Zalaczniki do pozwu - poswiadczac notarialnie, czy nie ?

Data: 2009-11-26 22:28:27
Autor: ąćęłńóśżź
Zalaczniki do pozwu - poswiadczac notarialnie, czy nie ?
Czy w postępowaniu upominawczym jest jakaś możliwość, aby nie poświadczać notarialnie za zgodność z oryginałem załączników do pozwu
jako dowodów?
Powód sam występuje z pozwem, więc poświadczanie przez radcę jako pełnomocnika powoda też odpada.
Koszt usługi notarialnej przekraczałby wpis sądowy.....
THX

Data: 2009-11-27 08:49:52
Autor: Alek
Zalaczniki do pozwu - poswiadczac notarialnie, czy nie ?
Użytkownik "ąćęłńóśżź" <usun_to@wp.eu> napisał

[...]

Nigdy nie poświadczałem notarialnie. Zwykle sam pisałem, że to jest kopia i że potwierdzam jej zgodność z oryginałem, ale jak tego nie zrobiłem to też nie było problemu. Póki pozwany nie kwestionuje dokumentu to sąd raczej też nie będzie tego robił.

Data: 2009-11-27 18:36:36
Autor: ąćęłńóśżź
Zalaczniki do pozwu - poswiadczac notarialnie, czy nie ?
Jako kto poświadczałeś?
Po prostu jako powód, czy jako przedstawiciel jakiegoś zawódu "koncesjonowanego" lub "zaufania publicznego"?
Chodzi o postępowanie upominawcze.
JaC

-- -- -

Data: 2009-11-27 18:51:49
Autor: Alek
[...]

Po prostu jako powód. Ściślej: jako reprezentant osoby prawnej
będącej powodem.
Nie wykonuję zawodu specjalnej troski ;)

Zalaczniki do pozwu - poswiadczac notarialnie, czy nie ?