Żal mi tego kraju

Data: 2015-01-08 00:29:55
Autor: El Comandante
Żal mi tego kraju
Wystąpienia szefa MSZ powinny być mocne, merytoryczne i reprezentujące interesy Polski; w wystąpieniach Radosława Sikorskiego - jako szefa polskiej dyplomacji - nie zauważyłam niczego niepokojącego - powiedziała w środę premier Ewa Kopacz.

W ten sposób Kopacz odniosła się do publikacji tygodnika "Wprost", który napisał, że były ambasador Wielkiej Brytanii w Polsce Charles Crawford za konsultowanie wystąpień Sikorskiego jako szefa MSZ, dostawał średnio 19 tys. zł. Według tygodnika za konsultowanie 14 wystąpień b. szefa polskiej dyplomacji w latach 2010-2014 dyplomata mógł otrzymać ponad 260 tys. złotych.

- Uważam, że takie wystąpienia ministra spraw zagranicznych powinny być po pierwsze - mocne, po drugie - merytoryczne i reprezentujące interesy Polski. Nie zauważyłam w tych wystąpieniach (byłego) ministra Sikorskiego niczego niepokojącego - powiedziała premier na środowej konferencji prasowej odpowiadając na pytania dziennikarzy.

Jak oceniła, MSZ jest "specyficznym resortem". - Nigdy tam nie pracowałam, więc podejrzewam, że we wszystkich innych resortach nie ma takiego funduszu na doradców, którzy pisaliby wystąpienia, ale pewnie w ministerstwie spraw zagranicznych, jestem w stanie to sprawdzić, zrobić audyt, nawet we wszystkich innych resortach, czy jest jakiś fundusz reprezentacyjny, z którego skorzystano i wykorzystano właśnie na ten cel - zaznaczyła Kopacz.

Przyznała przy tym, że sama nie korzysta z pomocy zagranicznych doradców.

Czytaj więcej na http://fakty.interia.pl/polska/news-kopacz-odniosla-sie-do-
publikacji-tygodnika-wprost,nId,1585278#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox

~pss - 3 min temu

Żal mi tego kraju.

~pola - 3 min temu

wiejska doktórka dała głos - słyszę jazgot?

~ja - 5 min temu

Polacy, obudźcie się. Proszę!

~mim - 13 min temu

Nałęcza też to nie niepokoi. Zdrajcy, złodzieje i nieroby - dość gardzenia Polską i polskimi obywatelami!!! Jak możecie tak trwonić nasze ciężko zarobione pieniądze!!!. W kraju gdzie wszytsko jest droższe niż na bogatym Zachodzie! Dzięki Waszym układom i regulacjom - oczywiście!!!

~tt - 26 min temu

a ja musze zapierdal ać cały rok na 19000

~kp - 31 min temu

och te pieszczochy. nie ma takiej słabości, której Polacy by swym pieszczochom nie wybaczyli.

Data: 2015-01-08 10:28:02
Autor: silvio balconetti
Żal mi tego kraju

~pss - 3 min temu

Żal mi tego kraju.

Trzeba sie wpisac do krajowej ksiegi kondolencyjnej. Narod podziekuje albo nie. Ludzie pracuja, podrozuja, pija, lajdacza sie, plodza dzieci, bawia wnuki, chodza na zakupy, spia, a banda trutni i nieudacznikow siedzi przed komputerami i jeczy, ze jest zle i bedzie jeszcze gorzej. Panowie, rubel doluje i bedzie dolowal, wiec nie bedzie zaplaty. Nawet islamisci maja was w glebokim powazaniu...

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2015-01-08 11:01:05
Autor: El Comandante
Żal mi tego kraju
"silvio balconetti" <silvio@invalid.invalid> schrieb im Newsbeitrag news:ch70t2FjjaU1mid.individual.net...

[...]

Widzę, że siedzenie przed komputerem bierze u ciebie górę nad podróżami....

Data: 2015-01-08 11:35:13
Autor: silvio balconetti
Żal mi tego kraju
Am 08.01.2015 um 11:01 schrieb El Comandante:
[...]

Nie boj nic. To bylo przy sniadaniu. Liczysz na ladne kartki? Wybieram sie do mafiozow, a jak to przezyje to do eboli. :-) Ale na te 6 tygodni urlopu trzeba zapracowac.