Zakupy w UK

Data: 2011-02-03 09:57:45
Autor: Krees
Zakupy w UK
Hej,

w wiggle.co.uk jest obniżka (niestety, tylko do jutra do 15). Darmowa wysyłka
do Polski jest od 50 funtów. Brakuje mi 32 funciaków :). Niby nie problem
dozbierać, ale nie lubię kupować niczego na siłę. Może ktoś się skusi na zakupy? Oferta jest całkiem spora (wiem, wiem, w CRC
jest więcej, ale niektórych marek tam nie ma).

Aha, "mój" towar jest chwilowo "out of stock", ale przyjedzie w najbliższej
dostawie - "Early Ferbruary". Tak więc paczka do Polski nie doleci za 2 dni ;).

Gdyby ktoś był chętny, to proszę o kontakt: krystianlarix[maupka]wp.pl

PS Mieszkam w Warszawie.

--   Pozdrawiam,
Krees

--