Żałoba smoleńska a ¶mierć Kim Dzong-Ila...

Data: 2011-12-19 09:39:34
Autor: Tzva Adonai
Żałoba smoleńska a ¶mierć Kim Dzong-Ila...
Koreańczycy płacz± prawie tak mocno jak Polacy, gdy dowiedzieli się o
¶mierci prezydenta tysi±clecia i jego pięknej małżonki:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=pSWN6Qj98Iw#t=17s

Data: 2011-12-19 17:52:13
Autor: Obserwator
Żałoba smoleńska a ¶mierć Kim Dzong-Ila...

jak zwykle piszesz nonsensy. O pogrzebie Marszalka rownie dobrze mozna by bylo
tak napisac, ale roznica jest zasadnicza: inny kolor FLAG !

http://www.youtube.com/watch?v=aSHAf53Qsec&feature=related

Data: 2011-12-19 18:42:32
Autor: Grzegorz Z.
Tzva Adonai napisał:

Koreańczycy płacz± prawie tak mocno jak Polacy, gdy dowiedzieli się o
¶mierci prezydenta tysi±clecia i jego pięknej małżonki:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=pSWN6Qj98Iw#t=17s

"Pojednania" kiboli Legii i Polonii parę lat wcze¶niej nie pamiętasz?

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2011-12-19 17:58:58
Autor: Obserwator
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):

"Pojednania" kiboli Legii i Polonii parę lat wcze¶niej nie pamiętasz?

takim jezykiem w PRL-u esbecja sie poslugiwala aby zdyskredytowac swoich przeciwnikow. Teraz jest powtorka z rozrywki, na razie w formie light:)

Wiesz, smiesza mnie te wasze agitki na tej grupie. Chcecie tutaj stworzyc
jakas enklawe dla postkomuny i esbecji:)

Zachowujecie sie jak slepi i glusi. Swiat internetu jest na szczescie nie taki maly i zacofany jak ta grupa i wy.

Mnie to autentycznie bawi i dlatego tu wpadam:)

Data: 2011-12-19 19:08:36
Autor: Grzegorz Z.
Obserwator napisał:

Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):

"Pojednania" kiboli Legii i Polonii parę lat wcze¶niej nie pamiętasz?

takim jezykiem w PRL-u esbecja sie poslugiwala aby zdyskredytowac swoich przeciwnikow.

Jakim "językiem" ? Tu masz owo pojednanie:

http://www.youtube.com/watch?v=Eh818AYWcIQ

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2011-12-19 18:23:32
Autor: Obserwator
Obserwator napisał:

> Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a): > > >> >> "Pojednania" kiboli Legii i Polonii parę lat wcze¶niej nie pamiętasz?

Jakim "językiem" ?

to jest jezyk falszu i klamstwa propagandowego w stylu bolszewickim, bo miesza
sie do niego polityke i wykorzystuje przeciwko parii opozycyjnej.
Zaklamuje sie w celach politycznych fakty.

Tu masz owo pojednanie:

http://www.youtube.com/watch?v=Eh818AYWcIQ

a tu masz obiektywny film dokumentalny o kibicach:

http://www.youtube.com/watch?v=28MMxZSd9qw

Data: 2011-12-19 18:25:44
Autor: Obserwator
Żałoba smoleńska a ¶mierć Kim Dzong-Ila...
...a tu kolejny:

APEL DO KIBICÓW - gen. Zbigniew ¦cibor - Rylski http://www.youtube.com/watch?v=cIDkhBjOS3w

Data: 2011-12-20 05:50:45
Autor: stevep
Dnia 19-12-2011 o 18:42:32 Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):

Tzva Adonai napisał:

[...]

Po ¶mierci Kaczyńskiego na parę dni pojednali się kibole Wisły i Crakowii.

--
stevep

Data: 2011-12-20 09:31:54
Autor: raff
Żałoba smoleńska a śmierć Kim Dzong-Ila...
On Mon, 19 Dec 2011 18:42:32 +0100, "Grzegorz Z."
<tictactoe@colleen.org> wrote:

Tzva Adonai napisał:

[...]

Ejze, poczekaj az truchlo lysego Spawacza spocznie w ziemi. Dopiero
bedziemy plakac.

R.

Data: 2011-12-20 09:36:35
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Żałoba smoleńska a ?mierć Kim Dzong-Ila...

Użytkownik "raff" <patagonia13@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kuh0f79adiapcq7qcuoekgkudqn6s593ub4ax.com...

Tzva Adonai napisał:

[...]

