Załamka, znów qurwa sukces zamiast klęski.

Data: 2010-12-16 07:00:28
Autor: zbig
Załamka, znów qurwa sukces zamiast klęski.
Data: 2010-12-16 07:10:50
Autor: muto2100
Załamka, znów qurwa sukces zamiast klęski.
On 16 Gru, 16:00, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
Dobre wieści z rynku pracyhttp://biznes.onet.pl/gus-wynagrodzenia-wzrosly-o-36-rr-a-zatrudnieni...

heheheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

i  ty    wierzysz   tym  trupielcom     w  tych  ich    zabobonach
i   przekretach!    przeciez     oni  zyc     niemoga     jak
niesklamia!   Plakac   sie   chce    w   te
zabobony!Dlaczego     jeszcze     niedopisza    ze     w  Polsce
jest   zerowe      bezrobocie     i  wkrotce     potrzeba   bedzie
okolo   pare   milionow   niewolnikow       z  Europy
zachodniej     a   takie    cos   juz    kompletnie     zamroczy
glupiutkich      polakow!

Data: 2010-12-16 18:26:14
Autor: Grzegorz Z.
muto2100 napisał:

[...]

Udowodnij że kłamią.

--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-12-17 03:58:11
Autor: zbig
On 16 Gru, 16:10, muto2100 <maniek...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

okolo   pare   milionow   niewolnikow       z  Europy
zachodniej     a   takie    cos   juz    kompletnie     zamroczy

Zastanów sie co piszesz. Dane podał GUS. Prezesem GUS jest Józef
Oleński, który został na to stanowisko mianowany jeszcze przez
Jarosława Kaczyńskiego. Mając w pamięci zasady polityki kadrowej
poprzedniego premiera nie sądzę , żeby ten pan pałał szczególną
miłością do obecnego rządu. Dane podaje obiektywnie.

Data: 2010-12-17 13:02:50
Autor: Grzegorz Z.
zbig napisał:

[...]

Zawsze jednak jest możliwość że to jeden z tych wewnątrzpisowskich
spiskowców, co to knuli i knują przeciw Wielkiemu Językoznawcy.

;-)))

Data: 2010-12-16 15:42:22
Autor: obserwator
Załamka, znów qurwa sukces zamiast klęski.
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):
Dobre wie=B6ci z rynku pracy

http://biznes.onet.pl/gus-wynagrodzenia-wzrosly-o-36-rr-a-zatrudnienie-o,18=
563,4084157,1,news-detal

Rostowski prowadzi tzw. kreatywna ksiegowosc, ktora doprowadzila Grecje do
obecnej sytuacji. PO na sile chce wprowadzic euro. Dzieki temu ze PiS , a
glownie Kaczynski wyhamowywali wprowadzenie euro, Polska moze miec w tej
chwili w miare znosna sytuacje. Ale gilotyna zawisla w powietrzu i kiedy spadnie to tylko kwestia czasu.

Unia nie pozwala Polsce na kreatywną księgowość

1. Polski rząd otrzymał w tych dniach negatywną odpowiedź Komisji Europejskiej
na swoją propozycję (wspartą jeszcze przez inne 8 krajów członkowskich)
dotycząca zmiany sposobu liczenia długu publicznego.

Od wielu miesięcy Premier Tusk i Minister Rostowski wspierani przez komisarza
ds. budżetu UE Janusza Lewandowskiego starali się w KE o możliwość odliczania
od długu publicznego kwot przeznaczanych corocznie na finansowanie reformy
emerytalnej.

Parę tygodni temu nawet odtrąbiono w tej sprawie sukces ale okazuje się,że
ostatecznie , KE nie wyraża zgody na prowadzenie przez kraje członkowskie
kreatywnej księgowości.

Minister Rostowski jest wprawdzie do niej przyzwyczajony i uprawia ja od
momentu kiedy zjawił się w ministerstwie finansów ale jak widać, jego
błyskotliwe pomysły nie znalazły uznania na forum unijnym.

2. Rządzącym w Polsce chodziło oto aby środki przekazywane corocznie z budżetu
państwa do otwartych funduszyemerytalnych traktować jako transfer wewnętrzny w
ramach systemu finansów publicznych a nie jako wydatek budżetowy i żeby w ten
sposób pomniejszać coroczny deficyt budżetowy , deficyt finansów publicznych,
a w konsekwencji dług publiczny.

Zgoda KE na takie rozwiązanie pozwalałaby na obniżenie deficytu o około 2% PKB
czyli w warunkach roku 2010 o około 28 mld zł. To z kolei pozwalało by
zmniejszyć odpowiednio dług publiczny,który w ten sposób nie przekroczył by
55% PKB czyli II progu ostrożnościowego z ustawy o finansach publicznych.

