Załamka, znowu wzrost!

Data: 2010-09-24 01:41:50
Autor: zbig
Załamka, znowu wzrost!
http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,8419881,Sprzedaz_detaliczna_rosnie_szybciej_od_oczekiwan.html

I co teraz?
Nie dość , że nieudolny rząd poradził sobie z kryzysem, to jeszcze ci
pajace radzą sobie w czasie wzrostu koniunktury.

Data: 2010-09-24 09:53:51
Autor: apr...
Załamka, znowu wzrost!
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):
http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,8419881,Sprzedaz_detaliczna_rosnie_szyb=
ciej_od_oczekiwan.html

I co teraz?
Nie do=B6=E6 , =BFe nieudolny rz=B1d poradzi=B3 sobie z kryzysem, to jeszcz=
e ci
pajace radz=B1 sobie w czasie wzrostu koniunktury.
jakby to ująć, hmm...
widzę, że umiesz czytać i pisać, to na pewno duży plus,
jakieś wnioski formułujesz, drugi plus,
ale po kiego huja pierdolisz o wzroście jak jest spadek ?
http://tiny.pl/hrsxg
..."Z danych GUS na koniec sierpnia 2010 roku wynika, że 508 zakładów pracy zadeklarowało zwolnienie w najbliższym czasie 45,7 tys. pracowników, w tym z sektora publicznego 27,0 tys. osób - podał GUS w piątek w komunikacie."...
sorry, faktycznie jest wzrost.

Data: 2010-09-24 03:26:53
Autor: zbig
Załamka, znowu wzrost!
On 24 Wrz, 11:53, " apr..." <aprecja...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

jakby to ująć, hmm...
widzę, że umiesz czytać i pisać, to na pewno duży plus,
jakieś wnioski formułujesz, drugi plus,
ale po kiego huja pierdolisz o wzroście jak jest spadek ?
Po takiego chuja, że taką informację podało dziś radio ZET.
A tu masz link
http://news.money.pl/artykul/nieznaczny;spadek;bezrobocia;w;polsce,169,0,681129.html

Data: 2010-09-24 13:08:04
Autor: awe
Załamka, znowu wzrost!

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:a5d29ca1-aaf8-418c-9d8a-567196a821e8j30g2000vbr.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -
no i ?....a 100 mld dlugu w tym roku, a w przyszlym ile? nie sadzisz ze zabraknie ci lancucha zeby dojechac do mety. cieszysz sie jak debil z czegos co i tak nie uchroni nas przed katastrofa.
awe

Data: 2010-09-24 10:52:54
Autor: WW
Załamka, znowu wzrost!
W dniu 2010-09-24 10:41, zbig pisze:
[...]

Chyba nie rozumiesz o czym piszesz.
Wzrost nie zawdzięczamy rządowi a milionom ciężko pracujących polaków i ich wspaniałej umiejętności przetrwania, mimo złych posunięć rządu i sobiepaństwa US.
Rząd jedynie utrudnia w mniejszym czy większym stopniu ten wzrost.

Teraz, kłócąc się o stołki, krzyże i pomniki, rząd nie ma czasu mieszać w gospodarce - i mamy wzrost. Sejm na urlopie a wiec co posiedzenie nie zmienia się prawo.

Tak wiec zawdzięczamy wzrost nie Tuskowi a Kaczyńskiemu, który skutecznie odwraca uwagę "polityków" od nas.

Tak trzymać panie Jarku  :-)

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂźhrer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-09-24 02:03:55
Autor: zbig
Załamka, znowu wzrost!
On 24 Wrz, 10:52, WW <wu...@vp.pl> wrote:
> [...]

sobiepaństwa US.
Rząd jedynie utrudnia w mniejszym czy większym stopniu ten wzrost.

Pewnie, ze nie rozumiem. To ,ze bezrobocie spada to rzecz jasna
również efekt wojny o krzyże

Data: 2010-09-24 11:15:27
Autor: awe
Załamka, znowu wzrost!

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:75bd4985-d315-4ca6-a956-1b8691062a5eu13g2000vbo.googlegroups.com...
> [...]

Rząd jedynie utrudnia w mniejszym czy większym stopniu ten wzrost.

Pewnie, ze nie rozumiem. To ,ze bezrobocie spada to rzecz jasna
-- -- -- -- -- -
tak pewnie to efekt wzrostu zatrudnienia w strazy miejskiej i wsrod producentow barierek
awe

Data: 2010-09-24 12:04:41
Autor: Miglanc
Załamka, znowu wzrost!

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i7hpth$eiq$1news.onet.pl...

> [...]

-- -- -- -- -- -
tak pewnie to efekt wzrostu zatrudnienia w strazy miejskiej i wsrod producentow barierek

Tylko tyle masz do powiedzenia, gamoniu?

