Zale sie - uszkodzil i uciekl

Data: 2011-03-04 14:15:44
Autor: Przem
Zale sie - uszkodzil i uciekl
Spotkalo mnie nieprzyjemne zdarzenie :(

Przez zaparkowana na ulicy Astre przejechalo Mitsubishi Pajero urywajac przedni zderzak.
Swiadek tego zdarzenia poinformowal policje, niestety nie zauwazyl nr. rejestracji. Bylo pozno w nocy.

Sprawa w zasadzie przegrana, policja nie uwaza sie za zobowiazana w jakikolwiej sposob pomoc w poszukiwaniu sprawcy. Szkode likwiduje z AC wiec ubezpieczyciel zapewne tez nie.

Pozostalo mi jedynie podziekowac sasiadowi za reakcje i poinformowanie policji, a sam chodze po okolicznych ulicach liczac ze znajde auto pasujace do jego opisu.

Uwazam ze byloby moim bledem odpuscic calkowicie, poniewaz jest to zdegenerowanie aby uciekac z miejsca kolizji, i takie jednostki nalezy przykladnie karac.

Jeslli widzial ktos w Krakowie w okolicach ulicy Spokojnej/Urzedniczej Mitsubishi z kolem zapasowym na tylnej klapie (swiadek dokladnie to opisal, na kole byl znaczek Mitsubishi, co sugeruje Pajero) prosze o kontakt.

Nie jest tych aut duzo (jeszcze w okolicy nie znalazlem), ale zeby bylo jasne nie chce sugerowac ze pierwsze napotkane bedzie tym ktorego szukam.

Chcialbym skonfrontowac uszkodzenia.

--
Pozdrawiam, bez auta ktore czeka w warsztacie na czesci

Przem

Data: 2011-03-04 17:50:26
Autor: kameleon
Zale sie - uszkodzil i uciekl

Użytkownik "Przem" <pkrol@o2.pl> napisał w wiadomości news:ikqom0$jo8$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jeśli stać cię na prawnika, a może jeśli sam nim jesteś xd...
to chodzi mi po głowie, że w sprawie drobnych kradzieży czy podobnych, nie pamiętam dokładnie, można roszczeń dochodzić od policji. W tej sprawie, kiedy władza, żyjąca z twojej pensji, mówi tobie, że się stawia i nie będzie pracować, bierz gliny za dupę, bierz adwokata, ściągaj wszystko z konta policji. TAmten urwał ci zderzak, a policja wywołała straty moralne.... To, że nie ścigają gościa, dowodzi ich infantylności. TAcy ludzie z tym stylem jazdy raczej nie należą do grzecznych chłopców. No po prostu brak profesjonalizmu, choćby w stosunku do ciebie jako klienta policji. Oczywiście niech wszystko prowadzi adwokat, a twój adres i nr. tel. niech zje. Glina to kawał sukosynów i mogą się czasem robić niemili xD...
Prócz tego ubezpieczenie nie pokryje ci zapewne wszelkich szkód. Gdzieś miałeś jechać, coś załatwić, a tu oberwany zderzak. Niech bulą policjanci. Na drugi raz będą wiedzieć, że praca to obowiązek a nie widzimisię.
Oczywiście mogę się mylić i moja rada może być niewiele warta. Adwokat powinien cię oświecić w tym względzie.. Porady są tanie xd... Jestem zdania że policja powinna mieć kasy tylko na wódkę na komendzie.. kiedy dadzą do komisu swoje pałki, zabierzemy się za Tuska xD... heheheheh a tak, co 4 osoby się zbierze, to nielegalna demonstracja.

Data: 2011-03-04 18:18:44
Autor: Przem
Zale sie - uszkodzil i uciekl
W dniu 04.03.2011 17:50, kameleon pisze:

[...]

Ciekawa porada, musze to przemyslec :)

Prawnikiem nie jestem, ale skonsultowac sie - czemu nie

Przem

Data: 2011-03-04 18:29:01
Autor: LEPEK
Zale sie - uszkodzil i uciekl
W dniu 2011-03-04 17:50, kameleon pisze:

Oczywiście mogę się mylić i moja rada może być niewiele warta. Adwokat
powinien cię oświecić w tym względzie..

