Żal mi Ormian...

Data: 2009-08-23 03:01:15
Autor: Tzva Adonai
Żal mi Ormian...
Naród, który wycierpiał tyle złego od Turków, wciąż jest narażony na
antysemityzm europejskiego pospólstwa, które z racji ich wyglądu
utożsamia ich z Żydami.. Widać to na przykładzie polskich Ormian:
Isakowicza-Zaleskiego i Makłowicza.. Jednemu ukraińscy naziści
zagrozili na dniach ucięciem "żydowskiego łba", a drugiego polskie
barachło ochrzciło mianem "żydowskiego mistrza patelni"... ;}

Data: 2009-08-23 07:09:54
Autor: Antenka
Żal mi Ormian...
On 23 Sie, 12:01, Tzva Adonai <tzva.ado...@yahoo.com> wrote:
[...]

Tzvelek, znowu konfabulujesz. Co ma wspólnego antysemityzm, który w
Polsce właściwie nie występuje - przyjrzyj się na początek
współczesnemu antysemityzmowi francuskiemu czy hiszpańskiemu - z
antyormianizmem? Nie słyszałam, żeby jakikolwiek Polak źle wyrażał się
o Ormianach. Ba! Moja wspaniała polonistka -  niech żyje jak
najdłużej! - przy okazji omawiania "Przedwiośnia", bardzo mocno
zaakcentowała tureckie ludobójstwo dokonane w roku 1915 na Ormianach
przez turecką dzicz. A ja do dziś ma przed oczami opis tej
rzezi...chlip :((( Na twoim miejscu nie przejmowałabym się tym
pospólstwem - to margines.

Antenka

P.s. Jak widzisz wróciłam i teraz będę bzyczeć jak natrętna mucha :D

Data: 2009-08-23 16:26:37
Autor: Tzva Adonai
Żal mi Ormian...
P.s. Jak widzisz wróciłam i teraz będę bzyczeć jak natrętna mucha :D

Widzisz muszko jaki jestem przewidujący?.. Wiedziałem, że wrócisz w chwili, gdy
mówiłaś: "żegnajcie"...

Data: 2009-08-23 16:27:29
Autor: Tzva Adonai
Żal mi Ormian...
Data: 2009-08-23 07:36:14
Autor: Antenka
Żal mi Ormian...
On 23 Sie, 16:27, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@onet.eu> wrote:
Jesteś jak bumerang...

http://www.youtube.com/watch?v=OgR4S1dSkVQ&feature=channel_page

Ładna laskeczka a chłopaka (blondyn) rasowy szkop - chyba młody
nadczłowiek...:D

Antenka

Data: 2009-08-23 07:46:12
Autor: Tzva Adonai
Żal mi Ormian...
On 23 Sie, 16:36, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

Ładna laskeczka a chłopaka (blondyn) rasowy szkop - chyba młody
nadczłowiek...:D

Wyglądam tak samo jak on, fryzurę mam tylko mniej pedalską i
bystrzejsze spojrzenie, ale gdyby ktoś nazwał mnie "rasowym szkopem",
tudzież "nadczłowiekiem" to śmiertelnie bym się obraził...

Data: 2009-08-23 07:53:56
Autor: Antenka
Żal mi Ormian...
On 23 Sie, 16:46, Tzva Adonai <tzva.ado...@yahoo.com> wrote:
> [...]

bystrzejsze spojrzenie, ale gdyby ktoś nazwał mnie "rasowym szkopem",
tudzież "nadczłowiekiem" to śmiertelnie bym się obraził...

Aha

Antenka

P.s. Już taka jestem uszczypliwa - to był żart i mam nazieję, że tą
"prowokacją" nie wywołałam III wojny światowej :)

Data: 2009-08-23 17:04:45
Autor: Tzva Adonai
Żal mi Ormian...
P.s. Już taka jestem uszczypliwa - to był żart i mam nazieję, że tą
"prowokacją" nie wywołałam III wojny światowej :)

Nawet sprawy sobie nie zdajesz, jakie to dla Niemców frustrujące, że wszyscy
tyle lat po wojnie wciąż utożsamiają ich z nazizmem...

Data: 2009-08-23 08:12:21
Autor: Antenka
Żal mi Ormian...
Nawet sprawy sobie nie zdajesz, jakie to dla Niemców frustrujące, że wszyscy
tyle lat po wojnie wciąż utożsamiają ich z nazizmem...

A skąd wiesz? Rozumiem, że masz kontakt z młodymi Niemcami i żalili
się tobie...No cóż, grzechy przodków ciążą na następnych pokoleniach.

Antenka

Data: 2009-08-23 16:30:18
Autor: Andrzej Kokakolski
Żal mi Ormian...
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
No cóż, grzechy przodków ciążą na następnych pokoleniach.

Nie tylko to. A Erika S. "wiecznie zywa" (tudziez wypedzona i pokrzywdzona)?

AK

Data: 2009-08-23 17:13:46
Autor: Tzva Adonai
Żal mi Ormian...
A skąd wiesz?

Bo sam tego doświadczałem...

Data: 2009-08-23 08:47:15
Autor: Antenka
Żal mi Ormian...

Bo sam tego doświadczałem...

Aha, rozumiem. Dzieci potrafią być okrutne nie tylko wytykając
pochodzenie, ale wyśmiewając się z wyglądu, czy z jakiegoś drobnego
niepowodzenia w nauce, ułomności itp. ( w mojej szkole rudzi mieli
przerąbane, a to taki piękny kolor włosów :) ). Brak wrażliwości i
dobrego wychowania, którego nie wyniosły z domu rodzinnego jest główną
tego przyczyną. No i zapewne chęć przypodobania się grupie.

Antenka

Data: 2009-08-23 11:21:40
Autor: Antenka
Żal mi Ormian...
On 23 Sie, 16:27, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@onet.eu> wrote:
Jesteś jak bumerang...

Tego blondaska lubię słuchać - niezwykła barwa głosu i sypatyczna
buzia :

http://www.youtube.com/watch?v=3lspLW6Hv2A&feature=related

Antenka

P.s. Podobno zanim trafił do norweskiej edycji "IDOLA" pracował jako
hydraulikiem :)

Data: 2009-08-23 12:10:46
Autor: Antenka
Żal mi Ormian...
On 23 Sie, 20:21, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> [...]

Antenka

P.s. Podobno zanim trafił do norweskiej edycji "IDOLA" pracował jako

sorry World Idol

Żal mi Ormian...