Zalew Mietkowski czy Staw Jelczański (Jelcz Laskowice) - dylemat

Data: 2011-06-14 11:18:31
Autor: Agata
Zalew Mietkowski czy Staw Jelczański (Jelcz Laskowice) - dylemat
Witam

Gdzie lepiej nad wodę? Który z powyższych zalewów jest czystszy? Byłam tylko
nad Stawem Jelczańskim ale to jest dość małe.

Czy Zalew w Mietkowie jest odpowiednio głęboki? Nie musi mieć 10 metrów, ważne
by pokrywało na środku. Ale najważniejsza jest czystość wody. Która więc z wód
jest lepsza?

Data: 2011-06-14 11:42:12
Autor: Olgierd
Dnia Tue, 14 Jun 2011 11:18:31 +0000, Agata napisał(a):

Czy Zalew w Mietkowie jest odpowiednio głęboki? Nie musi mieć 10 metrów,
ważne by pokrywało na środku. Ale najważniejsza jest czystość wody.
Która więc z wód jest lepsza?

Myślę, że to dobre pytanie na p.r.wroclaw ;-)

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-06-14 19:12:35
Autor: Mike
Zalew Mietkowski czy Staw Jelczański (Jelcz Laskowice) - dylemat
Myślę, że to dobre pytanie na p.r.wroclaw ;-)

Żaby było "śmieszniej" to pytanie Agata zadaje już drugi raz w ciągu miesiąca ;)
Myślałem, że już bardziej wyczerpująco nie mogłem odpowiedzieć wtedy, więc nie będę się powtarzał i napisze tylko
Jelcz- gut
Mietków- śmierdzi ;)

Mike
[WRO][M.T.Fuji]
[GG:1303401] mikemtb małpa o2 pl
http://mikemtb.org

Data: 2011-06-14 19:39:34
Autor: Agata
Zalew Mietkowski czy Staw Jelczański (Jelcz Laskowice) - dylemat
Jelcz- gut
Mietków- �mierdzi ;)

A jest coś większego w okolicy ale o czystości wody Jelcza? Jelcz mnie
zniechęcił bo jak byłam na plaży to babka która była obok wysłała do niego
dziecko żeby poszło tam sikać.

Data: 2011-06-15 20:35:08
Autor: Mike
Zalew Mietkowski czy Staw Jelczański (Jelcz Laskowice) - dylemat
babka która była obok wysłała do niego
dziecko żeby poszło tam sikać.

:D:D:D
No cóż ;) A to myślisz, że gdzie indziej jest inaczej ?;)
A co Ci szkodzi odrobina urynoterapii ;)? Trapez tu jeszcze bywa? By Ci wytłumaczył co jest dobre :D
Przecież to jest takie rozcieńczenie, że nikomu to nie szkodzi. Nie mówiąc już o tym, że rybki i inne żyjątka do toi toiów też nie chodzą ;)

Data: 2011-06-14 14:20:59
Autor: Korban
Dnia Tue, 14 Jun 2011 11:18:31 +0000 (UTC), Agata napisał(a):

[...]

Pozdrawiam

Woda w Mietkowie potrafi zakwitać o tej porze roku, co objawia się zielonym
kożuchem gromadzącym się pod betonowym wałem zbiornika. O woni temu
towarzyszącej nie będę pisał. Woda jak na mój gust jest nieprzejrzysta a
brzegi w tej części gdzie są naturalne, nie zachęcają do wejścia do wody.
Owszem posiedzieć sobie i posłuchać romantycznych zgrzytów pracującej na
zbiorniku pogłębiarki, jak najbardziej można. Ale ja bym się nie kąpał, ale
ja mam zawyżone wymagania po jeziorach Suwalszczyzny :).

Mirek

Data: 2011-06-14 15:26:39
Autor: Leszek 'QSi' Pasoń
Dnia 14-06-2011 o 13:18:31 Agata <bikerka1988@nospam.gazeta.pl> napisał(a):

Czy Zalew w Mietkowie jest odpowiednio głęboki? Nie musi mieć 10 metrów,  ważne
by pokrywało na środku. Ale najważniejsza jest czystość wody. Która więc  z wód
jest lepsza?

zamierzasz kogoś utopić czy chcesz popływać?

--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/

Data: 2011-06-15 07:47:41
Autor: ikov
W dniu 2011-06-14 15:26, Leszek 'QSi' Pasoń pisze:
[...]

No i najważniejsze - jakim rowerem?

Zalew Mietkowski czy Staw Jelczański (Jelcz Laskowice) - dylemat