Zakupy wysyłkowe w Louisie - poradź cie

Data: 2009-11-03 18:21:34
Autor: KLOSZ
Zakupy wysyłkowe w Louisie - poradź cie
Wspomniane gdzies w okolicy www.moto-akcesoria.pl sprzedaja wszystko od wujka Louisa, mozna zamawiac po numerach kat. z Louisa. Niestety nie przekladaja sie na nich wszystkie ceny ofert specjalnych z Louisa.
Co do glownego pytania w watku. Ja zamawialem cos juz w czasach "unijnych". Cla mi nie doliczyli, ale przesylka szla chyba z 5 tygodni, wiec kiła byla z terminem. No chyba, ze Ci sie nie spieszy.

Zacznij od porownania cen w firmach PL handlujacych produktami z Louisa z cenami w Louisie, potem zdecyduj.

Zdrowko

--
FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
"Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

Zakupy wysyłkowe w Louisie - poradź cie