To jedyne sensowne, co napisałeś.

Porady są tanie xd...

Tak, niech idzie. I za jedyne pięć dych, lub stówę dowie się, że w sprawie kradzieży nie można dochodzić nic od policji (niby czemu można by było?), nie da się tego "ściągnąć z konta polcji", nie da się wnieść sprawy anonimowo i nie ma odszkodowań za szkody moralne. I że ktoś najwidoczniej chciał leczyć czyimś kosztem swoje frustracje, ale nie miał ani fantazji, ani pieniędzy...

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2011-03-04 19:13:10
Autor: kameleon
Zale sie - uszkodzil i uciekl

Użytkownik "LEPEK" <gdzies@wsi.pl> napisał w wiadomości news:ikr7kp$9ln$1news.mm.pl...
W dniu 2011-03-04 17:50, kameleon pisze:

Oczywicie mog si myli i moja rada moe by niewiele warta. Adwokat
powinien ci owieci w tym wzgldzie..

To jedyne sensowne, co napisae.

Porady s tanie xd...

Tak, niech idzie. I za jedyne pi dych, lub stw dowie si, e w sprawie kradziey nie mona dochodzi nic od policji (niby czemu mona by byo?), nie da si tego "cign z konta polcji", nie da si wnie sprawy anonimowo i nie ma odszkodowa za szkody moralne. I e kto najwidoczniej chcia leczy czyim kosztem swoje frustracje, ale nie mia ani fantazji, ani pienidzy...
 hahahahhaahahahahhahahh

Panie Łepek...
Może masz rację, może facet niepotrzebnie wyda 50 zł... a co mu zaszkodzi.
Dlaczego wysyłam do adwokata... Może coś w tym wszystkim śmierdzi... Może policja nie miała prawa odmówić.. Może ubezpieczyciel zechce obciążyć policję... Mówisz, że nie można dochodzić anonimowo. Wszystko się łepek da zrobić. Świata nie było, było zjawisko Kononowicza, czyli nic, i dało się? DAło. Np ubezpieczyciel jest pokrzywdzony - policja odmówiła złapania sprawcy. Siedzieli na dupie, biegali po łąkach i pili kakao. Ubezpieczyciela tym samym okradli ze sporej porcji kasiory xD... Zwrócą? Zwrócą... z ubezpieczycielami i policja nie uradzi. Brać adwokata, albo ubezpieczyciela, i skopać glinie tyłek, niech drugi raz pracują.. może tym mitsubishi jedzie jakiś seryjny morderca.. może mafiozo z watykanu... może kaczor po zastrzeleniu tuska xD... oj... jeśli ktoś walnie w auto, oberwie zderzak i ucieka, policjant powinien to sprawdzić, albo zmienić zawód. I tyle w temacie. Skopać tyłek gestapo. Rzeczywiście Łepek, masz rację, nie warto bić się z policją samodzielnie.. Niech dokopie im ubezpieczyciel.. a zyski po połowie xD hahahah ok ok łepek ale to ty jesteś bliżej życia, ja jestem teoretykiem. Policjant ubezpieczeniom nie podskoczy, oni działają jak dobrze naoliwiony system.

Data: 2011-03-04 19:23:21
Autor: kameleon
Zale sie - uszkodzil i uciekl

Użytkownik "kameleon" <leo-art@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ikra1p$63g$1inews.gazeta.pl...

[...]

 hahahahah nb 2 xD
Jeżeli osoba pokrzywdzona, która wskutek przestępstwa (pobicia, rozboju czy wypadku samochodowego) nie uzyskała odszkodowania za doznane obrażenia od sprawcy może ubiegać się o rekompensatę od państwa. Wystarczy złożyć wniosek do sądu rejonowego i można otrzymać do 12 tys. zł odszkodowania.

jak Łepek.... łyso ci? xD... sorry.. nie od policji, ale od państwa....
moja makówka może trochę wolno chodzi, ale powiem ci łepek, że sztab tuska przy mojej makówce to jak bakteria xD hahahahah
tak Łepek, a teraz pięknie się przyznać, że to ja miałem rację..... tak tak... nie złapała policja, płaci skarb państwa.... szkoda że nie gestapo xD pozdro..

