Zakupy za darmo jeśli Polska będzie w półfinale

Data: 2016-06-02 09:55:37
Autor: Piotrek
Zakupy za darmo jeśli Polska będzie w półfinale
Media Markt po raz kolejny pokazuje jak mocno wierzy w naszych
piłkarzy, kusząc klientów perspektywą zwrotu pieniędzy za zakupy
w przypadku awansu Polski do półfinału Euro. Przypuśćmy jednak,
że organizatorzy promocji będą mieli niesamowitego pecha i rzeczywiście dotrzemy do półfinału. Czy w takiej sytuacji sieć sklepów rzeczywiście będzie zobligowana do dotrzymania swojej obietnicy, czy może szefostwo będzie mogło się od tego wykpić, podpierając się modnym stwierdzeniem, że reklama nie stanowi
oferty handlowej, albo jakimś innym prawniczym bełkotem?

Data: 2016-06-02 19:06:36
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-06-02 o 18:55, Piotrek pisze:
[...]

Czemu nie zadałeś sobie trudu choć pobieżnego spojrzenia na warunki?

1. Zakupy trzeba zrobić do niedzieli
2. Prawdopodobieństwo wejścia PL do półfinału jest niewielkie, ale mierzalne
3. Ryzyko takie można ubezpieczyć
4. Ergo ad 3. MM nic nie ryzykuje, bo mogło się od tego ubezpieczyć

--
Liwiusz

Data: 2016-06-02 19:30:51
Autor: J.F.
Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nipp34$4gf$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Byc moze normalnie - nie mamy pana pieniedzy i co pan nam zrobi :-)
A poza tym jestemy spolka zadluzona.
P.S. Polskie MM chyba dzialaja jako franczyza - kazdy sklep osobna firma.

[...]

Mogla, ale ubezpieczenia przeciez kosztuja.
A skoro ryzyko male - to po co wyrzucac pieniadze :-)

I na takie cuda, to nie wiem czy Ci sie uda ubezpieczyc - bo ubezpieczyciel powie ze nie prowadzi, albo ze potrzebuje miesiaca na zastanowienie.
Predzej pojsc do jakiegos bookmachera i postawic grubsza gotowke ...

Ja bym tam raczej pomyslal o ad 1 - termin krotki, niezbedna rejestracja, moze po prostu mala kwote ryzykuja, najwyzej wyplaca z zysku.

Mozna tez podobna akcje w wielu krajach zrobic - wszystkie do polfinalu na pewno nie wejda :-)

J.

--
Liwiusz

Data: 2016-06-03 08:46:31
Autor: szerszen
Zakupy za darmo jeśli Polska będzie w półfinale
On Thu, 2 Jun 2016 19:06:36 +0200
Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

3. Ryzyko takie można ubezpieczyć

Naprawde firma może się ubezpieczyć od strat poniesionych w wyniku zakładu hazardowego?

Pytam bo nie wiem. --
pozdrawiam
szerszeń

Data: 2016-06-03 10:03:12
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-06-03 o 08:46, szerszen pisze:
[...]

Przecież istnieją zakłady bukmacherskie. Załóżmy, że za każde 10zł postawione teraz na Polskę w półfinale płacą 500zł, wystarczy zatem, aby MM odprowadzało od każdego konkursowego 10zł do buka, aby potem wyjść na zero.

A w rzeczywistości pewnie i tego nie robią, bo nawet w tak nieprawdopodobnym zdarzeniu wiele nie zbiednieją (to tylko ułamek sprzedaży z kilku dni).

--
Liwiusz

Data: 2016-06-29 19:24:35
Autor: J.F.
Zakupy za darmo jeśli Polska będzie w półfinale
Użytkownik "Piotrek"  napisał 2016-06-02 w wiadomości
[...]

Jeszcze jeden dobry mecz i mozemy sie dowiedziec :-)

J.

Data: 2016-06-29 11:49:31
Autor: Piotrek
W dniu środa, 29 czerwca 2016 19:24:41 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
>oferty handlowej, albo jakimś innym prawniczym bełkotem?

