Żal mi się człowieka zrobiło

Data: 2014-12-03 20:49:08
Autor: El Comandante
Żal mi się człowieka zrobiło
Eugeniusz Kłopotek: żal mi Jarosława Kaczyńskiego

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Eugeniusz-Klopotek-zal-mi-Jaroslawa-Kaczynskiego,wid,17077489,wiadomosc.html?ticaid=113ea5&_ticrsn=3

Bandziory i oszuści nieźle sobie POczynają... Cała Polska wie, że te "wybory" to jedne wielkie oszustwo...

~jjhgbg 25 minut temu

klopotek ty oszuscie jeszcze sie przekonasz i dostaniesz po dupie.

~Buratino 17 minut temu

Klopotek burak i kmiot do ntej potęgi do tego Kraśko i jego wyburzenia w TV info godzina 20 frontalny atak wręcz chamski Kraśko na Mastalerka .Kraśko i inni gończy Dobrosz -Oracz , Ordynski ,Tadla ,Osińska ,Bielecka ,Czajkowska itp . szkodnicy działają na szkodę TVP .Smieszy Klopotek jest klopotkiem dla samego siebie ,może? gęsi go nauczą ,gdzie jest jego miejsce .

~tlaktol 26 minut temu

Eugen przestan już jazgotać bo zal ciebie słuchac

~Ogrodnik 30 minut temu

Najwiekszym osiagnieciem PSL na wsi jest masowa likwidacja wiejskich gospodarstw .Emigracja prawie co z drugiego domu ,wyludnianie sie wsi z mlodych .A najwiekszym sukcesem co 100 metrow wielkie bilbordy z gebami dzialaczy PSL . Brakuje napisu jeszcze PSL z PO przewodnia sila narodu !Wiejskie Camorra ktora trzesie gmina powiatem sadami powiatowymi itd Przejela juz wszystko lacznie z lokalnymi gazetami portalami .Wszystkie stolki obsadzone rodzinka .Zielona pajeczyna to wlasciwe okreslenie .Ale wasz koniec juz bliski ....

kawonzb 30 minut temu

Nie KłoPOtkuj Waść-przypominam waszych TUZÓW Serafin,Maślanka<Bury itd.itp.

~Ogrodnik 37 minut temu

Hej komuchy z ZSL . Nadszedl czas wyprowadzic sztandar .To bedzie juz wasz koniec!Dzis wies glosuje na PIS a nie takich zlodziei jak wy co zescie w powiatach pobudowali przez lata mafie Camorre. Bedziecie siedziec za zlodziejstwa .

~tomek 38 minut temu

kłopotek przykład patologii polskiej polityki. Jego partia to jest przefarbowany ZSL tyle tylko że o pokroju liberalnym. Dlatego w wyborach parlamentarnych ta jego wydmuszka potocznie nazwana PSL przepadnie. Ten Kłopotek nie powinien nawet używać tej nazwy ponieważ odnosi się to do przedwojennego PSL które było za Polską natomiast obecna promuje Brukselę i Berlin jako ośrodki które mają decydować o polskiej gospodarce.

~wer 38 minut temu

Wyprowadzać kury szczać, a nie do polityki, buraki pastewne.

Data: 2014-12-04 03:57:41
Autor: MarkWoydak

--

To raczej chichot niż żal. Po prostu Kłopotek nabija się z ZbawPolskę. Przecież to co wyprawia prezes jest żałosne. slepi jesteście? PiS-owcy, król jest nagi!

https://www.youtube.com/watch?v=ekATdgOPsjo

MW

Data: 2014-12-04 11:10:04
Autor: El Comandante

[...]