Załamka, znowu wzrost!

Data: 2010-09-24 13:10:46
Autor: jadrys
Załamka, znowu wzrost!
  W dniu 2010-09-24 10:41, zbig pisze:

I co teraz?
Nie dość , że nieudolny rząd poradził sobie z kryzysem, to jeszcze ci
pajace radzą sobie w czasie wzrostu koniunktury.

To prawda, większość Polaków jest przerażona widząc te ogłaszane przez PO wzrosty..

Data: 2010-09-24 04:19:43
Autor: zbig
Załamka, znowu wzrost!
On 24 Wrz, 13:10, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

> pajace radzą sobie w czasie wzrostu koniunktury.

To prawda, większość Polaków jest przerażona widząc te ogłaszane przez
Tak się składa, że informację tę podał GUS a nie żadne PO. Dla twojej
informacji prezesem GUS jest Józef Oleński,powołany na to stanowisko
przez premiera... Jarosława kKczyńskiego

Data: 2010-09-24 14:27:53
Autor: jadrys
Załamka, znowu wzrost!
  W dniu 2010-09-24 13:19, zbig pisze:
[...]

Po pierwsze - to że prezes został mianowany przez Kaczyńskiego, to o niczym nie świadczy. On nie przysięgał wierności Kaczyńskiemu.

A po drugie, dlaczego niektórzy z was takie znaczenie przywiązują do rangi prezesa jakiejś instytucji? Przecież w większości urzędów, instytucji czy firm państwowych ich Prezes  poza tym że jest wręcz obsypywany złotem, to jego rola sprowadza się do zwoływania członków rad nadzorczych i prowadzenia obrad. Głos na zebraniach ma tylko jeden.

Po trzecie, ja miałem na myśli wzrosty podatku i cen

Data: 2010-09-25 09:33:09
Autor: awe
Załamka, znowu wzrost!

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i7i5ho$f6i$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
Jadrys widze ze sie nie dajesz
awe

Data: 2010-09-26 13:56:52
Autor: jadrys
Załamka, znowu wzrost!
  W dniu 2010-09-25 09:33, awe pisze:
[...]

Nie awe, to nie ja  - to prawda zawsze wypłynie na wierzch.

Data: 2010-09-24 16:20:16
Autor: cirrus
Załamka, znowu wzrost!
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:c9d5db00-d867-48a9-82a7-352fa4fd6b89g10g2000vbc.googlegroups.com...
[...]

Nie zauważyłeś, że logika to nie jest najmocniejsza strona jadrysa, on po prostu bździ, w czym przypomina "niezrównaną"
 Nelly Rokitę.
--
stevep

Data: 2010-09-25 08:15:00
Autor: jadrys
Załamka, znowu wzrost!
  W dniu 2010-09-24 16:20, cirrus pisze:
[...]

To dla dla zaślepionych propagandą może tak wyglądać, ale ja piszę tylko o faktach i prawdzie.

Załamka, znowu wzrost!