Jeszcze jeden dobry mecz i mozemy sie dowiedziec :-)

Właśnie miałem napisać, że biorąc pod uwagę naszą bieżącą sytuację
pomysłodawca tej akcji właściwie już od soboty powinien robić w gacie
ze strachu - chyba troszkę "za bardzo" w nas uwierzył i w warunkach
promocji zamiast słówka "finał" nierozważnie umieścił "półfinał". Ciekawe ile milionów strat w przybliżeniu odnotuje Media Markt
jeśli jutrzejszy mecz przebiegnie nie po myśli tej sieci. Niezależnie
od tego, jak się wszystko potoczy, już chyba nigdy nie będą mieli odwagi wyrwać się z podobną obietnicą (no, chyba że tym razem
premiowane będzie już tylko pierwsze, maksymalnie drugie miejsce
na całej imprezie). Z ciekawości: czy ktoś z Was zrobił albo
zna kogoś, kto skuszony reklamą, zrobił tam w dniach objętych
promocją jakieś większe zakupy? Ile zaoszczędzicie w razie
naszej jutrzejszej wygranej?

Data: 2016-06-29 12:16:33
Autor: Kris
W dniu środa, 29 czerwca 2016 20:51:26 UTC+2 użytkownik Piotrek napisał:".
Ciekawe ile milionów strat w przybliżeniu odnotuje Media Markt
jeśli jutrzejszy mecz przebiegnie nie po myśli tej sieci.
Myślę że jeszcze wyjdą na plus dzięki reklamie.
Zwrot przysługuje za niektóre towary zakupione w ciągu chyba 3 konkretnych dni i dodatkowo warunek był zarejestrowania zakupu na stronie www promocji. Wyłączone zakupy a raty chyba również były.
Tak więc o milionowych stratach raczej mowy nie ma.

Data: 2016-06-29 21:04:27
Autor: A. Filip
Zakupy za darmo jeśli Polska w półfinale
Piotrek <pilarp@poczta.onet.pl> pisze:
> [...]

zna kogoś, kto skuszony reklamą, zrobił tam w dniach objętych
promocją jakieś większe zakupy? Ile zaoszczędzicie w razie

A ile tych strat odzyskają dzięki reklamie swojej sieci
"medialną wrzawą" jak to "stracą" na wierze w polską piłkę skopaną?

Obstawiam że _troszeczkę_ pograją na czas akurat tyle żeby
"medialna wrzawa" była większa ale "niemal w pełni korzystna".
Jakoś nie chce postawić _dużo_ że będą chcieli sobie sami zafundować
dodatkowo wielką reklamę _negatywną_ wyłganiem się z tej promocji.

--
A. Filip
Czyń dobro i rzucaj je do wody.  (Przysłowie hinduskie)

Data: 2016-06-29 21:33:17
Autor: z
W dniu 2016-06-29 o 21:04, A. Filip pisze:
A ile tych strat odzyskają dzięki reklamie swojej sieci
"medialną wrzawą" jak to "stracą" na wierze w polską piłkę skopaną?

Nie przesadzajmy. Sklep nie dla idiotów nie ma ani dobrej opinii ani niskich cen.

Robią co mogą ale mogą się przejechać :)

Data: 2016-06-29 21:55:02
Autor: J.F.
Użytkownik "Piotrek"  napisał w wiadomości grup
[...]

Niekoniecznie duzo.
To bylo raptem pare dni, zarobia w pozostale, a bedzie okazja sie pochwalic w kolejnychych reklamach.

A strate odlicza sobie od podatku ... choc ciekawe, co z VAT ...

J.

Data: 2016-06-29 23:01:51
Autor: cef
W dniu 2016-06-29 o 21:55, J.F. pisze:

Niekoniecznie duzo.
To bylo raptem pare dni, zarobia w pozostale, a bedzie okazja sie
pochwalic w kolejnychych reklamach.

A strate odlicza sobie od podatku ... choc ciekawe, co z VAT ...

Nie czytałem warunków promocji, ale podejrzewam, że korekta
ceny będzie do jakiejś symbolicznej złotówki czy grosza,
i wtedy rozliczą jak promocyjną sprzedaż po 1 grosz czy 1zł.
Nie bój się - na pewno nie dopłacą :-)

Data: 2016-06-30 09:04:04
Autor: Zbynek Ltd.
Zakupy za darmo jeśli Polska będzie w półfinale
Elo

Piotrek napisał(a) :

[...]

Strat? 1 promil przychodu? Pójdzie na koszt reklam. W zeszłym roku mieli w Polsce 1 miliard ojro przychodu. Nie, nie obrotów. A w skali globalnej 20 miliardów.

Z ciekawości: czy ktoś z Was zrobił albo
zna kogoś, kto skuszony reklamą, zrobił tam w dniach objętych
promocją jakieś większe zakupy? Ile zaoszczędzicie w razie
naszej jutrzejszej wygranej?

