Zakupy amazon.com i sprzedaż w polsce....?

Data: 2009-07-25 11:48:26
Autor: Bolek
Zakupy amazon.com i sprzedaż w polsce....?
Witam,

chciałbym kupować książki w amerykańskim amazonie ( amazon.com ) i jedynym dokumentem sprzedaży jest coś co tylko teoretycznie nazywa się invoice, bo nie mam gdzie wstawić nip, a i jest nawet napis "This is not a VAT invoice".

i teraz tak -  chciałbym sprzedać takie książki w sklepie w polsce, jestem płatnikiem vat, wystawiam faktury lub paragony z fiskalnej, chodzi tylko o książki więc wiadomo brak cła i brak vatu. Pytanie jest proste, czy mogę to robić i czy cokolwiek mogę odliczyć ?

Zakupy amazon.com i sprzedaż w polsce....?