Zaliczenie 30 dni po powrocie z wojska do sta?u emerytalnego.

Data: 2011-02-27 14:24:48
Autor: Nemo
Zaliczenie 30 dni po powrocie z wojska do sta?u emerytalnego.
W 1971 roku po odbyciu zasadniczej służby wojskowej powróciłem do pracy w macierzystym zakładzie pracy po 26 dniach a więc w ustawowym terminie 30dni. ZUS nie zalicza mi tych 26 dni do stażu pracy twierdząc, że nie jest to okres składkowy ani nieskładkowy. Czy słusznie,  jeżeli w przepisach jest, że do stażu zalicza się okres całej służby od początku do chwili podjęcia pracy /w okresie 30 dni od jej zakńczenia/.

Ryszard

Zaliczenie 30 dni po powrocie z wojska do sta?u emerytalnego.