Data: 2011-03-04 19:51:28
Autor: radekp@konto.pl
Zale sie - uszkodzil i uciekl
Fri, 4 Mar 2011 19:23:21 +0100, w <ikrakt$8c3$1@inews.gazeta.pl>, "kameleon"
<leo-art@gazeta.pl> napisał(-a):

[...]

Nie wiesz o czym piszesz.
To jest odszkodowanie za koszty leczenia nie objęte obow. ubezp., a nie za
urwanie zderzaka.

Data: 2011-03-04 21:42:43
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Zale sie - uszkodzil i uciekl
W dniu 2011-03-04 19:23, kameleon pisze:

<ciach> stek bzdur

Mocno OT: wyskakiwanie z polityką anty PO i takie, a nie inne traktowanie Policji jako organu władzy, to jest to szumnie przez PiS zapowiadane "przejęcie internetu"? Czy to zaledwie twoja twórczość własna?

Pewnie zapytasz: dlaczego "stek bzdur", co? Otóż dlatego, że rekompensaty od państwa można się domagać jedynie za uszczerbek na zdrowiu. Jeśli dla ciebie samochód jest organem ciała to powodzenia. My wolimy myśleć mózgami.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-03-04 19:20:47
Autor: to
Zale sie - uszkodzil i uciekl
begin kameleon
Jeśli stać cię na prawnika, a może jeśli sam nim jesteś xd... to chodzi
mi po głowie, że w sprawie drobnych kradzieży czy podobnych, nie
pamiętam dokładnie, można roszczeń dochodzić od policji.

LOL.

Data: 2011-03-04 21:55:29
Autor: MZ
Zale sie - uszkodzil i uciekl
W dniu 2011-03-04 17:50, kameleon pisze:
pomoc w poszukiwaniu sprawcy. Szkode likwiduje z AC

Jeśli stać cię na prawnika, a może jeśli sam nim jesteś xd...
<ciach>
robić niemili xD...
<ciach>
powinien cię oświecić w tym względzie.. Porady są tanie xd... Jestem
<ciach>
dadzą do komisu swoje pałki, zabierzemy się za Tuska xD... heheheheh a

Masz jakiś problem z kodowaniem. Sprawdź dlaczego bezsensowne xD Ci
wskakuje. Bo przecież nie jesteś chyba dzieckiem neostrady, które prawo
jazdy widziało u taty w portfelu i któremu się usenet pozajączkował z
forum onetu?

--
MZ

Data: 2011-03-06 23:09:27
Autor: kameleon
Zale sie - uszkodzil i uciekl

Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ikrjjt$m7q$1news.onet.pl...
> [...]
wskakuje. Bo przecież nie jesteś chyba dzieckiem neostrady, które prawo
jazdy widziało u taty w portfelu i któremu się usenet pozajączkował z

