Zakupy CRC

Data: 2009-11-17 12:14:44
Autor: smola
Zakupy CRC
On Nov 15, 1:49 pm, Solar <sola...@opBEZTEGO.pl> wrote:
Nie szykuje się ktoś do zakupów w CRC? Miałbym oponę za 25Ł.

Już dawno się przymierzam do trixie:
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=31345
ale widzę że jest Out of stock zadałem pytanie kiedy będzie ale nie
mam jeszcze odpowiedzi.
Jeśli termin będzie sensowny to też bym się chętnie podlączył..
pzdr,
marek

Data: 2009-11-17 23:48:54
Autor: Solar
Zakupy CRC
smola pisze:

Jeśli termin będzie sensowny to też bym się chętnie podlączył.

Moje zamówienie poszło dziś lub idzie jutro.
A z CRC nigdy mi nie odpowiedzieli. :)

"Ateista to człowiek niezależny umysłowo, który myśli sam za siebie."
              Richard Dawkins

Data: 2009-11-17 23:58:48
Autor: stefandora
Zakupy CRC
Solar wrote:
smola pisze:

Jeśli termin będzie sensowny to też bym się chętnie podlączył.

Moje zamówienie poszło dziś lub idzie jutro.
A z CRC nigdy mi nie odpowiedzieli. :)

Jest opcja przy produktach "out of stock", żeby poinformowali gdy znowu będą dostępne. Raz kliknęłam i jakoś na dniach otrzymałam info o przywróceniu do oferty.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-11-17 22:59:34
Autor: Jan Srzednicki
Zakupy CRC
On 2009-11-17, stefandora wrote:
Solar wrote:
smola pisze:

[...]

Ale to działa jak im coś wróci tylko. Bardzo różnie z tym bywa.

Data: 2009-11-18 00:01:43
Autor: stefandora
Zakupy CRC
On 2009-11-17, stefandora wrote:
Solar wrote:
smola pisze:

[...]

Ok, raz próbowałam. Lucky me.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-11-18 05:19:26
Autor: smola
Zakupy CRC
On 17 Lis, 23:58, stefandora <stefand...@onet.eu> wrote:

> [...]

Jest opcja przy produktach "out of stock", żeby poinformowali gdy znowu
będą dostępne. Raz kliknęłam i jakoś na dniach otrzymałam info o

Również kliknąłem ale nie odpowiadają. Trudno może następnym razem,
trixie to nic niezbędnego do życia :)

pzdr,
marek

Data: 2009-11-18 14:22:35
Autor: Coaster
Zakupy CRC
smola wrote:
[...]

Unlucky you! :-O

--
PoZdR
"Speed comes from fitness, not hard & skinny tires."

Zakupy CRC