do roboty którąś z firm
specjalizujących się w wysyłce do Polski.
Ot, na przykład: http://uspack.pl/site/info/about/price.php .
Paczka do 44 funtów (6 ramek, jeśli dobrze kalkuluję) kosztuje u nich
781 zł, a to już daje poniżej 150 zł za sztukę (trochę pewnie
dojdzie za niewymiarowość, ale nie sądzę, żeby bardzo dużo).
Przy czym to pierwsza taką firma jaką wyguglałem, pewnie da się znaleźć
tańszą ofertę, zwłaszcza że przyfrunąć te ramki wcale nie muszą,
zupełnie wystarczy, jeśli przypłyną. A w Polsce to już je sobie jakoś
porozsyłamy za 30 zł, czy coś koło tego. Chyba że jest na grupie
przedstawiciel handlowy, przemierzający kraj swoim kombiszczem i by
rozwiózł? Nie pożałujemy napoju chmielowego i damy się przejechać. ;)

Trzeba by to doprecyzować, bo na razie tylko luźno myślę, ale gdyby
się znalazło więcej chętnych, cena poniżej 500 zł nie wydaje mi się
nierealna.

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2009-11-15 19:10:13
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak
Zakupy CRC

Trzeba by to doprecyzowa, bo na razie tylko luno myl, ale gdyby
si znalazo wicej chtnych, cena poniej 500 z nie wydaje mi si
nierealna.

Teraz takie pomysy a jak pytaem wczoraj o t ram jak j przewie by byo tanio. Czy warto to zero chtnych.

Data: 2009-11-15 10:30:03
Autor: Konik
Zakupy CRC
On 15 Lis, 19:10, "Kuba \"inimicus\" Stasiak" <mp3...@op.pl> wrote:
> [...]
> nierealna.

Teraz takie pomysy a jak pytaem wczoraj o t ram jak j przewie by byo

Trzeba byo od razu rzuci konkretny pomys.

Stawiam, e chtni by si znaleli, na pewno std par osb, z grona,
z forum rowerowego.
Poczekam, a mi odpisz na maila i wtedy dam zna.

do Tomka:
rzeczywicie liczyem sklepowe, nie wiem dlaczego nie robiem rachunku
a'la zamwienie z tarcka, mj bd.
Przy okazji - rozmiar 53 nie jest pki co dostpny (a taki by mnie
interesowa), spytaem i o to.
pzdr

Data: 2009-11-16 11:58:47
Autor: Tomasz Minkiewicz
Zakupy CRC
On Sun, 15 Nov 2009 10:30:03 -0800 (PST)
Konik <pkonik0@gmail.com> wrote:

> Teraz takie pomysły a jak pytałem wczoraj o tą ramę jak ją przewieźć by było
> tanio. Czy warto to zero chętnych.

Trzeba było od razu rzucić konkretny pomysł.

Stawiam, że chętni by się znaleźli, na pewno stąd parę osób, z grona,
z forum rowerowego.
Poczekam, aż mi odpiszą na maila i wtedy dam znać.

do Tomka:
rzeczywiście liczyłem sklepowe, nie wiem dlaczego nie robiłem rachunku
a'la zamówienie z tarcka, mój błąd.
Przy okazji - rozmiar 53 nie jest póki co dostępny (a taki by mnie
interesował), spytałem i o to.

Uuu… szkoda, bo to i mój rozmiar.
A odpowiedzieli Ci już na pytanie o warunki przy większym zamówieniu?
Na blogu piszą, że chwilowo dużo rzeczy jest niedostępnych, ale
spodziewają się dostawy w połowie grudnia.

Z tym, że jeszcze biję się z myślami, czy w ogóle jestem zainteresowany,
bo ramka prawie wszystko ma OK, tylko opony mnie martwią. Najszersze
jakie wejdą, to podobno w najlepszym razie 32 mm, a ja szukam rowerka
całorocznego i potrzebuję ćwierć cala więcej. :/

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2009-11-16 12:25:50
Autor: Konik
Zakupy CRC

Konik <pkon...@gmail.com> wrote:

> [...]

