Zalany HDD, problem z RAID

Data: 2013-10-20 00:36:09
Autor: maX
Zalany HDD, problem z RAID

Użytkownik "Chocobo" <bozupabylazaslona@poczta.fm> napisał w wiadomości news:l3ul1t$cok$1node1.news.atman.pl...

Okazało się przy okazji, że ta podejrzana elektronika podpięta do nowego dysku funkcjonuje normalnie, dysk działa.

Przynajmniej taki pożytek że jest potwierdzenie że w niektórych dużych dyskach można podmieniać elektronikę i dalej działają (są czasem pytania o to na grupie).

Na jednej z partycji są zdjęcia (akurat na tej do której nie udało się dostać) więc raczej mi zależy :)

Moją standardową odpowiedzią w takich przypadkach jest:
Nie martw się, to napewno nie były ważne dane skoro nie miałeś kopii zapasowej.

Zalany HDD, problem z RAID