Skąd się biorą tacy durnie?
Co ci przeszkadza xD... Zabrakło ci wyobraźni czy co...
Wkurzają mnie ludzie, którzy się śmieją z czegoś, czego nie rozumieją.
Tych powyżej bawi, ze policja siedzi na dupie i nie ruszy dupą, żeby poszukać sprawcy urwania zderzaka. Zabawa? Dla durnia bez wyobraźni tak. Ile fajnych filmów zaczyna się od podobnych drobnostek. Ale czy robi je dureń bez wyobraźni? Zaczepiasz koleś chyba najgroźniejsze zwierzę w przyrodzie xD - przynajmniej tak sądzą o nas fachowcy xD... i myślisz, że jesteś zabawny. Nic bardziej żałosnego. Przenieśmy sprawę zderzaka na grunt medycyny, gdzie pracowałem xD..
Idziesz wieczorową porą, dostajesz w ryj, idziesz na pogotowie:)
A tam mówią: spadaj mały, tam są drzwi. I co wtedy powiesz? Gites? Gra gitara? A tu mamy podobnie. Policja zachowuje się jak na obrazku, a to dla ciebie wporzo. Pogratulować. Usługa policji nie kosztuje nas 5 groszy. Za twój mózg nie dałbym złamanego grosza. A rozstrój na zdrowiu? Wystarczy że facet jest po tym urwanym zderzaku w nieutulonym żalu, albo lubi ostatnio nerwowo wyglądać na parking przez okno. Przepłacamy za policyjnych ssukinsynów, nie mając nic wzamian. Przepis, facet to przepis, gdybyś miał mózg większy od ziarnka grochu, byś wiedział, że ssukinsyny w sejmie co miesiąc produkują kilogramy nowej makulatury. W tych śmieciach adwokat może coś znaleźć, jak by chciał. W każdym razie mamy winnego. Gówno policyjne, które nie świadczy pracy. W tej samej sytuacji, żebyś durniu załapał, ty czy poprzedni postujący, bo was nie odróżniam xD... Opiszę ci durniu nową sytuację... jakiś gnój gwałci twoją dziewczynę dajmy na to jutro. Tam gdzie stało to auto. Pewnie się domyślasz, co powie tobie policja. Rozłożą ręce, powiedzą, że no nie ma świadków, nie wiadomo dokąd poszedł... W anglii jakiś polaczek gwałciciel siedzi, bo podobno załatwiły go na szaro kamery. Policyjne szmaty nie zajmują się takim gadżetami. Zawsze wszystko im się rozpływa i nie ma sprawców. Może se dorabiają jako złodzieje. Trzeba im skopać tyłki przy takiej okazji, nawet, jak nie ma za co się zaczepić... Skopiesz, jutro będziesz bezpieczny. I omijaj Białystok, bo gestapo nie odbiera na numerze alarmowym... W razie co dzwoń do straży pożarnej xD...
Co cię podnieca, że tak popluwacie sobie na mnie? No co? Mam wypasiony łeb, to jest stwierdzone i z tym bym nie polemizował. A na twoim miejscu o moim mózgu wypowiadałbym się na kolanach xD....
FAcet SŁUSZNIE SIĘ ŻALI...
Powinien z tym pójść do mediów. Bardzo to prosta sprawa, skopać tyłek policji - pójść do mediów i zacząć rozmawiać, czym się gestapo zajmuje. Okaże się, że gestapo nie robi nic. Wystarczy wyciągnąć rękę po statystykę, wziąć auto przejechać się po mieście zobaczyć jak gówno pracuje. Pojechać za miasto i zobaczyć te setki radiowozów pilnujących porządku. Jeden dobry reportaż i z honoru policji zostają papucie i zasrane majtki zapitych komendantów. Pewnie w jego mieście 4 kamery by to mitsubishi upolowały. Gestapo zerknęłoby na nagrania z poślizgiem 10 min. i by gościa mieli. Ta dziewczyna, która zaginęła i której nagranie znalazł Rutkowski. Przecież to nie były kamery policyjne. Droga wczasowa miejscowość. Hotel cyka 4ooo za tydzień. metr posesji kosztuje 10 ooo .. a policja? Nie ma swoich kamer, nie ma dozoru, ma wszystko gdzieś. A podatki? Podatki jak cholera albo dwie.
Oczywiście nie namawiam do oszustwa ubezpieczeniowego.. ale .. cytowany przepis - mamy wypadek? mamy xD... mamy rozstrój na zdrowiu? Czyli mamy obrażenia. xD... Oj facet, zwykłego przepisu nie możesz doczytać... Wystarczy teraz, żeby (oczywiście nie namafiam do fałszowania stanu zdrowia) facet nabrał ochoty na wyglądanie przez okno.. np w czasie pracy.. tracił na tym np.. godzinkę.. heheheh... już można te 12 tysięcy odszkodowania brać i mieć jak w banku. Oczywiście, oczywiście, to tylko teoria.