Już dzi¶ możesz zacz±ć ćwiczyć żałobne pienia. I mów za siebie.

BBR

Data: 2011-12-19 19:50:46
Autor: jerzy.n
Żałoba smoleńska a ¶mierć Kim Dzong-Ila...

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomo¶ci news:f638e50f-9838-43db-8259-e908048d85e2o9g2000vbc.googlegroups.com...
Koreańczycy płacz± prawie tak mocno jak Polacy, gdy dowiedzieli się o
¶mierci prezydenta tysi±clecia i jego pięknej małżonki:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=pSWN6Qj98Iw#t=17s

Jestes za inteligentny gosc aby kpic z ludzkiej tragedii, nie bardzo lubie glupiego  popisywania sie przed publik±...

Data: 2011-12-19 11:05:59
Autor: Tzva Adonai
�a�oba smole�ska a �mier� Kim Dzong-Il a...
jerzy.n napisał(a):

Jestes za inteligentny gosc aby kpic z ludzkiej tragedii

Ile ludzkich tragedii miało miejsce z powodu działalno¶ci tych
opłakiwanych elit - smoleńskich i północnokoreańskich?... WyobraĽ
sobie, że niektórym ludziom żyje się tak ciężko dzięki własnym elitom,
że ¶mierć im nie straszna.. Każdego dnia mijamy ich na ulicach, a
pochylamy się tylko nad losem tych z górnych warstw: papieżem,
prezydentem, ministrami.. To chore i oble¶ne moim zdaniem... Gdybym
był liderem jakiego¶ państwa to swoj± rolę traktowałbym w charakterze
służby, a nie przywileju.. A już na pewno nie chciałbym, żeby ludzie
stawiali mi pomniki i nazywali ulice moim nazwiskiem... Ludzkich
tragedii szukaj na własn± rękę, a nie za pomoc± przekazu medialnego...

Data: 2011-12-19 21:25:33
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:a7ac766a-ddde-4661-998e-412c5898840en10g2000vbg.googlegroups.com...
jerzy.n napisał(a):

Jestes za inteligentny gosc aby kpic z ludzkiej tragedii

Ile ludzkich tragedii miało miejsce z powodu działalności tych
opłakiwanych elit - smoleńskich i północnokoreańskich?... Wyobraź
sobie, że niektórym ludziom żyje się tak ciężko dzięki własnym elitom,
że śmierć im nie straszna.. Każdego dnia mijamy ich na ulicach, a
pochylamy siÄ™ tylko nad losem tych z gĂłrnych warstw: papieĹĽem,
prezydentem, ministrami.. To chore i obleśne moim zdaniem...

Piękne to...
Takie moje, takie ludzkie...

boukun

Data: 2011-12-19 21:05:42
Autor: kefirh
Żałoba smoleńska a śmierć Kim Dzo ng-Ila...
W dniu 2011-12-19 18:39, Tzva Adonai pisze:
Koreańczycy płaczą prawie tak mocno jak Polacy, gdy dowiedzieli się o
śmierci prezydenta tysiąclecia i jego pięknej małżonki:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=pSWN6Qj98Iw#t=17s

Podobnie bydło hipnotyzowane jest na koncertach rockowych.
Niebawem zbiorowa histeria owsikowa!!!

k.

--
„Jak długo jeszcze policja będzie tolerowała dom schadzek przy ulicy Widok 10 mieszkanie 12, III piętro dzwonić trzy razy?”

Data: 2011-12-19 12:10:06
Autor: Tzva Adonai
kefirh napisał(a):

Podobnie bydło hipnotyzowane jest na koncertach rockowych.

Bzdura.. Ludzie id± na koncerty rockowe po to by przeżywać muzyczn±
ekstazę, a nie po to, by płakać nad wizerunkiem jakiego¶ pojeba...
Byłe¶ kiedy¶ bucu na koncercie?...

Data: 2011-12-19 21:35:28
Autor: kefirh
W dniu 2011-12-19 21:10, Tzva Adonai pisze:
kefirh napisał(a):

Podobnie bydło hipnotyzowane jest na koncertach rockowych.

Bzdura.. Ludzie idą na koncerty rockowe po to by przeżywać muzyczną
ekstazę, a nie po to, by płakać nad wizerunkiem jakiegoś pojeba...
Byłeś kiedyś bucu na koncercie?...

Wycinasz z tekstu fragmenty i zostawiasz to co jest Ci na rękę.
(Z resztÄ… tak samo jak ja;)

Oj, nie będziesz Ty miał zbyt wielu kolegów w życiu.

Niebawem owsikowa extaza!!!!

k.