¯a³oba Narodowa?

Data: 2009-09-18 23:09:12
Autor: Lorn
¯a³oba Narodowa?
'W sobotê prezydent podejmie decyzjê czy i w jakiej formie og³osi ¿a³obê - zapowiedzia³ wieczorem szef jego kancelarii W³adys³aw Stasiak, który przyby³ na miejsce tragedii w kopalni "Wujek-¦l±sk" w Rudzie ¦l±skiej. Na razie siedmiodniow± ¿a³obê og³osi³ na terenie Rudy ¦l±skiej prezydent tego miasta.'

http://tnij.org/rozwazania_prezydenta

Tragedia... Ka¿da ¶mieræ jest tragedi± dla najbli¿szych... Ilu musi zgin±æ jednocze¶nie ¿eby og³osiæ ¯a³obê Narodow±?

Data: 2009-09-18 23:16:18
Autor: Piotr
¯a³oba Narodowa?
Dnia Fri, 18 Sep 2009 23:09:12 +0200, Lorn napisa³(a):

http://tnij.org/rozwazania_prezydenta

Tragedia... Ka¿da ¶mieræ jest tragedi± dla najbli¿szych... Ilu musi zgin±æ jednocze¶nie ¿eby og³osiæ ¯a³obê Narodow±?

By³o ju¿, przy okazji poprzednich ¿a³obnych zarzadzeñ, podobne
rozwa¿anie. Ja mam nadziejê, ¿e prezydent da sobie siana.
Piotr

Data: 2009-09-18 23:23:21
Autor: VicAbarca
Żałoba Narodowa?
Piotr пишет:
Było już, przy okazji poprzednich żałobnych zarzadzeń, podobne
rozważanie. Ja mam nadzieję, że prezydent da sobie siana.

Ja pierd***, ten koles przejdzie do historii jako ten, ktory oglosil najwiecej zalob narodowych... Jestem prawie pewien, ze i tym razem oglosi...

--
Vic

Data: 2009-09-18 23:37:14
Autor: VicAbarca
Żałoba Narodowa?
boukun пишет:
I Vet...

WeDeWe s nieba priwiet, ultramarinowyj na bok bieriet...

--
Vic

Data: 2009-09-18 23:25:19
Autor: pulsar
¯a³oba Narodowa?
Piotr napisa³(a):
By³o ju¿, przy okazji poprzednich ¿a³obnych zarzadzeñ, podobne
rozwa¿anie. Ja mam nadziejê, ¿e prezydent da sobie siana.

Ciii, prezydent rozwa¿a, my¶li...

pulsar

Data: 2009-09-18 23:29:29
Autor: VicAbarca
Żałoba Narodowa?
pulsar пишет:
Ciii, prezydent rozważa, myśli...

Myslec bedzie rano :) Na kacu, choc trudno, mysli sie i tak lepiej niz pod wplywem... ;)

--
Vic

Data: 2009-09-18 23:53:44
Autor: pluton
¯a³oba Narodowa?

Ciii, prezydent rozwa¿a, my¶li...

Mysli, o ktorej zadzwoni Jarek z instrukcjami...

--
pozdrawiam
Nullification

Data: 2009-09-18 23:54:13
Autor: VicAbarca
¯a³oba Narodowa?
pluton ïèøåò:
Ciii, prezydent rozwa¿a, my¶li...

Mysli, o ktorej zadzwoni Jarek z instrukcjami...

Mysli czy zdazy powrocic do formy ;)

--
Vic

Data: 2009-09-18 23:55:55
Autor: boukun
¯a³oba Narodowa?

Uzytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci news:h9105j$qqr$2nemesis.news.neostrada.pl...
pluton ïèøåò:
Ciii, prezydent rozwa¿a, my¶li...

Mysli, o ktorej zadzwoni Jarek z instrukcjami...

Mysli czy zdazy powrocic do formy ;)

-- Vic

Az mi sie zal w pewnym momencie zrobilo, wszyscy nie lubia Kaczynskich, przez tego murzyna...

boukun

Data: 2009-09-19 00:02:26
Autor: pluton
¯a³oba Narodowa?

> Mysli, o ktorej zadzwoni Jarek z instrukcjami...

Mysli czy zdazy powrocic do formy ;)

To on kiedys byl w formie ?

--
pozdrawiam
Nullification

Data: 2009-09-19 08:51:19
Autor: CYC
¯a³oba Narodowa?

U¿ytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisa³ w wiadomo¶ci news:h90rlo$lrb$1news.interia.pl...
[...]

To zalezy . Jesli zgineli ludzie odbywajacy pielgrzymke do swietego miejsca , to pewnie 2 , jesli inni to conajmniej kilkunastu .

cyc

¯a³oba Narodowa?