Zaliczyłem

Data: 2009-07-01 12:43:13
Autor: pp
Zaliczyłem

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h2fm2u$bmu$1nemesis.news.neostrada.pl...

Tu Irenka się do mnie klei (kobiety strasznie lgną do mnie, taki mam charakter,
dam się lubić)

Masz sporo wyobrazni, mentalnosc zigolaka i wyglad podstarzalego pedzia.

Data: 2009-07-01 20:53:40
Autor: boukun
Zaliczyłem

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h2g77u$30c$1news.onet.pl...

[...]

Głupi pepe śladem głupiego Piotrusia se pyskuje z ukrycie. Ot, taki bohater anonimowy, typowy tłuk.

boukun

Data: 2009-07-01 14:01:40
Autor: pp
Zaliczyłem

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h2gbfs$onq$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Nie kazdy garkotluku moze w zyciu zostac bezrobotnym specjalista od
golenia swin, do tego potrzebna jest zawodowka, 20 lat doswiadzcznia
jako pener i autorytet znanego prawnika w Swidnicy :)))

Data: 2009-07-01 21:14:34
Autor: boukun
Zaliczyłem

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h2gbrl$el0$1news.onet.pl...

[...]

A nie mówiłem, pepe wymłodził coś w stylu głupiego Piotrusia, od jednego ojca pochodzą tłuki, co na swoje (jesli w ogóle mają) żony mówią garkotłuki, jak im podają zupę z charkocinami.

boukun

Data: 2009-07-01 14:22:02
Autor: pp
Zaliczyłem

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h2gcn3$rf5$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Byles juz w tym miesiacu w burdelu ? Nalezy ci sie garkotluku cos ekstra
za ten swiezutki dyplom europejskiego prawnika, zadzwon do zony i zapytaj
czy mozesz sobie wynajac dziwke do domu na cala noc.

Data: 2009-07-01 21:31:33
Autor: boukun
Zaliczyłem

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h2gd1k$hu9$1news.onet.pl...

[...]

Uważaj, bo twój "garkotłuk" napluł ci do zupy tłuku. Przyjemne tam macie życie w domu z "garkotłukiem".

boukun

Data: 2009-07-01 14:39:45
Autor: pp
Zaliczyłem

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h2gdmt$b6$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Spokojna twoja rozczochrana lysina, nie odwiedzam burdeli tak jak ty,
to i powodow do plucia nigdy nie bylo i nie ma. Trzeba byc wybitnym
debilem, zeby publicznie ponizac wlasna zona opowiadaniem o swoich
burdelowych przygodach, ale od takiego penera jak ty, nie mozna zbyt
wiele wymagac.

Data: 2009-07-01 21:54:17
Autor: boukun
Zaliczyłem

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h2ge2g$kkm$1news.onet.pl...

[...]

A kto się u ciebie głupcze "tłucze po garach", ty czy inny "garkotłuk"? Jak temu co ci zupę na stół podaje mówisz "garkotłuk" to ci pewnie za plecami do talerza pluje tłuku...

boukun

Data: 2009-07-01 15:04:40
Autor: pp
Zaliczyłem

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h2gf1i$36b$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Te prawnik, walnij lbem o sciane, moze zrozumiesz wreszcie, ze jezeli
pisze do ciebie "garkotluku" to odnosi sie to do ciebie garkotluku, a
nie do calego swiata. Rozumiesz autorytecie ?

Data: 2009-07-01 22:12:34
Autor: boukun
Zaliczyłem

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h2gfhe$o6j$1news.onet.pl...

[...]

Tłuki tak mają, że nie rozumieją sami co piszą... Ale ktoś się u ciebie w domu po "garach tłucze" tłuku? Tu nie jestem w stanie udzielić ci żadnych porad...

boukun

Data: 2009-07-01 15:18:05
Autor: pp
Zaliczyłem

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h2gg3r$5mg$1atlantis.news.neostrada.pl...

Tu nie jestem w stanie udzielić ci żadnych porad...

Szkoda, czekalem na nie od samego rana. Teraz spadaj penerze
bo klienci w twoim biurze porad prawnych i wszelakich czekaja
az sie pojawisz.

Data: 2009-07-01 22:39:26
Autor: boukun
Zaliczyłem

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h2ggae$qij$1news.onet.pl...

[...]

Nie trudno było zauważyć, że, jak to Tabortowski ujął, się stale "ciskasz" i miotasz", jak coś tam...

boukun

Data: 2009-07-01 15:50:51
Autor: pp
Zaliczyłem

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h2ghma$9us$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Spadaj garkotluku, na dzisiaj wystarczy tej zabawy, mam ciekawsze
zajecia, a i grupa nie jest poswiecona wylacznie twojemu kaprawemu
zyciu i twojej karierze zawodowego penera.

Data: 2009-07-01 22:54:46
Autor: boukun
Zaliczyłem

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h2gi82$vf5$1news.onet.pl...

[...]

Coś mi się jednak wydaje, że nie masz "ciekawszych zajęć", jak poswięcanie mi całkiem sporo czasu...

boukun

Data: 2009-07-01 21:36:21
Autor: raff
Zaliczyłem
[...]

Moze, bo on jest wlasciwie taką opiekunką do dzieci. W sumie to tanio jego zone wychodzi.

I pewnie wali ją to kogo on wali.

R.

Zaliczyłem