Żalę się :P

Data: 2010-09-20 22:11:32
Autor: Ludvigus
Żalę się :P
W dniu 2010-09-13 18:37, jerzu pisze:

Po ponad czterech latach od ostatniego mandatu wpierdzieliłem się
dzisiaj na zakaz ruchu (człowiek jest jednak zwierzęciem stadnym) i
trafiłem prosto w objęcia Straży Miejskiej M.St. Warszawy. Rezultat -
200 zł i 5 pkt. karnych.

Bywa.. to ja też się wyżalę, bo nie miałem jeszcze nigdzie okazji, a usenet wszystko przyjmie :)
Rok 2009 był jakimś kumulacyjnym: styczeń 6pkt, luty 8 pkt, kwiecień 10 pkt (wszystko za prędkość)... we wrześniu zbiłem 6 pkt na słynnym szkoleniu za 250 pln i miesiąc później miałem stłuczkę(po 9 latach bezkolizynej jazdy), której finałem było 6pkt... w listopadzie autem firmowym wjechałem na Wawelskiej w DC na bus-pas i strażyczka miejska zrobiła mi fotkę, a w drodze powrotnej z DC do Rzeszowa miałem kontrolę prędkości nieopodal Opatowa, ale udało się punktów uniknąć (w co sam do dziś nie dowierzam).

Rok 2010: na razie czysto i takiego konta zamierzam teraz pilnować :)

Pozdrowienia,
--
| |__ cobol programmer | AR156 driver \
|____ UDVIGUS  electronic music lover /