Kolega mi mówił, że jego kolega kupił TV :-)
Przerażających tłumów więc chyba nie było.

    Zbyszek
PGP key: 0xE09DDDC1

Data: 2016-06-30 15:32:21
Autor: J.F.
Użytkownik "Zbynek Ltd."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nl2gb3$6qu$1@node2.news.atman.pl...
Piotrek napisał(a) :
[...]

Eeee - obrot i przychod to to samo.

A w skali  globalnej 20 miliardów.

W globalnej kropla, w krajowej ... ile to bylo - 3 dni obrotow ?
W skali miesiaca 10%, w skali roku 1%, jesli jada na zyskownosci 10%, to juz ktos moze dostac op* ze firma popadla w straty ... w jednym miesiacu.

J.

Data: 2016-06-30 06:42:57
Autor: Kris
W dniu czwartek, 30 czerwca 2016 15:32:34 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

W globalnej kropla, w krajowej ... ile to bylo - 3 dni obrotow ?
W skali miesiaca 10%, w skali roku 1%, jesli jada na zyskownosci 10%, to juz ktos moze dostac op* ze firma popadla w straty ... w jednym miesiacu.
Pewno nie wszyscy zarejestrowali paragon- był czas tylko do 06-06
zakupy na raty(a to pewnie znacząca cześć łącznego obrotu) wyłączone z promocji, pewne grupy towarów i usług również.
Myślę ze nawet jak nasi do półfinału wejdą to starty MM duze nie będą.

Data: 2016-06-29 20:44:06
Autor: Wiesiaczek
W dniu 29.06.2016 o 19:24, J.F. pisze:
[...]

Akurat naszło mnie na kupno telewizora, a Euro interesuje mnie tylko na koncie bankowym.
Dopiero po kupnie TV Sony 50" okazało się, że wziąłem udział w loterii:)

No i teraz muszę trzymać kciuki, choć nie mam pojęcia, o co w tym graniu chodzi i czapeczki ani szalika nie zamierzam kupować :)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Data: 2016-06-29 21:11:49
Autor: Tom N
Wiesiaczek w <news:nl14tn$nop$1node1.news.atman.pl>:

W dniu 29.06.2016 o 19:24, J.F. pisze:
Użytkownik "Piotrek"  napisał 2016-06-02 w wiadomości
Media Markt

Akurat naszło mnie na kupno telewizora,

Oczywiście w MM...

a Euro interesuje mnie tylko na koncie bankowym.

Taaa, to, że sprzęt w MM jest droższy niż w XX o jakieś 10-20% to
wieśniaczka nie interesuje...

Dopiero po kupnie TV Sony 50"

Czyli wieśniaczek kupił wyświetlacz a nie telewizor.

No i teraz muszę

Kolejne natręctwo wieśniaczka?

--
'Tom N'

Data: 2016-06-30 08:54:55
Autor: Zbynek Ltd.
Wiesiaczek napisał(a) :

Dopiero po kupnie TV Sony 50" okazało się, że wziąłem udział w loterii:)

Etam, zmarnowałeś szansę. Trzeba było czytać to co po gwiazdce - zarejestrować paragon.

    Zbyszek
PGP key: 0xE09DDDC1

Data: 2016-07-01 08:07:46
Autor: Wiesiaczek
W dniu 30.06.2016 o 08:54, Zbynek Ltd. pisze:
Wiesiaczek napisał(a) :

Dopiero po kupnie TV Sony 50" okazało się, że wziąłem udział w loterii:)

Etam, zmarnowałeś szansę. Trzeba było czytać to co po gwiazdce -
zarejestrować paragon.

Zarejestrowałem ale i tak dupa... :)

Data: 2016-07-01 18:25:53
Autor: Wiesiaczek
Wiesiaczek napisał(a) :

Dopiero po kupnie TV Sony 50" okazało się, że wziąłem udział w loterii:)

Etam, zmarnowałeś szansę. Trzeba było czytać to co po gwiazdce -
zarejestrować paragon.

Zarejestrowałem ale i tak dupa... :)

No... nie do końca! :)

http://next.gazeta.pl/next/7,151003,20336792,bardzo-mily-gest-media-markt-po-awansie-do-polfinalu-mieli.html#BoxBizImg

Data: 2016-07-12 17:05:18
Autor: J.F.
Użytkownik "Wiesiaczek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nl65ih$rfq$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Wychodzi na to, ze wyplate mieli wkalkulowana w budzet.
Nie bylo potrzeby ... a i tak wyplacaja :-)

J.