--

Zahir

Data: 2010-09-24 12:12:44
Autor: awe
Załamka, znowu wzrost!

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c9c77b4$0$20993$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

awe

Tylko tyle masz do powiedzenia, gamoniu?

-- -- -- -- --
nie moge sie doczekac kiedy ty cos dodasz od siebie
awe

Data: 2010-09-24 12:16:48
Autor: Miglanc
Załamka, znowu wzrost!

Data: 2010-09-24 12:55:56
Autor: awe
Załamka, znowu wzrost!

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c9c7a8a$0$22816$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

nie moge sie doczekac kiedy ty cos dodasz od siebie
awe

Tylko tyle masz do powiedzenia, gamoniu?

ty pierwszy erudyta skocz po jajca bo kury cie wolaja
awe

Data: 2010-09-24 12:54:39
Autor: Miglanc
Załamka, znowu wzrost!

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i7hvr2$uul$1news.onet.pl...

> [...]

-- Zahir
-- -- -- -- --
ty pierwszy erudyta skocz po jajca bo kury cie wolaja

Cienki Bolek jesteś!

--

Zahir

Data: 2010-09-24 13:06:31
Autor: awe
Załamka, znowu wzrost!

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c9c836a$0$21007$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

-- Zahir
-- -- -- -- --
ty pierwszy erudyta skocz po jajca bo kury cie wolaja

na ciebie kazdy jest za cienki. tylko nie mow ze udajesz glupka
awe

Data: 2010-09-24 13:54:37
Autor: WW
Załamka, znowu wzrost!
W dniu 2010-09-24 11:03, zbig pisze:

Pewnie, ze nie rozumiem. To ,ze bezrobocie spada to rzecz jasna
rĂłwnieĹź efekt wojny o krzyĹźe

Tak.
To efekt wzrostu gospodarczego, osiągniętego również dzieki odwróceniu uwagi polityków wojną o krzyż.
Gospodarka, chwilowo przynajmniej uwolniona od "polityków", powolutku nabiera tempa a to skutkuje m.n. wzrostem zapotrzebowania na siłę robocza.

Data: 2010-09-25 09:31:32
Autor: awe
Załamka, znowu wzrost!

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:4c9c9187$0$27028$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
co ty pierdolisz cieciu?;-)
awe

Data: 2010-09-26 12:32:10
Autor: WW
Za�amka, znowu wzrost!
W dniu 2010-09-25 09:31, awe pisze:

co ty pierdolisz cieciu?;-)
awe

Ustępuje powalony siłą argumentu.

WW
  "Nie dyskutuj z debilem, ściągnie cię do swego poziomu i zabije doświadczeniem"

Data: 2010-09-24 11:00:27
Autor: awe
Załamka, znowu wzrost!

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:2a3c5af6-d260-45cc-9be6-f9f30a1b012ak13g2000vbq.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
Juz sobie poradzil? 300 mld dlugu w ciagu 3 lat ktore narobil Tusk to juz zniklo? nie ma? poza tym sierpien w tamtym roku byl bardzo kiepski. Konsumpcja zywnosci spadla o 1,8%. Nagle sie odchudzaja? A moze po prostu nie stac ich na zywnosc?
Zbig powaznie ci mowie brachu idz ty buraki sadzic bo pierdolisz jak soltys
awe

Data: 2010-09-24 12:06:51
Autor: PaPi
Załamka, znowu wzrost!
I co teraz?
Nie dość , że nieudolny rząd poradził sobie z kryzysem, to jeszcze ci
pajace radzą sobie w czasie wzrostu koniunktury.

Wiesz, moim zdaniem zarowno obecny rzad jak i poprzedni nie zrobil NIC by polska gospodarka radzily sobie lepiej.
Zarowno rzad Tuska jak Kaczynskiego nie podjal sie przeprowadzenia niezbednych w Polsce reform :
- gdzie reforma emerytur mundurowych i KRUS ?
- gdzie reforma systemu podatkowego w celu jego splaszczania i likwidacji ulg ?
Rzad Tuska jest o tyle "lepszy", ze dziala w czasach beznadziejnej koniunktury gdzie trzeba ciac a nie cieszyc sie niespodziewanie nizszym deficytem.
Kaczynski spieprzyl najlepsze lata polskiej i europejskiej gospodarki na rozdawnictwo.

Procz zaniedban w sferze gospodarki glowny zarzut wobec PO to porzucenie pomyslu wprowadzenia jednomandatowych okregow wyborczych.
Ja wiem, ze nie byloby latwo, moze nawet nie udaloby sie przeprowadzic tego przez parlament ale dlaczego nie probuja ?
Jednomandatowe okregi wyborcze i ordynacja wiekszosciowa zapewnilyby zmiane jakosciowa w polskiej polityce przez co zniklyby w wiekszosci kretynskie spory o krzyz czy inne udawane tematy z debaty publicznej.

