?al mi m?odych Polaków

Data: 2014-02-01 16:41:26
Autor: boukun
?al mi m?odych Polaków
Jak idę do hipermarketu, czy to TESCO czy Intermarche, czy discountu Biedronka, to często przyglądam się młodym dziewczynom i chłopakom, doginającym przy kasach, czy sortującym regały. Patrzę na tych młodych ludzi, często bardzo ładnych i mogłoby się wydawać inteligentnych ludzi, to się zastanawiam, co się w ich głowach teraz dzieje, jak muszą tak ciężko pracować za 1300 zł miesięcznie do 67 lat?
Zaraz perzypomina mi się moja przeszłość, przypominam sobie, jak ja myslałem będąc w ich wieku, pracując ciężko na uboju w rzeźni w Jeleniej Górze. Pamiętam, że PO ukończeniu dwuletniej zawodówki, makąc 17 lat dostałem angaż na przetwórnię nr 2, wędlin podrobowych, tam gdzie ojciec robił za palacza. Perzeniosłem się zaraz na główną rzeźnię, na ubój, bo były lepsze zarobki i ponieważ majster przetwórni mnie ścigał, jak się wygrzewałem u ojca za piecem... Przepracowałem ciężko rok czasu na uboju, w międzyczasie chodziłem zaocznie do technikum do Wrocławia, bo nie wyobrażałem siobie, by musieć tak ciężko pracować do emerytury. I po tym roku już pracy na uboju, jak miałem 18 lat, stałem przy taśmie ciężko pracując, skrobiąc glokami świńskie dupy czy ryje ze szczeciny i pamiętam jak dziś, jak sobie wtedy pomyślałem, o mój boże, już mam zaliczony rok pracy, pozostało mi jeszcze 47 lat do emerytury, jakoś może zleci... I tak ja, młody wówczs człowiek, chciałem być jak najszybciej starym, żeby nie musieć tak ciężko pracować.. Nawet się nie zastanawiałem wówczas, że starość to żadna przyjemność, myślałem tylko, żeby nie musieć tak ciężko pracować, nie zastanawiałem się nawet, że można nie dożyć do emerytury, a mjuż do głowy mi nie przychodziło, że kiedyś może nastać u władzy Piospolity złodziej, który okradnie mnie z emerytury i wydłyuży wiek emerytalny...
I tak sobie dzisiaj myslę, co muszą ci młodzi, zniewoleni ludzie przy kasach hipermarketów myśleć, ci upodlkeni i okradzeni na równi ze mną z wielu lat emerytury? Czy też sobie liczą, że muszą jeszcze 49 lat tak doginać i to za o wiele mniejsze pieniądze niż ja kiedyś? Jestem wręcz przekonany, że w niejednego głowie rodzi się POmysł, żeby jak najszybciej i jak najdalej spierdalać z tego dziadolandu Tuska...

boukun

Data: 2014-02-01 16:26:16
Autor: Budzik
?al mi m?odych Polaków
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

[...]

Bys sie wział do roboty to byś wiedział, że w takiej biedronce nikt 1300 nie zarabia...

Data: 2014-02-01 18:23:01
Autor: boukun
?al mi m?odych Polaków
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA2C7ACF7AEE01budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Kierownik nie..., ale młodzi przy kasie...

boukun

Data: 2014-02-01 17:58:04
Autor: Budzik
?al mi m?odych Polaków
[...]

Nic dziwnego, ze nie mozesz znaleźć pracy, jak tak znasz rynek pracy...

Data: 2014-02-02 00:58:44
Autor: boukun
?al mi m?odych Polaków
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA2C7BC7353887budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Właśnie byłem na zakupach w TESCO i się wywiedziałem, jest jeszcze gorzej niż myślałem. O tym ale w osobnym wąrtku...

boukun

Data: 2014-02-02 00:33:25
Autor: Budzik
?al mi m?odych Polaków
[...]

Nie wiem jak jest w TESCO.
Wczesniej pisałes o Biedronce.
P.S. Taksówkarze też narzekają. Tylko weź licencje załatw w miescie...

Data: 2014-02-02 04:41:51
Autor: boukun
?al mi m?odych Polaków
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA2C8F33FEF59budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Tu kurwa w tym chorym i opanowanym przez złodziei i bandytów kraju nic nie funkcjonuje jak należy...

boukun

Data: 2014-02-02 08:31:10
Autor: stevep
?al mi m?odych Polaków
W dniu .02.2014 o 04:41 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Twoje biadolenie funkcjonuje na najwyższym światowym poziomie.  ;)
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-02 09:26:20
Autor: Budzik
?al mi m?odych Polaków
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Tu kurwa w tym chorym i opanowanym przez złodziei i bandytów kraju nic
nie funkcjonuje jak należy...

