Zakupy w CRC - chętni

Data: 2009-03-16 16:51:25
Autor: Michu
Zakupy w CRC - chętni
Witam,
szukam chętnego najchętniej z Łodzi na zakupy w CRC http://www.chainreactioncycles.com
Do darmowej przesyłki brakuje mi jakieś 75 funciorów.

Najchętniej z Łodzi, wtedy możemy umówić się na odbiór osobisty.

pzdr.
Michal

Data: 2009-03-16 12:01:36
Autor: Kuba Abuk
Zakupy w CRC - chętni
On Mar 16, 1:21 pm, Michu <lastek@[WYTNIJ_TO]poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Jeśli można, to dopisuję się z pierdółką za 8,99Ł. Może coś jeszcze
wymyślę.
Jestem ze wsi, także dopłaciłbym do przesyłki:)

Zdravim,
Kuba

Data: 2009-03-16 14:15:04
Autor: roweromaniak
Zakupy w CRC - chętni
On 16 Mar, 20:01, Kuba Abuk <J.Gruch...@gmail.com> wrote:
> [...]

> Do darmowej przesyłki brakuje mi jakieś 75 funciorów.

> Najchętniej z Łodzi, wtedy możemy umówić się na odbiór osobisty.

Jeżeli dojdzie to do skutku, to piszę się na 2 sztuki opon Continental
Explorer za 12 GPB sztuka. Jestem z Łodzi, proszę o kontakt na mail.

Pozdrawiam.

Data: 2009-03-16 23:31:23
Autor: Michu
Zakupy w CRC - chętni
roweromaniak@gmail.com pisze:
[...]

to jeszcze 42 funty brakują.
Są chętni?

pzdr.
Michal

Data: 2009-03-16 22:53:19
Autor: Ryszard Mikke
Zakupy w CRC - chętni
Michu <lastek@[WYTNIJ_TO]poczta.onet.pl> napisał(a):
roweromaniak@gmail.com pisze:

> Explorer za 12 GPB sztuka. Jestem z Łodzi, proszę o kontakt na mail.

to jeszcze 42 funty brakują.
Są chętni?

Ech... Poczekam, aż ktoś w DC będzie kombinować.

rmikke

Data: 2009-03-18 01:39:00
Autor: Hans
Zakupy w CRC - chętni
[...]

Niestety nie z Łodzi, ale chętnie się podepnę:
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=25854

owijka Cinelli Gel Cork Bar Tape color Natural, 12,99 funciaków.
daj znać na mój email, jak będziesz zamawiał.

pozdrawiam
hans

Data: 2009-03-18 08:33:48
Autor: Michu
Zakupy w CRC - chętni
Michu pisze:
[...]

Nie wiem czy zakupy dojda do skutku. Wciaz nie mamy 100Ł.

pzdr.

Data: 2009-03-18 02:19:18
Autor: Zbylo
Zakupy w CRC - chętni
On 18 Mar, 05:03, Michu <lastek@[WYTNIJ_TO]poczta.onet.pl> wrote:
Michu pisze:

> [...]

> pzdr.
> Michal

Nie wiem czy zakupy dojda do skutku. Wciaz nie mamy 100Ł.

Ile brakuje? Moze bym cos kupił, ale jeszcze nie mialem czasu
poszukać.
Pozdr.

Data: 2009-03-18 03:23:41
Autor: Saurus
Zakupy w CRC - chętni
On 18 Mar, 05:03, Michu <lastek@[WYTNIJ_TO]poczta.onet.pl> wrote:

Nie wiem czy zakupy dojda do skutku. Wciaz nie mamy 100Ł.

Ja piszę się na jedną rzecz za 10 funtów. Napisałem maila.

Data: 2009-03-18 15:33:03
Autor: Michu
Zakupy w CRC - chętni
Michu pisze:
[...]

po podliczeniu wszystkich wychodzi 81Ł.
Czyli brakuje jakies 19 ;)

pzdr.

Data: 2009-03-18 17:06:55
Autor: Solar
Zakupy w CRC - chętni
Michu pisze:

po podliczeniu wszystkich wychodzi 81Ł.
Czyli brakuje jakies 19 ;)

Zależy, jak Ci się spieszyy. Mam zakup za ponad 100, ale chwilowo nie ma na stanie. Wysłałem wczoraj maila z pytaniem, ale jeszcze nie dostałem odpowiedzi.

"Religia to komunikacja w jedną stronę. W obie to psychoza."
                                     dr House

Data: 2009-03-18 17:24:38
Autor: Michu
Zakupy w CRC - chętni
Solar pisze:
Michu pisze:

[...]

jak nie uzbiera się chętnych do stówy to może dołączyłbym do Twojego zamówienia. Mogę jeszcze trochę poczekać.

pzdr.

Data: 2009-03-19 22:35:36
Autor: Michu
Zakupy w CRC - chętni
Michu pisze:
[...]

Uzbierała się ponad stówka.
Napiszę do wszystkich na priv o potwierdzenie chęci zakupu i wysłanie link-a do przedmiotu.

pzdr.
Michal

Zakupy w CRC - chętni