Co sie udalo Tuskowi ? Przedewszystkim zreformowac wojsko - nareszcie nie ma juz formy aresztu dla mlodych w postaci obowiazkowej sluzby wojskowej.
Udalo sie rowniez wprowadzic zmieniona specustawe drogowa - przez co inwestycje infrastrukturalne naprawde mocno ruszyly i w Polsce w tej chwili buduje sie rekordowo duzo.
Sukces tego rzadu to program Orlikow. Serce rosnie jak widze, ze mlodzi gimnazjalisci zamiast pic piwo i palic skrety po klatkach schodowych graja w pilke do poznego wieczora.

Nieszczescie polskiej sceny politycznej do Kaczynski. Jak dlugo bedzie to jedyna alternatywa dla PO tak dlugo PO nie musi obawiac sie utraty wladzy.
Ludzie naprawde wiele zrobia zeby ten kretyn nie wrocil do wladzy.

Data: 2010-09-24 03:30:43
Autor: zbig
Załamka, znowu wzrost!
On 24 Wrz, 12:06, PaPi <1...@2.3> wrote:

W zasadzie mogę się podpisać pod tym co napisałeś. Mam świadomość
tego , że rząd zrobił z mało, ale działa w trudnych warunkach. Mam
nadzieję , że zabierze się w końcu za finanse publiczne.
Co do dróg to jestem przekonany, że przeszkodą tu są wyłącznie bariery
prawne. Jeśli wszystko jest dogadane, to idzie piorunem, tak jak
autostrada z Gdańska.

Data: 2010-09-24 13:21:20
Autor: awe
Załamka, znowu wzrost!
Data: 2010-09-24 13:10:46
Autor: jadrys
Załamka, znowu wzrost!
  W dniu 2010-09-24 10:41, zbig pisze:

I co teraz?
Nie dość , że nieudolny rząd poradził sobie z kryzysem, to jeszcze ci
pajace radzą sobie w czasie wzrostu koniunktury.

To prawda, większość Polaków jest przerażona widząc te ogłaszane przez PO wzrosty..

Data: 2010-09-24 04:19:43
Autor: zbig
Załamka, znowu wzrost!
On 24 Wrz, 13:10, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

> pajace radzą sobie w czasie wzrostu koniunktury.

To prawda, większość Polaków jest przerażona widząc te ogłaszane przez
Tak się składa, że informację tę podał GUS a nie żadne PO. Dla twojej
informacji prezesem GUS jest Józef Oleński,powołany na to stanowisko
przez premiera... Jarosława kKczyńskiego

Data: 2010-09-24 14:27:53
Autor: jadrys
Załamka, znowu wzrost!
  W dniu 2010-09-24 13:19, zbig pisze:
[...]

Po pierwsze - to że prezes został mianowany przez Kaczyńskiego, to o niczym nie świadczy. On nie przysięgał wierności Kaczyńskiemu.

A po drugie, dlaczego niektórzy z was takie znaczenie przywiązują do rangi prezesa jakiejś instytucji? Przecież w większości urzędów, instytucji czy firm państwowych ich Prezes  poza tym że jest wręcz obsypywany złotem, to jego rola sprowadza się do zwoływania członków rad nadzorczych i prowadzenia obrad. Głos na zebraniach ma tylko jeden.

Po trzecie, ja miałem na myśli wzrosty podatku i cen

Data: 2010-09-25 09:33:09
Autor: awe
Załamka, znowu wzrost!

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i7i5ho$f6i$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
Jadrys widze ze sie nie dajesz
awe

Data: 2010-09-26 13:56:52
Autor: jadrys
Załamka, znowu wzrost!
  W dniu 2010-09-25 09:33, awe pisze:
[...]

Nie awe, to nie ja  - to prawda zawsze wypłynie na wierzch.

Data: 2010-09-24 16:20:16
Autor: cirrus
Załamka, znowu wzrost!
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:c9d5db00-d867-48a9-82a7-352fa4fd6b89g10g2000vbc.googlegroups.com...
[...]

Nie zauważyłeś, że logika to nie jest najmocniejsza strona jadrysa, on po prostu bździ, w czym przypomina "niezrównaną"
 Nelly Rokitę.
--
stevep

Data: 2010-09-25 08:15:00
Autor: jadrys
Załamka, znowu wzrost!
  W dniu 2010-09-24 16:20, cirrus pisze:
[...]

To dla dla zaślepionych propagandą może tak wyglądać, ale ja piszę tylko o faktach i prawdzie.

Data: 2010-09-24 14:53:44
Autor: Grzegorz Z.
Załamka, znowu wzrost!

[...]

"pełobanda" heheheheh