Zalało mi piwnicę Jaka pompa?

Data: 2011-01-16 17:46:47
Autor: czeslaw
Zalało mi piwnicę Jaka pompa?
Jaką pompę kupić do wypompowywania wody z piwnicy. Wody jest trochę za kostki. Jest brudna bo węgiel, popiół itp. Macie jakieś sprawdzone rozwiazania?

Data: 2011-01-16 18:44:47
Autor: Mirek

Użytkownik "czeslaw" <b2468360@lhsdv.com> napisał w wiadomości news:4d3320c8$0$2446$65785112news.neostrada.pl...
Jaką pompę kupić do wypompowywania wody z piwnicy. Wody jest trochę za kostki. Jest brudna bo węgiel, popiół itp. Macie jakieś sprawdzone rozwiazania?

Kup pompę do brudnej wody (praktycznie obojętnie jaką ważne aby miała długą gwarancję). Ważne abyś zwrócił uwage na parametr: minimalne zanurzenie, kupuj z jak najmniejszym - tak około 5 mm)

Ja mam pompę Karchera - około 200 PLN, przydała mi się raz kiedy rozszczelnił sie oring na wale w pompie głównej w domu i zalało piwnicę.

Zalało mi piwnicę Jaka pompa?