Zakupy w orange.pl

Data: 2012-02-14 16:15:15
Autor: Janusz
Zakupy w orange.pl
Witam,
Zamierzam przedłużyć umowę w orange (firma) i wychodzi mi, że przez internet
dostanę lepsze warunki (telefon jakieś 180zł taniej). Czy Szanowne Grono ma
jakieś za i przeciw co do tej formy (w porównaniu oczywiście do punktu
orange). Przyznam, że wolałbym "pomacać" przed kupnem, ale cena... Hmm. Pozdrawiam

Janusz

Data: 2012-02-14 18:05:04
Autor: Mariano Italiano
Zakupy w orange.pl
W dniu 2012-02-14 17:15,  Janusz pisze:
[...]

Pomacać w sklepie analogowym, kupić w e-sklepie.
Wszystko OK, tylko ten Orange... :(

--
Mariano

Data: 2012-02-14 18:06:24
Autor: news
Zakupy w orange.pl
Wszystko OK, tylko ten Orange... :(

rzevy dzisiej kumpowac Orange z władsnej woli trzeba mnieć charakter.

fa

Data: 2012-02-14 18:30:28
Autor: Janusz
Zakupy w orange.pl
Mariano Italiano <marianoi.taliano@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
>
> Pozdrawiam
>
> Janusz

Pomacać w sklepie analogowym, kupić w e-sklepie.

Hmm, może i masz racje, ale cała rodzina w orange, więc te bezpłatne
połączenia, poza tym jestem w Idei/orange od daawna i jakoś nie miałem problemów.

Pozdrawiam
Janusz

Data: 2012-02-14 18:30:32
Autor: Janusz
Zakupy w orange.pl

Data: 2012-02-15 18:49:03
Autor: Mariano Italiano
Zakupy w orange.pl
W dniu 2012-02-14 19:30,  Janusz pisze:

[...]

Nie oceniam.
Piszę ze swojej perspektywy.
Przez kilka lat 3 osoby w rodzinie miały ideę/orange.
Teraz jest plus, tmobile i mój orange (służbowy). Płacąc tyle samo za dwa pierwsze (niskie abonamenty poprzednio i teraz) mamy więcej minut, sms-ów, mms-ów, czy internetu.
Mógłbym sie jeszcze doszukiwać olewania przez bok, czy niekompetecji infolinii, ale wszędzie jest podobnie.

--
Mariano

Data: 2012-02-14 19:07:05
Autor: J.F.
Zakupy w orange.pl
Dnia Tue, 14 Feb 2012 16:15:15 +0000 (UTC), Janusz napisał(a):
[...]

pomacac mozesz w salonie, a potem sie rozmyslic.
Inna sprawa ze teraz sie nawet polowy cech nie domacasz w jednej sesji.

J.

Zakupy w orange.pl