Praktyka? SZuje w gestapowskich mundurkach mają nowe przepisy o mandatowaniu palaczy w lokalach. Palacze- jedni z największych morderców w kraju. Gestapo co robi? U nas w b. ludzie jak palili w lokalach tak palą... Zatem przepis i życie to dwie różne sprawy. Ja nie wiem, może policjant to zwykły człowiek, idzie, odwala robotę jak się da i jak potrafi. Może pół dnia wypełnia papiery. Albo nie ma bloczków mandatowych. Albo to albo tamto. I może nie powinienem się na nich pluć, ale na ministrów. Ale to nie ministrowie napadają na ludzi. Trzeba policjantom przywrócić starą nazwę milicja, bo jak widzisz z policją nie mają kompletnie nic wspólnego. Raczej z kaprawym ziutkiem szprychówą. Z menelem ze słoikiem ogórów i bimbrem.
Na pocieszenie gestapowcom mogę powiedzieć, że puszczające się na prawo i lewo media też są podłe. Kiedy upadająca stacja telewizyjna białystok się dowiedziała, że miejscowe gestapo nie odbiera wcale rozmów na 112, wcale ich to nie obeszło.. heheheh Ten kraj jest w stanie permanentnego rozkładu. Powiedzieli, że gestapo ma 6 kaprawych linii telefonicznych i że ma problem. To ja biedny szaraczek za 3 zł/ mc mogę mieć wyświetlane numery w telefonie, a to całe uposażone gestapo nie ma tego na raptem 6 liniach? 20 zł/mc ??? Nie może zero zero oddzwonić? Co to za kraj? Ale jak popatrzę na Elyty, a potem poczytam takie napastliwe posty, w sumie za co, ze chcę facetowi coś podsunąć? Facet ma AC, ma i forsę, i łeb nie od parady, i zrobi, jak uzna za stosowne. Jeśli Elyty mają tak narąbane w główkach, to co u was tam plumka na dole, szaraczki. Aż boję się myśleć. Może macie obcykane te paragrafy, procedury. Ale ja tu widzę prostą sprawę. Zafajdana policja nie pracuje. Płacisz za usługę i jej nie masz. Gestapowiec w sumie cię obraził, skoro powiedział, że się tym nie zajmie. To też paragraf xD..
Najśmieszniejsze, że ten facet sam jeden w weekend może znaleźć sprawcę. A dobrze opłacany aparat, z ekstra emeryturami, itp... Te całe zero zero zera "nic nie pomogą" "nic nie mogą". Ten ciągany po sądach Rutkowski ośmieszył policję.. Tę policję może ośmieszyć każdy. A mi wystarczy, żeby to gestapo ośmieszyć, aby pokazali mi policyjne statystyki. TAm jest cała prawda o robocie tego parszywego organu bezpieki Tuska. Bo policja może kłamać, może symulować, że coś robi. A matematyka nie kłamie. Kłamstwo zawsze ma nóżki pokroju kaczek albo mniejsze.
Jak tamte rady były złe, to idź popytaj po sąsiedzku, znajdź gościa, spójrz czy na trasie nie ma prywatnych kamer. Spytaj na forum miejskim o prywatny monitoring xD... gazeta.pl xD... Jak będziesz miał gościa, najlepiej gdyby się przyznał, idziesz do gazety opowiadasz historię za kasiorę xD ... Najlepiej do czeskiej, bo polskie media jak polska policja. Kraj przypomina kupę a pretensje do mnie.. no faceci, może wy się znacie na życiu i przepisach. Ale mieć pretensje do mnie że mam jakieś pomysły to naprawdę trzeba mieć łeb wypasiony. Ciekawe na jakim sianie. Oczywiście wojna z policją dla przeciętnego szaraczka to jest niebezpieczna zabawa. I jakimi to ekspertami jesteście. Mówicie, co ja takiego sensownego powiedziałem, a co nie.
Co do łepek xD..
"nie da się dochodzić sprawy anonimowo"...
