[Kraków] Zakupy w dealextreme

Data: 2011-11-17 20:36:07
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[Kraków] Zakupy w dealextreme
Nie robi ktoś w najbliższym czasie zakupów w D.E.?
Partycypowałbym w kosztach przesyłki.
PotrzebujÄ™ coÅ› takiego:
http://www.dealextreme.com/p/translucent-aaa-to-aa-type-battery-converter-cases-4-case-54457 zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2011-11-17 20:49:05
Autor: Michoo
W dniu 17.11.2011 20:36, Zygmunt M. Zarzecki pisze:
Nie robi ktoś w najbliższym czasie zakupów w D.E.?
Partycypowałbym w kosztach przesyłki.
O to samo pytałeś niedawno na p.m.e. Czego we "free shipping" nie rozumiesz?

Michoo

Data: 2011-11-17 21:07:04
Autor: Michał Pysz
[...]

wcale nie free, zwykle doliczajÄ… 1 centa :-p

mp.

Data: 2011-11-19 18:29:51
Autor: Michoo
W dniu 17.11.2011 21:07, Michał Pysz pisze:
[...]

Słyszę to już któryś raz ale na żadnym z moich zakupów nie stwierdziłem.

Michoo

Data: 2011-11-19 20:07:38
Autor: Voytek
W dniu 2011-11-19 18:29, Michoo pisze:
[...]

Podłącze się pod watek - mam kłopot z dokonaniem platności karta kredytową, nie bardzo kumam gdzie tkwi błąd. O co kaman?
--
voytek

Data: 2011-11-19 21:50:14
Autor: piecia aka dracorp
[Kraków] Zakupy w dealextreme
Dnia Sat, 19 Nov 2011 20:07:38 +0100, Voytek napisa³(a):

Pod³±cze siê pod watek - mam k³opot z dokonaniem platno¶ci karta
kredytow±, nie bardzo kumam gdzie tkwi b³±d. O co kaman?
Limit internetowy?
Jakby co podaj dane z karty to sprawdzimy.

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-11-17 22:41:46
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Są ludzie, którzy nie mają jak zapłacić, nawet pracownicy banku.
:/

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2011-11-18 00:04:23
Autor: Wojtas
W dniu 2011-11-17 22:41, Zygmunt M. Zarzecki pisze:

Są ludzie, którzy nie mają jak zapłacić, nawet pracownicy banku.

Liczysz na jałmużnę?

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2011-11-17 15:33:07
Autor: WS
Zakupy w dealextreme
On 18 Lis, 00:04, Wojtas <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> wrote:
W dniu 2011-11-17 22:41, Zygmunt M. Zarzecki pisze:

> S± ludzie, którzy nie maj± jak zap³aciæ, nawet pracownicy banku.

Liczysz na ja³mu¿nê?

partycypacja w zerowych kosztach dostawy brzmi lepiej niz np. "kto
moze mi zaplacic..." ;)

btw im wiecej w paczce tym wieksza szansa, ze ktos sie "przyczepi" ;)
a VAT juz 23% ;)

WS

Data: 2011-11-18 22:03:58
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[Kraków] Zakupy w dealextreme

Są ludzie, którzy nie mają jak zapłacić, nawet pracownicy banku.

Liczysz na jałmużnę?

A gdzie tak napisałem?

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2011-11-19 00:25:33
Autor: amrac
W dniu 17.11.2011 22:41, Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

Nie masz PayPala?

[Kraków] Zakupy w dealextreme