Przekroczenia tej granicy Minister Rostowski boi się jak ognia bo konsekwencją
tego może być gwałtowne podniesienie rentowności polskich obligacji a już w
tej chwili plasujemy je na rynku płacąc odsetki w wysokości około 6% rocznie i
należą one do jednych z najwyższych z krajów UE (po Grecji i Irlandii).

3. Stąd ta kreatywna księgowość już od co najmniej 2 lat polegająca między
innymi na wydzieleniu budżetu środków unijnych, który wprawdzie corocznie
zamyka się deficytem rzędu kilkunastu miliardów złotych ale nie łączy się już
tego z deficytem budżetowym.Kolejne pomysły to zamiana  części dotacji
budżetowych dla Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, które powiększają deficyt
budżetowy na udzielanie   przez budżet pożyczek  FUS-owi , które już tego
deficytu nie powiększają.

Ale to nie wszystko oprócz kreatywnej księgowości Minister Rostowski zamiata
corocznie pod dywan przynajmniej 20 mld zł zobowiązań państwa,których po
prostu nie ujawnia w wydatkach budżetowych.

To zmiatanie pod dywan to między innymi nieuwzględnianie w statystykach
deficytu zobowiązań Krajowego Funduszu Drogowego, które przez 3 lata istnienia
pożyczył już ponad 20 mld zł, czy rozmontowanie Funduszu Rezerwy
Demograficznej. FRD miał być wykorzystywany do wspierania wydatków FUS około
roku 2020 (wypłaty emerytur dla roczników wyżu demograficznego), a zaczął być
wykorzystywany 10 lat wcześniej i w tym roku i w roku następnym wydanych
zostanie aż 12 mld zł środków z niego pochodzących.

4. Brak zgody KE na kreatywną księgowość zmusi Ministra Rostowskiego do
ujawnienia przynajmniej części prawdy i  spowoduje, że już  na koniec 2010
roku dług publiczny naszego kraju przekroczy 55% PKB (licząc wg polskiej
metodologii) i aż 57% licząc według terminologii unijnej.

Minister wprawdzie ciągle opowiada, że takie zagrożenie może się pojawić na
koniec roku 2011 i on do tego nie dopuści podnosząc stawki VAT   o kolejne 2
punkty procentowe ale najwyższy czas, żeby przestał stosować zarówno kreatywną
księgowość i dodatkowo zamiatać pod dywan zobowiązania budżetowe.

Po tej odmowie bowiem znaleźliśmy  się na cenzurowanym w UE i teraz w sposób
szczególny KE będzie się przyglądać naszym finansom publicznym.Czas mydlenia
oczu opowiadaniami o odpowiedzialnym prowadzeniu polskich finansów publicznych
bezpowrotnie minął i za chwilę zderzymy się z twardą rzeczywistością.

http://kuzmiuk.blog.onet.pl/Unia-nie-pozwala-Polsce-na-kre,2,ID416288364,n

Data: 2010-12-16 15:58:18
Autor: obserwator
A co, jeśli euro upadnie?

Jeśli nie euro, to co? Francuska gazeta o upadku waluty.
  Wielu ekonomistów rozważa poważnie wyjście Niemiec ze strefy euro lub też
nawet koniec wspólnej unijnej waluty - pisze we wtorek "Le Monde". W opinii
gazety, żaden z rozważanych scenariuszy zmian w składzie Eurogrupy nie wróży
dobrze gospodarce. Warto przeczytac calosc:

http://gospodarka.dziennik.pl/news/artykuly/313541,a-co-jesli-euro-upadnie-apokaliptyczna-prognoza.html

Data: 2010-12-16 17:18:14
Autor: jadrys
Załamka, znów qurwa sukces zamiast klęski.
W dniu 2010-12-16 16:00, zbig pisze:
Dobre wieści z rynku pracy

I jak tu nie padać na kolana i nie dziekować  opatrzności która pozwolila nam żyć w kraju samych sukcesów? I podarowała nam takiego przywódcę jak Tusk?

Data: 2010-12-16 21:50:15
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-16 18:30, Grzegorz Z. pisze:
jadrys napisał:

[...]

Tak, - przez takich jak Tusk, Kaczyński czy Kwaśniewski możemy śmiało się nazywać narodem jeszcze bardziej wybranym.

Data: 2010-12-16 19:17:43
Autor: >heÂŽsk>
On Thu, 16 Dec 2010 17:18:14 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]

I jak tu nie padać na kolana i nie dziekować  opatrzności która pozwolila nam żyć w kraju samych sukcesów? I podarowała nam takiego przywódcę jak Tusk?

 a oszczedzila nam tak wybitnego ekonomiste jak prezes PiS.