> a'la zamwienie z tarcka, mj bd.
> Przy okazji - rozmiar 53 nie jest pki co dostpny (a taki by mnie

Uuu... szkoda, bo to i mj rozmiar.
A odpowiedzieli Ci ju na pytanie o warunki przy wikszym zamwieniu?
Na blogu pisz, e chwilowo duo rzeczy jest niedostpnych, ale
spodziewaj si dostawy w poowie grudnia.

Z tym, e jeszcze bij si z mylami, czy w ogle jestem zainteresowany,
bo ramka prawie wszystko ma OK, tylko opony mnie martwi. Najszersze
jakie wejd, to podobno w najlepszym razie 32 mm, a ja szukam rowerka
caorocznego i potrzebuj wier cala wicej. :/

--
Tomasz Minkiewicz <tomm...@gmail.com>

Tyle odpisali:

We will be getting our next batch of frames mid-December. We will
start taking pre-orders on December 1 and hopefully by then we will
have a more definite arrival date for them. The price will remain the
same, $149.50. Shipping to Poland is around $55 but could vary
slightly depending on where exactly it's going. If you ordered
multiple frames we can package 2 per box and it would ship for $90 for
the pair to save a few dollars.  We may be able to knock $10 off the
per frame for an order of 5 or more. Right now we're sold out on a lot
of frame sizes but we should have our full run back in stock mid-
December. Let me know if you have any other questions.

Data: 2009-11-16 11:44:44
Autor: Tomasz Minkiewicz
Zakupy CRC
On Sun, 15 Nov 2009 19:10:13 +0100
"Kuba \"inimicus\" Stasiak" <mp3fan@op.pl> wrote:

> Trzeba by to doprecyzowaæ, bo na razie tylko lu¼no my¶lê, ale gdyby
> siê znalaz³o wiêcej chêtnych, cena poni¿ej 500 z³ nie wydaje mi siê
> nierealna.

Teraz takie pomys³y a jak pyta³em wczoraj o t± ramê jak j± przewie¼æ by by³o tanio.

Ty pytałeś o jedną, a przy jednej co można urwać?
Przy kilku możliwości są większe, ale trzeba dać trochę czasu na
ustalenie faktów i zastanowienie (czy w ogóle jestem zainteresowany).
A nie tak, żeby od razu kupować peżota, a potem mieć pretensje. :-P

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2009-11-16 13:42:26
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak
Zakupy CRC

A nie tak, eby od razu kupowa peota, a potem mie pretensje. :-P

Od razu to go nie kupiem, jednak do kwietnia chciabym aby OK byo ju zoone. Std i ten pospiech. Wybacz, pozdrawiam.

Data: 2009-11-15 16:52:17
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak
Zakupy CRC

Uytkownik "Tomasz Minkiewicz" <tommink@gmail.com> napisa w wiadomoci news:20091115163156.7820ff06sultan...
On Sun, 15 Nov 2009 14:18:09 +0100
"Kuba \"inimicus\" Stasiak" <mp3fan@op.pl> wrote:

Jakby mieli fajn? niedrog? rame do OK, co? jak to http://tiny.pl/hxrf8 to
te? bym sie pisa3.

A widziae to: http://tarckbike.com/node/12451 (tak, tam jest tarck,
to nie moja litrwka)?

Moe by si znalazo wicej chtnych na grupie czy w okolicy i daoby
si ugada z eighthinchem jakie ciekawe warunki, skoro jak si zdaje,
s cakiem chtni do takich rzeczy?

Sam bym si moe i pisa, bo fajny, praktyczny singielek mgby z tego
wyj, tylko czemu ta rama jest taka cholernie krtka? Ja rozumiem, e
zwrotno, e kryteria uliczne, ale czy na tym da si normalnie
jedzi? Z 15 cm mostka bym chyba potrzebowa.

Ja ju problemu nie mam, kupiem:

Data: 2009-11-15 17:03:13
Autor: Tomasz Minkiewicz
Zakupy CRC
On Sun, 15 Nov 2009 16:52:17 +0100
"Kuba \"inimicus\" Stasiak" <mp3fan@op.pl> wrote:

U¿ytkownik "Tomasz Minkiewicz" <tommink@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:20091115163156.7820ff06sultan...