Data: 2016-07-13 08:42:26
Autor: Tomasz Kaczanowski
W dniu 2016-07-12 17:05, J.F. pisze:
[...]

Sądzę, że stosunkowo mało osób do wypłaty, a taka akcja to niezła promocja.

--
Kaczus
http://kaczus.ppa.pl

Data: 2016-06-30 00:25:56
Autor: mahe
[...]

Wszyscy się tu zastanawiają czy oddadzą lub nie pieniądze natomiast mnie zastanawia, czy to przypadkiem nie podchodzi pod gry hazardowe albo zakłady bukmacherskie? Taka działalność wymaga jakiś koncesji czy zezwoleń zapewne?
Bo w końcu czym się różni zakład u bukmachera od "zakładu" w Media Markcie?

No a tak wogóle to z tego co pamiętam, to poprzednia władza zakazała hazardu, a obecna również się nie kwapi do zmiany w tym temacie.

Ktoś mądry mnie oświeci?

--
pozdro
mahe

Data: 2016-06-30 06:34:50
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-06-30 o 00:25, mahe pisze:
[...]

Nie ma tu takich, a co do meritum, to nie sądzisz chyba, aby ten konkurs nie był obmyślony od a do z przez mediamarktowych prawników?

--
LIwiusz

Data: 2016-06-30 06:42:49
Autor: A. Filip
Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> pisze:
[...]

A ty nie sądzisz że prawnicy się czasem "mylą" choć najczęściej mają rację? :-)

Prawnicy "z wyższej półki" powinni niemal nigdy "generować na zewnątrz"
*łatwe* do wychwycenia błędy.  Nawet jeśli to okazałoby się nielegalnym
hazardem (z wysoką karą) to dopiero po wielu latach prawnych przepychanek :-)

--
A. Filip
Nie pożyczywszy - na tydzień gniewu, pożyczywszy - na cały rok.  (Przysłowie polskie)

Data: 2016-06-30 06:59:30
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-06-30 o 06:42, A. Filip pisze:
[...]

Na pewno rzadziej się mylą niż my tutaj na grupie. Choćby dlatego, że wiedzą o czym rozmawiają, a nie tak jak my - flejm już powstał, a nikt nawet nie zajrzał do regulaminu konkursu. Ale do wygłaszania zdań o niezgodności z prawem to są pierwsi :)

[...]

jw.

--
Liwiusz

Data: 2016-06-30 08:39:00
Autor: szerszen
Zakupy za darmo jeśli Polska będzie w półfinale
On Thu, 30 Jun 2016 06:42:49 +0200 (CEST)
"A. Filip" <anfi@buntownik.pl> wrote:

A ty nie sądzisz że prawnicy się czasem "mylą" choć najczęściej mają rację? :-)

A nie przyszło Ci do głowy, że to że sie mylą, to Twoja ocena, a w rzeczywiscości ta według Ciebie pomyłka, to dobrze obmyślony rachunek zysków i strat? ;)
Bo potencjalne zyski przewyższą ewentualną karę i obsługę prawną?
Prawnicy w takich korpo doradzają, oceniają i rekomendują, jeśli ewentualna kara może wynieść bańkę, obsługa prawna drugą, a zyski 10 baniek, to chyba wiadomo jaka będzie decyzja zarządu ;)

szerszeń

Data: 2016-06-30 09:02:04
Autor: A. Filip
szerszen <szerszen@tlen.pl> pisze:
[...]

A raz na paręnaście lat "bardzo niedoszacują kosztownego ryzyka" jak często
"jeżdżą po bandzie"? :-)

Kto (wcale) nie ryzykuje ten szampanem (wielkich) zwycięstw nie świętuje.
Kto gra (systematycznie) w rosyjską ruletkę ten długo nie pożyje.

--
A. Filip
Największym grzechem jest nie uratować ginącego życia.  (Przysłowie chińskie)

Data: 2016-07-06 08:48:53
Autor: Maciek
W dniu 2016-06-30 o 09:02, A. Filip pisze:
Kto (wcale) nie ryzykuje ten szampanem (wielkich) zwycięstw nie świętuje.
Kto gra (systematycznie) w rosyjską ruletkę ten długo nie pożyje.
Ale jakie ryzyko?? "Piłkarskiego pokera" nie oglądał? ;-)

Maciek

Zakupy za darmo jeśli Polska będzie w półfinale