Zalane panele pod³ogowe

Data: 2009-05-18 23:12:38
Autor: basia
Zalane panele pod³ogowe
GB <anthrax@tlen.pl> napisa³(a):
Witam
Problem jest nastêpujacy; z pralki wyciek³a woda i zosta³a zalana czê¶æ paneli pod³ogowych w przedpokoju. Woda podesz³a pod panele i na z³oczeniach panele siê wypaczy³y. Jest jaki¶ sposób ¿eby je wyprostowaæ, pomijaj±æ ich wymianê?

Pozdr.
GB

To masz powa¿ny problem.....
Te¿ zdarzy³a mi siê taka historia.Na przysz³o¶æ lepiej pilnuj pralki, a panele
niestety bêdziesz musia³ wymieniæ , albo przeprowadziæ siê do kogo¶ kto ma
pod³ogê w lepszym stanie:)
Pozdrawiam i ¿yczê powodzenia
B.

Data: 2009-05-19 01:15:11
Autor: GB
Zalane panele pod³ogowe
[...]

No dzieki, te¿ tak mi siê wydajê choæ mialem nadziejê, ¿ê jednak uda siêco¶z tym ¿robiæ. Je¶li s± jednak inne sposoby to bardzo proszê o radê.
A do kogo mia³bym siê przeprowadziæ???

GB

Data: 2009-05-20 21:20:34
Autor: GB
Zalane panele pod³ogowe
[...]

Panele powolutku dochodz± do siebie, jeszcze kilka dni i bêdzie mo¿na powiedzieæ (mam nadziejê), ¿e s± jak nowe :)
Kamieñ spad³ mi z serca, obêdzie siê bez wymiany.

Pozdr
GB

Zalane panele pod³ogowe