Zaliczyłem

Data: 2009-07-01 20:46:25
Autor: J-23
Zaliczyłem
On 1 Lip, 14:40, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Głowa mnie tylko trochę po wczorajszym "podsumowaniu" boli...

Teraz mam urzędowo, wykwalifikowany wyłudzacz funduszy europejskichhttp://boukun.wrzuta.pl/obraz/5CQCl7TjFKv/szkolenie

Tu Irenka się do mnie klei (kobiety strasznie lgną do mnie, taki mam charakter,
dam się lubić)http://boukun.wrzuta.pl/obraz/3cTnlPMyZEH/szkolenie3

Tak wyobrażam sobie głupiego Piotrusia z hanysowa, ten zaraz koło mnie z tyłu z
wąsemhttp://boukun.wrzuta.pl/obraz/7dgI7bPf8wD/szkolenie2

Zgadnijcie, który tam Żyd?

boukun

Bokun, ty to jestes glupi palant. Jak mozna publikowac zdjecia ludzi
bez ich zgody na taka publikacje? Kuriozalne jest przedstawianie
kobiety (p.Irenka) w kompromitujacej ja sytuacji. Przekonany jestem ze
z rzeczona Irenka juz Ci nic nie "wyjdzie", bo na co jej taki fiut,
ktory o ewentualnym romansie powiadomi caly "swiat"?

j-23 itede

Data: 2009-07-02 11:42:40
Autor: Andrzej Kokakolski
Zaliczyłem
Ten osobnik przesiakl rzeznia czy tez inna obora na cale zycie.

AK

--

Zaliczyłem