Jak ci coś nie funkcjonuje jak należy to może są na to jakies pigulki?

MSPANC

Data: 2014-02-02 17:09:41
Autor: boukun
?al mi m?odych Polaków
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA2C86852516A6budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Są, ale ...nikt nie ma jaj......

boukun

Data: 2014-02-02 17:55:17
Autor: Budzik
?al mi m?odych Polaków
[...]

Widze ze to stała tendencja - problem u ciebie, ale Ty widzisz, ze to problem z czyimiś jajami.

Data: 2014-02-02 11:38:54
Autor: MarkWoydak
?al mi m?odych Polaków

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lckfm4$j12$1mx1.internetia.pl...
Tu kurwa w tym chorym i opanowanym przez złodziei i bandytów kraju nic nie funkcjonuje jak należy...

boukun

Ty oczywiście nie jesteś tym złodziejem i bandytą! To O N I !!!

MW

Data: 2014-02-02 17:05:59
Autor: boukun
?al mi m?odych Polaków
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:lcl7lj$hro$2news.albasani.net...

[...]

No oczywiste, że jestem jedną z ich ofiar... Tak jak i ty, POwiedzmy...

boukun

Data: 2014-02-02 17:31:14
Autor: stevep
?al mi m?odych Polaków
W dniu .02.2014 o 17:05 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

No ofiara to z ciebie zdecydowanie jest, ale nie w tym znaczeniu jakie  próbujesz przedstawić.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-02 17:40:46
Autor: MarkWoydak
?al mi m?odych Polaków

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lclr9u$299$1mx1.internetia.pl...
[...]

Jasne. Jakiż ty jesteś biedny! Sponiewierany przez Tuska. Przez wszystkich. Nie szukaj kolegów w swoim samoumartwianiu się.

MW

Data: 2014-02-02 18:11:28
Autor: boukun
?al mi m?odych Polaków
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:lclser$t9r$3news.albasani.net...

[...]

Tak samo jak i ty..., jesteś przez Tuska na banicji...

boukun

Data: 2014-02-03 05:40:55
Autor: MarkWoydak
?al mi m?odych Polaków

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lclv4o$ev5$1mx1.internetia.pl...
[...]

Twoje myślenie to czarne-białe. Tusk mnie z kraju nie wypędzał. Wyjechałem za czasów rządów Kaczyńskich.

MW

Data: 2014-02-03 23:01:34
Autor: boukun
?al mi m?odych Polaków
"MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:lcomdg$8hb$2news.albasani.net...

[...]

Wyjechałeś na urlop, a teraz boisz się do dzaadolandu Tuska wrócić, a pieprzysz za nim, jak jaki Wermahtrowiec...

boukun

Data: 2014-02-04 04:32:21
Autor: stevep
?al mi m?odych Polaków
W dniu .02.2014 o 23:01 boukun <boukun@gmail.com> pisze:

[...]

Spierdalaj kretynie.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-02 10:21:32
Autor: Trybun
?al mi m?odych Polaków
W dniu 2014-02-01 17:26, Budzik pisze:

Bys sie wział do roboty to byś wiedział, że w takiej biedronce nikt 1300
nie zarabia...

W takiej poznańskiej, czy warszawskiej Biedronce to pewnie i nie, ale w słupeckiej to już normalka.

Data: 2014-02-04 07:02:44
Autor: Antenka
?al mi m?odych Polaków
W dniu niedziela, 2 lutego 2014 10:21:32 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:
W dniu 2014-02-01 17:26, Budzik pisze:

W takiej poznańskiej, czy warszawskiej Biedronce to pewnie i nie, ale w słupeckiej to już normalka.

A skąd wiesz? Pracowałeś w Biedronce hm? :-o

Antenka

P.s. I pamiętaj! Przy Chwiałkowskiego można się inhalować! :-P

Data: 2014-02-06 11:25:10
Autor: Trybun
?al mi m?odych Polaków
W dniu 2014-02-04 16:02, Antenka pisze:
[...]

Ja nie, ale pamiętasz "zielonooką" ze składu węgla. Otóż ona teraz znalazła sobie zajęcie za kasami w różnych sklepach, m.in Biedronki. I właśnie niedawno z nią zamieniłem parę słów na temat zarobków w Biedronce.

