Żalę się :P

Data: 2010-09-14 00:35:51
Autor: Grejon
Żalę się :P
W dniu 2010-09-13 18:37, jerzu pisze:

Po ponad czterech latach od ostatniego mandatu wpierdzieliłem się
dzisiaj na zakaz ruchu (człowiek jest jednak zwierzęciem stadnym) i
trafiłem prosto w objęcia Straży Miejskiej M.St. Warszawy. Rezultat -
200 zł i 5 pkt. karnych.

No widzisz. A mnie przez ostatnie 2 lata nie złapali ani razu na Śląsko-Dąbrowskim mimo DMC 2,8 ton. :) Ale teraz wolę już nie nadużywać swojego szczęścia.

Data: 2010-09-14 15:24:54
Autor: jerzu
Żalę się :P
On Tue, 14 Sep 2010 00:35:51 +0200, Grejon <grejon83@gazeta.pl> wrote:

No widzisz. A mnie przez ostatnie 2 lata nie złapali ani razu na Śląsko-Dąbrowskim mimo DMC 2,8 ton. :) Ale teraz wolę już nie nadużywać swojego szczęścia.

Mnie złapała rok temu policja. I to pod mostem Poniatowskiego, jak
zjeżdżałem slimakiem. Ale skończyło się na pouczeniu :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Żalę się :P