Załatać oponę - teraz ja :)

Data: 2011-06-15 08:42:54
Autor: cytawa
Załatać oponę - teraz ja :)
  biodarek pisze:
Wspomóżcie dobrą radą :)

Takie cięcie opony z cienką ścianka boczną (S-Works):
https://picasaweb.google.com/biodarek/SzklarskaPoreba2011#5618138825275852962

- zakleić samemu łatką (mam w zestawie naprawczym taka grubszą łatkę)
- do warsztatu wulkanizacyjnego
- pożegnać się z opona

Czas sie pozegnac. Ale.

Kiedys jechalismy rowerami i zobaczylem, ze u corki cos podobnego sie zrobilo. I detka byla na wierzchu. A ze stalismy przy kosciele zaczalem chodzic po okolicy i zobaczylem, ze jakies deski sa przykryte folia zabezpieczona srebrna tasma elestyczna zbrojona. Cos takiego:

http://allegro.pl/tasma-aluminiowa-zbrojona-50mb-50mm-50-50-i1627446146.html

Odcialem kawaleczek i podlozylem 2 warstwy. Okazalo sie rewelacyjne i praktycznie nie ma potrzeby naglej wymiany opony. Dolaczylem sobie taka tasme do zestawu awaryjnego.

Jan Cytawa

Załatać oponę - teraz ja :)