Oczywiście że pamiętam. :-)

Data: 2014-02-04 15:05:52
Autor: Lord Donald
??al mi m??odych Polak??w
W dniu 01.02.2014 17:26, Budzik pisze:
UĹźytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

[...]

No tak jak odliczy się podatki, itp.. wyjdzie 700

Data: 2014-02-04 22:00:18
Autor: Budzik
?al mi m?odych Polaków
Użytkownik Lord Donald lord.donald@sejm.pl ...

[...]

Bzdura.

Data: 2014-02-01 16:48:56
Autor: MarkWoydak
?al mi m?odych Polaków

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lcj5fe$957$1mx1.internetia.pl...
[...]

Dobra, co robiłeś później? Twoje CV kończy się w rzeźni.

MW

Data: 2014-02-01 16:50:40
Autor: boukun
?al mi m?odych Polaków
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:lcj516$kcq$1news.albasani.net...

[...]

Mój wątek Powinien się zakończyć słowami, że, Jestem wręcz przekonany, że w niejednego
głowie rodzi się POmysł, żeby jak najszybciej i jak najdalej spierdalać z tego
dziadolandu Tuska..., tak jak ja kiedyś spierdoliłem z żydolandu..., na POnad 17 lat...

Tak jak ty dzisiaj spierdoliłeś z dziadolandu Tuska...

boukun

Data: 2014-02-02 11:37:39
Autor: MarkWoydak
?al mi m?odych Polaków

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lcj60o$art$1mx1.internetia.pl...
[...]

Po prostu pracuję tam gdzie mi lepiej płacą i gdzie ludzie maja w głowie poukładane, a nie ciagle biją pianę na temat bitwy pod Grunwaldem.

MW

Data: 2014-02-02 17:03:30
Autor: boukun
?al mi m?odych Polaków
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:lcl7li$hro$1news.albasani.net...

[...]

To dlaczego głupcze bijesz pianę i robisz za naganiacza dla Tuska, skoro spierdoliłeś z Tuskolandu, bo ci było tu źle...

boukun

Data: 2014-02-02 17:39:14
Autor: MarkWoydak
?al mi m?odych Polaków

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lclr5a$1ql$1mx1.internetia.pl...
[...]

Głupców to ty sobie szukaj w rodzinie! Widzisz popaprańcu, z daleka widać inaczej i lepiej. Z politowaniem patrzę na poczynania elektoratu PiS i jego liderów. Ci ludzie oprócz wiecznego narzekania nie mają nic do zaproponowania. Obsesja władzy zawładneła ich umysłami i dla jej zdobycia skłonni są popełnić największe świństwo i obiecać to co się im w tumanach smoleńskich śni. Tak to wygląda stąd. Hołota z wiecznymi pretensjami do wszystkich ale nie do siebie. Przewodzi im taki sam nieudacznik jak i oni.

MW

Data: 2014-02-02 18:10:39
Autor: boukun
?al mi m?odych Polaków
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:lclser$t9r$2news.albasani.net...

[...]

Z daleka gówno widzisz POpaprańcu...
ządzi PO, a ty wypierdoliłes z dziadiolandu Tuska i ani myslisz wracać, nie wiedząc czemu bijesz pianę do PiS, gdy ci Polske okrada banda Tuska i uniemozliwia POwrór...

boukun

Data: 2014-02-02 16:06:05
Autor: szklanynocnik
?al mi m?odych Polaków
użytkownik boukun napisał:

ządzi PO, a ty wypierdoliłes z dziadiolandu Tuska i ani myslisz wracać, nie wiedząc czemu bijesz pianę do PiS, gdy ci Polske okrada banda Tuska i uniemozliwia POwrór...

boukun

Mareczek klika z zachodu? Jeszcze nie wrocil na zielonOM? A to popaprany klamczuszek i bestyjka jedna:) Narobil pod siebie i siedzi cicho:)

Data: 2014-02-03 05:40:00
Autor: MarkWoydak
?al mi m?odych Polaków
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lclv36$eo4$1mx1.internetia.pl...
[...]

Posrańców to ty sobie szukaj w rodzinie! Tak rządzi PO i cieszę się, że to oni, a nie oszołomy z PiS. Tutaj wszyscy o PiS wyrażają się pogardliwie. Stąd ludzie widzą inaczej. Nikt nie chce mieć u steru rządów oszołomów, frustratów, bogobojnych i nawiedzonych. Tu ludzie chcą zyć rozsądnie, a nie jak stado baranów prowadzonych na rzęź przez kolesia który każe nazywać siebie ojcem albo kogoś kto mówi, że jest zbawcą Polski. Taki Kaligula.

