Zalane panele pod³ogowe

Data: 2009-05-19 00:57:38
Autor: GB
Zalane panele pod³ogowe
Witam
Problem jest nastêpujacy; z pralki wyciek³a woda i zosta³a zalana czê¶æ paneli pod³ogowych w przedpokoju. Woda podesz³a pod panele i na z³oczeniach panele siê wypaczy³y. Jest jaki¶ sposób ¿eby je wyprostowaæ, pomijaj±æ ich wymianê?

Pozdr.
GB

Data: 2009-05-18 23:12:38
Autor: basia
Zalane panele pod³ogowe
GB <anthrax@tlen.pl> napisa³(a):
[...]

To masz powa¿ny problem.....
Te¿ zdarzy³a mi siê taka historia.Na przysz³o¶æ lepiej pilnuj pralki, a panele
niestety bêdziesz musia³ wymieniæ , albo przeprowadziæ siê do kogo¶ kto ma
pod³ogê w lepszym stanie:)
Pozdrawiam i ¿yczê powodzenia
B.

Data: 2009-05-19 01:15:11
Autor: GB
Zalane panele pod³ogowe
[...]

No dzieki, te¿ tak mi siê wydajê choæ mialem nadziejê, ¿ê jednak uda siêco¶z tym ¿robiæ. Je¶li s± jednak inne sposoby to bardzo proszê o radê.
A do kogo mia³bym siê przeprowadziæ???

GB

Data: 2009-05-20 21:20:34
Autor: GB
Zalane panele pod³ogowe
[...]

Panele powolutku dochodz± do siebie, jeszcze kilka dni i bêdzie mo¿na powiedzieæ (mam nadziejê), ¿e s± jak nowe :)
Kamieñ spad³ mi z serca, obêdzie siê bez wymiany.

Pozdr
GB

Data: 2009-05-19 08:36:57
Autor: Jacek
Zalane panele pod³ogowe
Teraz to ju¿ po ptokach. Co mia³o wpiæ, to wpi³o i pozostaje jedynie szybko suszyæ (farelka itp). Szanse, ¿e wróc± do poprzedniego kszta³tu malej± z czasem.
Na drugi  raz, jak wyleje, to piorunem ³ap odkurzacz i natychmiast po wytarciu rozlanej wody wysysaj ze z³±cz tak, aby nie nasi±k³y.
Jacek

Data: 2009-05-19 08:47:28
Autor: Panslavista
Zalane panele pod³ogowe

U¿ytkownik "Jacek" <maps@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

    Najlepiej odkurzaczem wodnym (np. Hyla) zbiornik 4l, wtedy nie nalewa
siê do niego wody lecz zbiera natychmiast p³ask± lub gumow± ssawk± (s± w
zestawie).
    Mo¿e to tez byæ odkurzacz przemys³owy - wtedy wystarczy wyj±æ worek i
zbieraæ do ziornika (w moim ze 20 l).
    Na przysz³o¶æ, aby nie mieæ problemów kupiæ emulsjê Classena (dostêpna w
sklepach sprzedaj±cych panele ich produkcji - bardzo wydajna) z cz±stkami
srebra - uszczelnia ona styki, a na dodatek srebro dzia³a zabójczo na
bakterie i grzyby.

Data: 2009-05-19 20:13:58
Autor: Piotrek
Zalane panele pod³ogowe
[...]

zostaw, nic nie rob.
zalezy jakie masz panele, niektore wroca do stanu sprzed inne nie.
mialem przez 8 lat panele w calym mieszkaniu i 30 kg psa :)
nie raz i nie dwa mu sie wywalilo miske wody na panele :)
czasem jak wywalil miske w nocy a rano dopiero sie zorientowalem to panele sie wypaczyly ale 1-2 dni pozniej nie bylo sladu.

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-05-20 21:21:46
Autor: GB
Zalane panele pod³ogowe
[...]

siê prostuj± :) powoli ale jednak

Pzdr
GB

Data: 2009-05-20 23:38:44
Autor: Piotrek
Zalane panele pod³ogowe
siê prostuj± :) powoli ale jednak

daj im jeszcze 1-2 dni :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-05-21 00:10:06
Autor: GB
Zalane panele pod³ogowe
daj im jeszcze 1-2 dni :)

Dam im nawet ca³± wieczno¶æ :) i ewentualnie dokupiê niewielki dywanik, jesli nie wróc± do stanu pierwotnego. Dzieki za radê.

Pozdr.
GB

Data: 2009-05-21 08:47:53
Autor: Mase³
Zalane panele pod³ogowe
GB wrote:
daj im jeszcze 1-2 dni :)

Dam im nawet ca³± wieczno¶æ :) i ewentualnie dokupiê niewielki dywanik, jesli nie wróc± do stanu pierwotnego. Dzieki za radê.

OK, a teraz zadaj sobie pytanie - co masz pod panelami.
Nie chce straszyc - ale slyszalem juz o przypadku calkiem sporej hodowli
plesni pod takimi suszonymi panelami... (pytanie tylko, czy u Ciebie
woda miala okazje dostac sie pod panele)

POzdro

Mase³

Data: 2009-05-21 21:39:23
Autor: GB
Zalane panele pod³ogowe
[...]

Pod panelami mam...  Teraz jest cieplutko i napewno ple¶ni nie bêdzie. A z reszt± troszkê penicylinki jeszcze nikomu nie zaszkodzi³o. Juz nie do³ujcie mnie :) Napiszcie ze bêdzie wszystko ok :)

Pozdr.

GB

Data: 2009-05-21 20:19:04
Autor: Basia
Zalane panele pod³ogowe
GB <anthrax@tlen.pl> napisa³(a):
> [...]

do³ujcie
mnie :) Napiszcie ze bêdzie wszystko ok :)

Nie ³am siê wszystko bêdzie OK:)

Pozdrawiam
Ba¶ka

Data: 2009-05-21 22:30:10
Autor: Piotrek
Zalane panele pod³ogowe
[...]

generalnie pod panele to Ci woda wejdzie jak wyleje sie cos przy scianach.
na laczeniach to woda tak latwo nie przeniknie. panele spuchna ale zeby wlazla pod panele to marna szansa.
ja widzialem przypadek gdzie po tynkach i wylewkach w niedlugim czasie(okolo miesiaca chyba) gosc polozyl folie i na to panele.
po pierwszej dobie dyletacja zniknela i pojawily sie fale
po drugiej dobie sciany bylu wilgotne do 0,5 m  :)

--
pzdr
piotrek

Zalane panele pod³ogowe