Sprawy na całym świecie, bo u nas chyba też, prowadzą adwokaci. I tyle wystarczy. Sprawa przeciw policji może być - tak na zdrowy rozum - prowadzona anonimowo. Policja czyli gestapo słynie z zastraszania świadków, z nękania, ze zbrodni. A więc tak na zdrowy rozum można. A jak adwokat może sobie pozwolić, to jak znamy życie, może tak jak Tusk, robić co mu się podoba. Tyle naprodukowali złodzieje przepisów, że można w tym się czuć jak ryba w wodzie. A teraz dochodzą unijne. Jeśli na naszym podłym poziomie nie można, to w cywilizacji na pewno można. U nas urzędnicy święte krowy, ale nie wszędzie. Na zdrowy rozum - słuchaj, łepek, można.. Na chory, tak jak nasze prawo, to się nie da. Ja tam nie biegam po sądach i nie jestem jak ty na bieżąco. Nie wpadam w kłopoty. Kłopoty to wasza specjalność. Ale jeśli ja mam frustracje, a ty jesteś zadowolony - że kościół rozkrada polskę xD.. to proszę bardzo. Nie za bardzo rozumiem z czego się w tym kraju cieszyć, z używanych samochodów? Z problemów ze zderzakami? Z tego, że policja odmawia usług? Gdyby mieć jakieś oczy a nie być ślepym, to ten świat jest naprawdę podły. Cywilizacja cię łepek usypia. Pojedź gdzieś w jakąś głuszę, to ci się może jedno oko otworzy. Świat jest podły. Gestapo to nie jest moje określenie.. jak przeglądam internet, to chyba jest norma... hasło hwdp. Wszyscy "kochają" policję. Media pokazują tobie łepek jedynie fasadę. Reszta jest nieźle ukryta. Ale, ale, widzę, że wy tu klikacie z otwartą przyłbicą, a więc nie wypada mi was tak besztać publicznie... jednego durnia cofnę xd...
Wkurzył mnie ten ostatni, panie Łepek... Jednego, czego wam nie radzę, to napadania na nieznajome osoby. A już obrażanie mnie bym sobie zostawił na koniec, wpierw obrażajcie putina, obamę, to znacznie bezpieczniejszy sport. Z tego, co mi wiadomo, ryska na aucie polaka to jest jak zranienie dumy narodowej,  jak ciężkie uszkodzenie ciała, jak plama na honorze, jak żałoba narodowa. Można wpaść w depresję, rozstrój, a przynajmniej delikatnie zacząć się obawiać o pozostawianie autka na zewnątrz... Zresztą, jak widzę, co bym nie tłumaczył, i tak nie dotrze. I jak patrzę na tuska w jego aucie, to dla mnie jego auto jest tak ze sto razy inteligentniejsze... Nie wiem jak wy. I odczepić się od mego mózgu jak by co.. bo to skarb.. nie jakaś przeciętna wiecie co.. nie, nie... mam łeb wypas... może mi zwyczajnie zazdrościcie xd... Oczywiście można nie używać xd... z liter można robić całe obrazy. Ale to nie byłoby takie przyjemne jak jedno krótkie xd.. ok, ok złość mi przeszła...
Wycofuję wszystkich durniów, ale jednego zostawię. NIe napada się na człowieka w taki sposób. Napadasz, akcja, reakcja. Na to nie pozwolę. Mam czasem dosyć. I nie obawiajcie się, że was zjem. Jestem vege. CZasem się wkurzam, i wtedy najlepiej wyjechać na przeciwną półkulę.. Nawet byście nie mieli pojęcia, jaki skutek może mieć takie zaczepianie. Dlatego adwokat czy nie, media czy nie.. Pójdź facet do telewizji. Jak ci się uda tak jak mi, to zobaczysz, jaki to jest szais. Ta cała Polska. Polecam. Na tv białystok nie, bo tam naprawdę mikro.. Redaktorki są fajne.. tak na obrazku, jakie w naturze jeszcze nie wiem. Ale reszta - nie polecam xD.. Redaktorzyny nie polecam. XD.. Z mediów to polecam zachodnie stacje i południowe xD.. Świat, dla ścisłości, składa się na oko z 99% zła. To, że w tv jest inaczej.. - no facet, tam nawet ludzie nie umierają. No nie, jak. Nie widziałem jednej prawdziwej sceny ze szpitala w ciągu ostatnich 10 lat. Sami ładnie obandażowani, cacy glacuś śpiewający truposze xD... Nie, nie.. pojedźcie na urazówkę do Otwocka np. Porównajcie te ściemy z tym co w telewizji... w filmach. Cały ten świat czeka na rewolucję. Podobno już zdrożał cukier. Teraz tylko wojny czekać. Nara.

Data: 2011-03-07 05:51:27
Autor: sth
Zale sie - uszkodzil i uciekl
[...]

nie zrozumial niestety