Zakupy wysyłkowe w Louisie - poradź cie

Data: 2009-11-03 17:43:03
Autor: Vir
Zakupy wysyłkowe w Louisie - poradź cie

Czy macie jakieś praktyczne uwagi, co do zakupów w Louisie?

MN

http://www.moto-akcesoria.pl może Ci sprowadzić wszystko, co sprzedaje Louis

--
Vir
Duża czarna bawarka i mała czarna japonka

Data: 2009-11-03 18:06:12
Autor: Monster
Vir pisze:

Czy macie jakieś praktyczne uwagi, co do zakupów w Louisie?
tak,mieć kolegę który jezdzi lub znajomy Niemiec
MN

http://www.moto-akcesoria.pl może Ci sprowadzić wszystko, co sprzedaje Louis

Może niestety wyjść drożej niż przesyłka 20 euro:-/

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2009-11-03 18:35:46
Autor: Vir
Zakupy wysyłkowe w Louisie - poradź cie

Louis

Może niestety wyjść drożej niż przesyłka 20 euro:-/

No, to trzeba by przetestować. Masz za to lepszy kontakt. Nie pojmuję, dlaczego Louis nie ma strony w języku angielskim, a i w polskim pewnie by im nie zaszkodziła

Data: 2009-11-04 09:17:46
Autor: Spider A.J.
Zakupy wysyłkowe w Louisie - poradźcie

Użytkownik "Vir" <agentmarek@onet.pl> napisał
Nie pojmuję, dlaczego Louis nie ma strony w języku angielskim, a i w polskim pewnie by im nie zaszkodziła

A po co? Tylko klopot z wysylka za granice,
a ile ludkow trzeba by dodatkowo zatrudnic?
Widocznie im sie nie oplaca, nasz rynek nadal
jest dla nich malo interesujacy.

--
    -=[Spider A.J.]=-
 Krakuff - RF900 RS2

Data: 2009-11-04 11:59:12
Autor: michal
Zakupy wysyłkowe w Louisie - poradźcie
"Spider A.J."
A po co? Tylko klopot z wysylka za granice,

Aj tam klopot. Paczki jada ciezarowka z Berlina do... Slubic, i sa tam nadawane krajowo.
a ile ludkow trzeba by dodatkowo zatrudnic?

pewnie kilku.

Widocznie im sie nie oplaca, nasz rynek nadal
jest dla nich malo interesujacy.

Teraz pewnie tak. Ale gdyby weszli, to kto by mogl z nimi konkurowac? Wg mnie pozycje lidera mieliby bez walki.
No i byloby gdzie upychac zeszloroczny towar.

--
Michal
FJS600

Data: 2009-11-03 19:16:09
Autor: Tytus
Zakupy wysyłkowe w Louisie - poradźcie
Siemka

*** "Vir"
http://www.moto-akcesoria.pl może Ci sprowadzić wszystko, co sprzedaje Louis

Jest kilka ale...kurs ojro + ok 10-15% ceny dnia i 10% do ceny z Louisa.
Terminy w tej chwili 10-14 dni.
BTW czy to nie strzal w stope sprzedawac kaski szuja ~ 1500 pln jesli w katalogu sa po 250 ojro???

--
       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-11-04 07:21:47
Autor: Seba
Dnia Tue, 3 Nov 2009 19:16:09 +0100, Tytus napisał(a):

Jest kilka ale...kurs ojro + ok 10-15% ceny dnia i 10% do ceny z Louisa.
Terminy w tej chwili 10-14 dni.
BTW czy to nie strzal w stope sprzedawac kaski szuja ~ 1500 pln jesli w katalogu sa po 250 ojro???

O ile w ogóle Ci zrealizują zamówienie - w moim przypadku nie zdołali
(szybka do Nolana), pomimo potwierdzenia z ich strony. Nie wiem jak teraz - ale jeszcze kilka miesięcy temu mieli niezły burdel
organizacyjny. Pomijam już kwestie zbójeckich cen.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2009-11-04 08:09:49
Autor: Tytus z fabryki
Zakupy wysyłkowe w Louisie - poradźcie
Siemka

***"Seba"
O ile w ogóle Ci zrealizują zamówienie - w moim przypadku nie zdołali (szybka do Nolana), pomimo potwierdzenia z ich strony.

Tego to Ci nie powiem bo moje zamowienie skladalem osobiscie ale nie dogadalismy sie co do kursu ojro...
Ale zapewniali mnie ze termin to 7 dni roboczych cokolwiek to znaczy bo oni pracuja 12 h codziennie :)

Data: 2009-11-04 09:17:00
Autor: Jasio
Użytkownik "Seba" napisał w wiadomości news:luhaa5djdhoz.h8lejqm4eu2k$.dlg40tude.net...
[...]

Spróbuj zamówić cokolwiek nietypowego w Empiku, zrozumiesz co to paragraf 22.

--
Jasio
vx etz

Data: 2009-11-04 15:21:56
Autor: Vir
Zakupy wysyłkowe w Louisie - poradź cie

(szybka do Nolana), pomimo potwierdzenia z ich strony. Nie wiem jak teraz - ale jeszcze kilka miesięcy temu mieli niezły burdel
organizacyjny. Pomijam już kwestie zbójeckich cen.

szybke do Nolana zamawiaj w Larssonie