Zalew Mietkowski czy Staw Jelczański (Jelcz Laskowice) - dylemat

Data: 2011-06-14 11:42:12
Autor: Olgierd
Zalew Mietkowski czy Staw Jelczański (Jelcz Laskowice) - dylemat
Dnia Tue, 14 Jun 2011 11:18:31 +0000, Agata napisał(a):

Czy Zalew w Mietkowie jest odpowiednio głęboki? Nie musi mieć 10 metrów,
ważne by pokrywało na środku. Ale najważniejsza jest czystość wody.
Która więc z wód jest lepsza?

Myślę, że to dobre pytanie na p.r.wroclaw ;-)

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-06-14 19:12:35
Autor: Mike
Zalew Mietkowski czy Staw Jelczański (Jelcz Laskowice) - dylemat
Myślę, że to dobre pytanie na p.r.wroclaw ;-)

Żaby było "śmieszniej" to pytanie Agata zadaje już drugi raz w ciągu miesiąca ;)
Myślałem, że już bardziej wyczerpująco nie mogłem odpowiedzieć wtedy, więc nie będę się powtarzał i napisze tylko
Jelcz- gut
Mietków- śmierdzi ;)

Mike
[WRO][M.T.Fuji]
[GG:1303401] mikemtb małpa o2 pl
http://mikemtb.org

Data: 2011-06-14 19:39:34
Autor: Agata
Zalew Mietkowski czy Staw Jelczański (Jelcz Laskowice) - dylemat
Jelcz- gut
Mietków- �mierdzi ;)

A jest co¶ większego w okolicy ale o czysto¶ci wody Jelcza? Jelcz mnie
zniechęcił bo jak byłam na plaży to babka która była obok wysłała do niego
dziecko żeby poszło tam sikać.

Data: 2011-06-15 20:35:08
Autor: Mike
Zalew Mietkowski czy Staw Jelczański (Jelcz Laskowice) - dylemat
babka która była obok wysłała do niego
dziecko żeby poszło tam sikać.

:D:D:D
No cóż ;) A to my¶lisz, że gdzie indziej jest inaczej ?;)
A co Ci szkodzi odrobina urynoterapii ;)? Trapez tu jeszcze bywa? By Ci wytłumaczył co jest dobre :D
Przecież to jest takie rozcieńczenie, że nikomu to nie szkodzi. Nie mówi±c już o tym, że rybki i inne żyj±tka do toi toiów też nie chodz± ;)