Zaległe prowizje a BIK

Data: 2011-11-08 21:19:16
Autor: Maciek Murańczyk
Zaległe prowizje a BIK
Znajoma jako¶ tak nie umiała zamkn±ć konta w banku. Raz poszła, spłaciła
kilkaset zł zaległych prowizji, ale czego¶ tam zapomniała ze sob± i nie
zamknęła. Następny raz poszła, znowu po kilku latach, znowu spłaciła
zaległe kilaset zł prowizji i w końcu rachunek zamknęła. Uff. :)

Zastanawia się, czy to się odnotowało w BIK. To był zwykły ROR, bez żadnego
kredytu. No ale były zaległo¶ci (monity leciały pod nieaktualny adres w
innym mie¶cie). Raport przyjdzie za jaki¶ czas, ale jest ciekawa, jaka jest
praktyka. Hm?

Data: 2011-11-08 21:46:37
Autor: RobertS
Zaległe prowizje a BIK
W dniu 2011-11-08 21:19, Maciek Murańczyk pisze:
[...]

a praktyka jest taka, że kiedy¶ naliczyli mi opłatę za kartę w BZWBK, na koncie miałem 0 zł więc powstał debet na -25zł, zadłużenie spłaciłem po kilku dniach, ale w BIKu już to mam jako niedozwolony debet

na 99% bank odnotował to o czym piszesz w BIK, można sobie zamówić bezpłatny raport i sprawdzić co tam jest

inny przypadek, aktualnie robię klientce kredyt w Multibanku, wszystko ok, jednak pojawiło się pewne ALE, otóż klientka ma "jakie¶" zadłużenie w mBanku, okazało się, że to 2zł z tytułu pobranej opłaty za debetówkę, które spowodowało debet, teraz klientka musi pisać wyja¶nienia analitykowi...

lepiej wyja¶niać wszelkie sprawy w BIK na bież±co, bo jak będzie potrzebny np. jaki¶ grubszy kredyt to okaże się, że bank robi problem z powodu jakiej¶ pierdoły ;-/

RobertS

Data: 2011-11-08 22:55:47
Autor: Waldek
Zaległe prowizje a BIK

Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j9c4fm$d0f$1news.icpnet.pl...

[...]

Niezle jaja :) To i ja jestem, bo swego czasu mialem delfina do eMax
i za wznowienie karty poszlo w debet, a i wisialo tak sobie jakis czas LOL

Data: 2011-11-09 02:53:23
Autor: Borys Pogoreło
Zaległe prowizje a BIK
Dnia Tue, 8 Nov 2011 22:55:47 +0100, Waldek napisał(a):

[...]

 Też mam na koncie debet za kartę w BZWBK (i to 30d+), ale dot±d nie
musiałem się z niego tłumaczyć. Widocznie niektórzy s± przyzwyczajeni ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-11-13 13:57:43
Autor:
Zaległe prowizje a BIK
> [...]

Niezle jaja :) To i ja jestem, bo swego czasu mialem delfina do eMax
i za wznowienie karty poszlo w debet, a i wisialo tak sobie jakis czas LOL

A czy to nie jest tak, że po wyrównaniu debetu po jakim¶ czasie wpis "się"
usuwa? A je¶li tak, to kto jest odpowiedzialny za usunięcie go?

Data: 2011-11-11 14:57:05
Autor: Bankier
Zaległe prowizje a BIK
W dniu 2011-11-08 21:19, Maciek Murańczyk pisze:
Znajoma jakoś tak nie umiała zamknąć konta w banku. Raz poszła, spłaciła
kilkaset zł zaległych prowizji, ale czegoś tam zapomniała ze sobą i nie
zamknęła. Następny raz poszła, znowu po kilku latach, znowu spłaciła
zaległe kilaset zł prowizji i w końcu rachunek zamknęła. Uff. :)

Zastanawia się, czy to się odnotowało w BIK. To był zwykły ROR, bez żadnego
kredytu. No ale były zaległości (monity leciały pod nieaktualny adres w
innym mieście). Raport przyjdzie za jakiś czas, ale jest ciekawa, jaka jest
praktyka. Hm?
Bank mógł też wpisać klienta do bazy BR.

Zaległe prowizje a BIK