Zaliczyłem

Data: 2009-07-01 07:14:36
Autor: Tzva Adonai
Zaliczyłem
On 1 Lip, 14:40, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Zgadnijcie, który tam Żyd?

Szukałem tam kogoś o wyglądzie intelektualisty, ale nie znalazłem....
Żyd to ten po prawej, obrócony plecami z dziarą na ramieniu?...

Data: 2009-07-01 16:20:02
Autor: boukun
Zaliczyłem

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:5816fbae-48b7-4968-9163-ca619dc8c30ch8g2000yqm.googlegroups.com...
On 1 Lip, 14:40, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Zgadnijcie, który tam Żyd?

Szukałem tam kogoś o wyglądzie intelektualisty, ale nie znalazłem...
-- -- -- -- -- -- -- -- --
A ten młody z bujną grzywką wykładowca w środku?

Żyd to ten po prawej, obrócony plecami z dziarą na ramieniu?...
-- -- -- -- -- -
Pudło.
Podpowiedź: kaprawe oczęta i dużo pije...

boukun

Data: 2009-07-01 16:23:04
Autor: Tzva Adonai
Zaliczyłem
A ten młody z bujną grzywką wykładowca w środku?

Wygląda jak kierownik działu RTV w Tesco...

Podpowiedź: kaprawe oczęta i dużo pije...

Po czym poznałeś?.. Nosił krzyżyk na szyi?...

Data: 2009-07-01 16:30:58
Autor: boukun
Zaliczyłem

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@onet.eu> napisał w wiadomości news:796e.00000557.4a4b7148newsgate.onet.pl...
A ten młody z bujną grzywką wykładowca w środku?

Wygląda jak kierownik działu RTV w Tesco...

Podpowiedź: kaprawe oczęta i dużo pije...

Po czym poznałeś?.. Nosił krzyżyk na szyi?...

Zjebał mnie w pierwszym dniu, "po co z tym wyjeżdżam", że Gronkiewicz-Waltz i Balcerowicz to ludzie wiadomej nacji, jak sobie właśnie z tym młodym wykładowcą wymienialiśmy poglądy o Żydach...

PS. Na sam koniec, przeciągnąłem wszystkich na swoją stronę, mam dar przekonywania..., a z tym Żydem zostaliśmy też dobrymi kumplami i podwiozłem go wczoraj na spotkanie z Żydem Kubarą, wydawcą "Wiadomości Świdnickich", który swego czasu obsmarował mnie, jako "znany świdnicki antysemita"...

boukun

Data: 2009-07-01 08:01:11
Autor: Tzva Adonai
Zaliczyłem
On 1 Lip, 16:30, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Zjebał mnie w pierwszym dniu, "po co z tym wyjeżdżam", że Gronkiewicz-Waltz i
Balcerowicz to ludzie wiadomej nacji, jak sobie właśnie z tym młodym wykładowcą
wymienialiśmy poglądy o Żydach...

Nie wszyscy Polacy to antysemici, może to był po prostu człowiek
przyjazny Żydom, tak jak ja na przykład?.. Świat nie dzieli się tylko
na antysemitów i Żydów, Niedźwiecki...

Data: 2009-07-01 17:18:08
Autor: boukun
Zaliczyłem

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:bbe63220-3962-4686-b098-47a265f76f14y9g2000yqg.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
Może, ale prawdę powiedziawszy tak już został ten śwait podzielony i nic na to nie możemy.

boukun

Data: 2009-07-01 08:20:16
Autor: Tzva Adonai
Zaliczyłem
On 1 Lip, 17:18, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Może, ale prawdę powiedziawszy tak już został ten śwait podzielony i nic na to
nie możemy.

Masz bardzo złe zdanie o gojach...

Zaliczyłem