Data: 2010-12-16 21:49:58
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-16 19:17, ">heÂŽsk>" pisze:
On Thu, 16 Dec 2010 17:18:14 +0100, jadrys<andrzej203@op.pl>  wrote:

W dniu 2010-12-16 16:00, zbig pisze:
Dobre wieści z rynku pracy
I jak tu nie padać na kolana i nie dziekować  opatrzności ktĂłra
pozwolila nam żyć w kraju samych sukcesów? I podarowała nam takiego
przywódcę jak Tusk?
  a oszczedzila nam tak wybitnego ekonomiste jak prezes PiS.

No mieliśmy ekonomistę ( wg. zagranicy - wybitnego) przy korycie już, no i wyszliśmy na tym jak Zabłocki.

Data: 2010-12-17 17:32:52
Autor: ...heÂŽsk...
On Thu, 16 Dec 2010 21:49:58 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

>   a oszczedzila nam tak wybitnego ekonomiste jak prezes PiS.

No mieliśmy ekonomistę ( wg. zagranicy - wybitnego) przy korycie już, no i wyszliśmy na tym jak Zabłocki.

 a tak konkretnie to o kim myslisz?

Data: 2010-12-17 18:27:42
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-17 17:32, ...heÂŽsk... pisze:

   a oszczedzila nam tak wybitnego ekonomiste jak prezes PiS.

No mieliśmy ekonomistę ( wg. zagranicy - wybitnego) przy korycie już, no
i wyszliśmy na tym jak Zabłocki.
  a tak konkretnie to o kim myslisz?

O polskim odpowiedniku portugalskiego Salazara - Balcerowiczu.

Data: 2010-12-16 17:26:50
Autor: Bogdan Idzikowski
Załamka, znów qurwa sukces zamiast klęski.

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:b13b4dd6-f454-4be5-a73a-0e4e732db67cz19g2000yqb.googlegroups.com...
Dobre wieści z rynku pracy
http://biznes.onet.pl/gus-wynagrodzenia-wzrosly-o-36-rr-a-zatrudnienie-o,18563,4084157,1,news-detal

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

To oczywiście nie może być prawdą. Ta strona jest sfałszowana przez agentów wpływu i razwiedkę. Zapytajcie jakiegokolwiek picowca - on potwierdzi, że jest to fałszerstwo. Tusek potrafi tylko zwiększyć bezrobocie i zmniejszyć wysokość wynagrodzenia.

Data: 2010-12-16 16:30:56
Autor: obserwator
Bogdan Idzikowski <bogdanid@sz.home.pl> napisał(a):
[...]

najwazniejsze, ze udowodniles jak potrafisz myslec logicznie. Agentem wplywu
raczej nie jestes. Raczej tylko pozytecznym *ID*.

Data: 2010-12-16 18:01:35
Autor: Andrzej Adam Filip
zbig: Załamka, znów qurwa sukces zamiast klęski. Odp: Więcej wiary w wyjaśnienia alternatywne!
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> pisze:
Dobre wieści z rynku pracy
http://biznes.onet.pl/gus-wynagrodzenia-wzrosly-o-36-rr-a-zatrudnienie-o,18563,4084157,1,news-detal

http://biznes.onet.pl/gus-wynagrodzenia-wzrosly-o-36-rr-a-zatrudnienie-o,18563,4084157,1,news-detal
  Przeciętne wynagrodzenie w sektorze przedsiębiorstw w listopadzie 2010
  r. zwiększyło się o 2,5% w stosunku do poprzedniego miesiąca, a w
  ujęciu rocznym zwiększyło się o 3,6% i wyniosło 3525,67 zł, podał w
  czwartkowym komunikacie Główny Urząd Statystyczny (GUS). 1) "Kapitalistyczni krwiopijcy" gonią ludzi w nadgodzinach zamiast
   zatrudnić nowych? :-)
2) A ile to będzie w ujęciu rocznym *po uwzględnieniu inflacji*? :-)
  O uwzględnieniu dewaluacji "od sprzed kryzysu" moĹźemy teĹź pogadać :-)

Światło jest cieniem Boga.
  -- Platon (427-347 p.n.e.)

Data: 2010-12-27 19:21:25
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:ct72bq7elt+ACG@marlin.huge.strangled.net...
[...]

 O uwzględnieniu dewaluacji "od sprzed kryzysu" możemy też pogadać :-)

no i nie zapominajmy, ze ten "wzrost" bedzie finansowany z emerytur tych ludzi...na razie sie tylko zadluzamy a z emerytur sie pozniej odda :-)
liberaly, zesz ich mac...

Załamka, znów qurwa sukces zamiast klęski.