MW

Data: 2014-02-03 23:00:17
Autor: boukun
?al mi m?odych Polaków
"MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:lcomdg$8hb$1news.albasani.net...
[...]

Cieszysz się, bo jesteś łajza i sprzedawczyk i kolaborant... POPiS to jedna i ta sama okrągłostołowa banda, rządzą na zmianę i na zmienę udają opozycję. Tylko głupiec tego nie widzi...

boukun

Data: 2014-02-04 15:03:56
Autor: Lord Donald
??al mi m??odych Polak??w
W dniu 03.02.2014 23:00, boukun pisze:
[...]
elektoratu PiS i jego liderĂłw. Ci ludzie oprĂłcz wiecznego narzekania
[...]

banda Tuska i uniemozliwia POwrĂłr...

[...]

Tak mówiłem, on ma w d... kto rządzi, bo i tak te rządy jego nie tyczą, on cieczy się że mamy przesrane za tych rządów, to oczywiste że popisy to jedna banda i nic nie zmieni wybór jednego i drugiego, zapewne jakby rządził pis i był była podobna nędza to by się cieszył że rządzi pis, po prostu taka zdradziecka świnia, co do zdrady to mam to gdzieś, a świnia dlatego, że skoro olał nasz kraj to jeszcze chce abyśmy mieli tutaj przesrane, przez takie męty, którym tuskowcy dają jeszcze prawo głosu bo inaczej by się nie utrzymali przy władzy mamy jak mamy.

Data: 2014-02-04 14:55:55
Autor: Lord Donald
??al mi m??odych Polak??w
Masz odpowiedź, jak spierdolił to chce żeby ci co zostali mieli przesrane jeszcze bardziej, dlatego jest za platfusami mimo że nie maja wpływu na jego byt. Buduje go fakt że uciekł przed nędzą,a jakby się u nas polepszyło to by pluł sobie w gębę, że trza było tutaj siedzieć, a nie robić druta frycowi w niewolniczej pracy za o nie wiele więcej. Niestety emigranci z naszego kraju tak myślą, praktycznie tuskowcy dzięki nim rządzą, raczej nie powinni mieć oprawa głosu, a co jeszcze ułatwień w głosowaniu skoro są za granicą, niech im kraj w którym niewolniczo pracują da prawo głosu, a tych co zostali w kraju zostawią w spokoju a nie złośliwie im rozpieprzając kraj głosując na najgorsze opcje, aby pokazać im jak mają przesrane.

Data: 2014-02-02 01:39:58
Autor: Marek
?al mi m?odych Polaków
W dniu sobota, 1 lutego 2014 16:41:26 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
[...]

No to jak, pracowales ciezko, czy sie wygrzewales w kotlowni ?

Data: 2014-02-02 17:09:08
Autor: boukun
?al mi m?odych Polaków
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości news:2ca96f19-2b2a-4911-bb3d-b9f1fccd696bgooglegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Przez pierwszy miesiąc po szkole byłem tylko na przetwórni i pod opieką ojca. Ująłem się honorem i przeniosłem na zakład główny na ubój, jak mi majster zaczął wypominać, że przesiadują w kotłowni u ojca...

boukun

Data: 2014-02-02 16:02:00
Autor: szklanynocnik
?al mi m?odych Polaków
użytkownik boukun napisał:

ich głowach teraz dzieje, jak muszą tak ciężko pracować za 1300 zł miesięcznie do 67 lat?

Przy takim bezrobociu i europejskosci Tuskowego pierdolnika nie ma potrzeby placic wiecej, jak to mowil prezes: za brama stoi 25 na twoje stanowisko:)
Jak goj emigrowal za robotOM przed 2WS, tak emigruje teraz, raczej nic nie wskazuje na zmiane, wiec:
http://demotywatory.pl/2654621/Nie-czekaj-az-burza-minie

Wiesz, jak sie goje zbuntujOM i beda chcieli wiecej, to sie zrobi tak jak ze zbozem, siem zaimportuje ze wschodu. To sie nazywa kapitalizm Panie, maksymalizujem zyski, kraj na dorobku, nic nie szkodzi ze czecie pokolenie AK tlucze sie z czecim pokoleniem UB (Michalkiewicz), te wszystkie procesy moga isc rownolegle, wazne aby nikt nie pytal o kase i zapierdalal.

?al mi m?odych Polaków