Zalew "anglików"

Data: 2015-06-21 15:00:10
Autor: Hinek
Zalew "anglików"
To już jest ten zalew anglików czy nie???   Bo coś  nie widzę....
Trup się już chyba powinien słać!

--
Hinek

Data: 2015-06-21 09:02:22
Autor: akarm
Zalew "anglików"
W dniu niedziela, 21 czerwca 2015 15:00:59 UTC+2 użytkownik Hinek napisał:
To już jest ten zalew anglików czy nie???   Bo coś  nie widzę....

To chyba źle widzisz. Bo ja widzę, że większość to Anglicy, przynajmniej w Warszawie i okolicach. Prawe pasy prawie puste, na lewych tłok niemiłosierny.
;)
--            Akarm
Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego.

Data: 2015-06-21 13:40:32
Autor: Budzik
Zalew "anglików"
Użytkownik Hinek hinek@fuck.pl ...

To już jest ten zalew anglików czy nie???   Bo coś  nie widzę....
Trup się już chyba powinien słać!

A mozna juz rejestrować w Polsce?
Jak ceny ubezpieczeń?

Data: 2015-06-21 14:35:33
Autor: Budzik
Zalew "anglików"
Użytkownik Budzik budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

To już jest ten zalew anglików czy nie???   Bo coś  nie widzę....
Trup się już chyba powinien słać!

A mozna juz rejestrować w Polsce?
Jak ceny ubezpieczeń?

http://wiadomosci.onet.pl/wielka-brytania-i-irlandia/rejestracja-anglikow-
dozwolona-w-polsce/pgjh83

Czyli mozna.

pozstaje druga czesc pytania - jak ceny ubezpieczen?

Ogólnie szkoda ze trzeba dokonywac modyfikacji - zarejestrowałbym w Polsce auto uzytkowane w GBR :)

Data: 2015-06-21 23:55:59
Autor: kekacz
Zalew "anglików"
W dniu niedziela, 21 czerwca 2015 16:35:34 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

Ogólnie szkoda ze trzeba dokonywac modyfikacji - zarejestrowałbym w Polsce auto uzytkowane w GBR :)

Witam!

A praktycznie nie można, ponieważ w odróżnieniu od wydziałów komunikacji diagności nie zostali wyposażeni w odpowiednie przepisy.

Teoretycznie auta sprowadzone z terenu UE z ważnym badaniem technicznym nie wymagają odwiedzania stacji diagnostycznej w PL by móc je zarejestrować.
Tyle teoria. W praktyce polskie przepisy wymagają wpisu w dowodach rejestracyjnych, których nie ma w zagranicznych, np. daty produkcji pojazdu.
W związku z tym wydział komunikacji wysyła auto na dodatkowe badanie w celu ustalenia brakujących danych i w tym momencie jest po zawodach. Diagnosta nic nie wyda bo auto to anglik.

Odpowiednie przepisy dla stacji diagnostycznych maja wejść podobno dopiero w styczniu 2016 r.

--
Pozdrawiam Kekacz

Data: 2015-06-22 11:02:22
Autor: RD
Zalew "anglików"
W dniu 2015-06-21 o 16:35, Budzik pisze:

[...]

"wymienić lusterka na ustawione pod kątem odpowiednim do jazdy w ruchu prawostronnym"

??? ;)

Data: 2015-06-22 10:00:16
Autor: Budzik
Zalew "anglików"
Użytkownik RD rd@grupy.com1 ...

[...]

Tez sie nad tym zastanawiałem...

Data: 2015-06-22 11:34:37
Autor: J.F.
Zalew "anglików"
Użytkownik "RD"  napisał w wiadomości grup
[...]

Lusterka moga miec inny kat nastaw w zaleznosci od fotela kierowcy.

J.

Data: 2015-06-22 11:45:34
Autor: RD
Zalew "anglików"
W dniu 2015-06-22 o 11:34, J.F. pisze:
[...]

Chodzi o położenie fotela kierowcy względem osi pojazdu?
Jeśli mam fotel po prawej stronie, to chyba lusterka odpowiednio ustawione pod mój fotel, a nie pod kątem odpowiednim do jazdy w ruchu prawostronnym? To znaczy, chcę zapytać, czym różni się ustawienie lusterek w zależności od ruchu lew/prawostronnego?

Data: 2015-06-22 12:47:47
Autor: zhbick
Zalew "anglików"

Użytkownik "RD"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mm8lg3$jkc$1@node2.news.atman.pl...

lusterek w zależności od ruchu lew/prawostronnego?

Nie wiesz? Mandat przy pierwszej kontroli!

;)

Data: 2015-06-22 15:09:51
Autor: J.F.
Zalew "anglików"
[...]

A slusznie. fotela nie zmieniamy, to i lusterka w miare dobre.
Pozostaje co najwyzej rozmieszczenie wypuklosci na lusterkach - spodziewam sie, ze Anglicy chca miec wiekszy kat widzenia przez prawe lusterko.

J.

Data: 2015-06-22 16:38:04
Autor: Hinek
Zalew "anglików"
Użytkownik "J.F."  napisał

spodziewam sie, ze Anglicy chca miec wiekszy kat widzenia przez prawe lusterko.

A ja spodziewam się, że chcą mieć większy kąt widzenia przez lewe
lusterko.

--
Hinek

Data: 2015-06-21 16:25:37
Autor: PiteR
Zalew "anglików"
na  ** p.m.s **  Hinek pisze tak:

To już jest ten zalew anglików czy nie??? Bo coś  nie widzę....
Trup się już chyba powinien słać!

zalew to chyba na parkingach, obrastają trawą, bo zmywaki porzuciły :)

--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.

Zalew "anglików"