> A widzia³e¶ to: http://tarckbike.com/node/12451 (tak, tam jest tarck,
> to nie moja litrówka)?
>
> Mo¿e by siê znalaz³o wiêcej chêtnych na grupie czy w okolicy i da³oby
> siê ugadaæ z eighthinchem jakie¶ ciekawe warunki, skoro jak siê zdaje,
> s± ca³kiem chêtni do takich rzeczy?
>
> Sam bym siê mo¿e i pisa³, bo fajny, praktyczny singielek móg³by z tego
> wyj¶æ, tylko czemu ta rama jest taka cholernie krótka? Ja rozumiem, ¿e
> zwrotno¶æ, ¿e kryteria uliczne, ale czy na tym da siê normalnie
> je¼dziæ? Z 15 cm mostka bym chyba potrzebowa³.

Ja ju¿ problemu nie mam, kupi³em:

Wow! Taką ramkę ustrzeliłeś za zyla?!
Gratuluję. :-D

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2009-11-15 17:54:25
Autor: Solar
Zakupy CRC
Jan Srzednicki pisze:

Ja. Jak bardzo Ci si spieszy?

Nie bardzo, ale coby si nie skoczyy...

"Polacy to nard antyklerykaw, ktrzy jednoczenie z jakiego powodu maj zwyczaj tumnego chodzenia do kocioa."
                                   kat. intelektualista. Jerzy Turowicz

Data: 2009-11-17 12:14:44
Autor: smola
Zakupy CRC
On Nov 15, 1:49pm, Solar <sola...@opBEZTEGO.pl> wrote:
Nie szykuje si kto do zakupw w CRC? Miabym opon za 25.

Ju dawno si przymierzam do trixie:
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=31345
ale widz e jest Out of stock zadaem pytanie kiedy bdzie ale nie
mam jeszcze odpowiedzi.
Jeli termin bdzie sensowny to te bym si chtnie podlczy..
pzdr,
marek

Data: 2009-11-17 23:48:54
Autor: Solar
Zakupy CRC
smola pisze:

Jeli termin bdzie sensowny to te bym si chtnie podlczy.

Moje zamwienie poszo dzi lub idzie jutro.
A z CRC nigdy mi nie odpowiedzieli. :)

"Ateista to czowiek niezaleny umysowo, ktry myli sam za siebie."
              Richard Dawkins

Data: 2009-11-17 23:58:48
Autor: stefandora
Zakupy CRC
Solar wrote:
smola pisze:

Jeli termin bdzie sensowny to te bym si chtnie podlczy.

Moje zamwienie poszo dzi lub idzie jutro.
A z CRC nigdy mi nie odpowiedzieli. :)

Jest opcja przy produktach "out of stock", eby poinformowali gdy znowu bd dostpne. Raz kliknam i jako na dniach otrzymaam info o przywrceniu do oferty.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-11-17 22:59:34
Autor: Jan Srzednicki
Zakupy CRC
On 2009-11-17, stefandora wrote:
Solar wrote:
smola pisze:

Jeśli termin będzie sensowny to też bym się chętnie podlączył.

Moje zamówienie poszło dziś lub idzie jutro.
A z CRC nigdy mi nie odpowiedzieli. :)

Jest opcja przy produktach "out of stock", żeby poinformowali gdy znowu będą dostępne. Raz kliknęłam i jakoś na dniach otrzymałam info o przywróceniu do oferty.

Ale to działa jak im coś wróci tylko. Bardzo różnie z tym bywa.

Data: 2009-11-18 00:01:43
Autor: stefandora
Zakupy CRC
On 2009-11-17, stefandora wrote:
Solar wrote:
smola pisze:

[...]

Ale to dziaa jak im co wrci tylko. Bardzo rnie z tym bywa.

Ok, raz prbowaam. Lucky me.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-11-18 05:19:26
Autor: smola
Zakupy CRC
On 17 Lis, 23:58, stefandora <stefand...@onet.eu> wrote:

> [...]

Jest opcja przy produktach "out of stock", eby poinformowali gdy znowu
bd dostpne. Raz kliknam i jako na dniach otrzymaam info o

Rwnie kliknem ale nie odpowiadaj. Trudno moe nastpnym razem,
trixie to nic niezbdnego do ycia :)

pzdr,
marek

Data: 2009-11-18 14:22:35
Autor: Coaster
Zakupy CRC
smola wrote:
[...]

Unlucky you! :-O

--
PoZdR
"Speed comes from fitness, not hard & skinny tires."

Zakupy CRC